12

177 7 4
                                    

Sabah uyandığımda Erenayın kolları arasında değildim. Yine güne kötü bir başlangıç.

Heemn kalkıp odaları gezmeye başladım.

Salonda alnını ovan bir Ferdi gördüm.

"Günaydın!"

Hemen kafasını kaldırıp silkelendi.

"Sanada günaydın bebeğim!"

"Ferdi mutluymuş gibi yapmanagerek yok biliyorsun değil mi?"

"Mutluymuş gibi yapmıyorum seni görünce, duyunca, kokunu içime çekince mutlu oluyorum."

"Oy Erva sana kurban olsunnnn!!!" Deyip  burnunu sıktım.

"Bugün okul var."

"Gitmek istemiyoruuuuum."

"Ona bakılırsa ben hiçbir zaman okula gitmek istemiyorum ama sonra devamsızlık alıyo başını gidiyo yani, yürüde ense traşını görelim Erva hanım haydi."

"Of yaaa."

Sonra Erenay'ın hazırlanmasını bekledim.

O hazırlandıktan sonra hemen çıktık.

Erenay beni eve götürdü. Hemen hazırlandım.

O kot pantolon ve lacivert kazak giyinmişti. Bende ona uyumlu olsun diye kot pantolon ve sarı kazak giyindim. Okul çantamıda alıp hemen çıktım.

Biz okula giderken telefonuma mesaj geldi.

Arda: Erenay'ın kolları arasından kalkabildiysen okula gelirsin değil mi?

Siz: Arda salak salak konuşma ve evet geliyoruz.

Arda:İyi çabuk gelin sıkıldım.

Telefonu kapatıp yola odaklandım. Sonra garip bişey fark etmemle kalbimin heyecandan küt küt atması bir oldu.

Erenay elini vitesten kaldırdıktan sonra bacağıma atmıştı.

İNANABİLİYORMUSUNUZ FERDİ ERENAY KADIOĞLU ELİNİ BACAĞIMA KOYDU!!!

Bu kendimi bildim bileli erkeklerde en düştüğüm harakettir ve şuan bayılmak üzereyim.

Kendimi sakinleştirdikten sonra onu izlemeye başladım.

Sonra ona yaklaşıp dudağıyla yanağı arasındaki yere bir öpücük bıraktım.

"Niye yapıyosun?"

"Ne yaptımki? Seni öpmem mi rahatsız etti? Peki bir daha öpmem." Deyip Erenay'ın konuşmasına izin vermeden hemen trip moduna geçtim.

Bacağımdaki elini ittirdim ve koltukta iyiceğe sağa yanaşıp kollarımı birleştirerek camdan dışarıya bakmaya başladım.

O sırada Ferdi bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Bebeğim öyle demek istemedim. Sadece neden beni bu kadar etkiliyorsun diyecektim."

"Deseydin!" Dedim ifadesiz ve sinirlice aslında ne demek istediğini anladım ama bir kız olarak trip atmam gerektiğini hissettim.

"Birtanem çok özür dilerim lütfen bana küsme ben buna dayanamam." Dedi.

"Dayan o zaman." Dediğimde gelmiştik.

Hemen arabadan inip Ferdi'yi beklemeden okula doğru yürümeye başladım.

Arkamdan sesleniyordu ama duymazdan gelerek sınıfa çıktım.

"Ervaaaammm!"

"Ardammmm!"

Diyerek sarıldık.

"Ferdi nerde?"

"Geliyo." Diyip saçımı savurarak sıraya oturdum.

Arda bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Bu sırada Ferdi soluk soluğa sınıfa girdi.

Arda hemen gidip sarıldı.

"Ne oldu oğlum size? Erva trip atıyor sen koşa koşa peşinden geliyosun."

"Erva bana trip atıyor."

Derken gelip yanıma ve arkama oturarak yerlerine geçtiler.

"Niye Ferdi'ye trip atıyosun Erva?"

"O söylesin." Diyerek önüme döndüm ve kafamı sıraya koydum.

"Ferdi noluyo anlat Allah aşkına!"

"Ya o beni öptü, sonra bende niye beni bu kadar etkiliyorsun diyecektim ama heyecandan niye yapıyosun dedim, sonra o da rahatsız olduğumu sandı."

"Çok afedersiniz ama ben buna gülerim. PUAHAHAHHAHAHA!"

"komik mi lan gerizekalı." Deyip kafasına bir tane geçirdim.

"Ama canım arkadaşım niye vuruyosun şiddet bi çözüm değil ki."

Yakasından tutarak

"Bana bak Arda sabahın köründe uyanmışım bi ona sinirliyim, bide bu olaya sinirlendim sanada sinirlenirsem kötü olur." Deyip bıraktım.

"Tamam abla bişey demedim. Siz kendi aranızda konuşup halledin ben karışmıyorum." Dedi alaycıl bir şekilde.

"Erva nolur yapma kurbanın olayım yapma be."

Arkama dönüp suratına baktım. Sonrasında ciddiyetimi koruyamayıp gülmeye başladım.

"Erva... Afedersin ben burda soğuk terler akıtıyorum sen benle dalga mı geçiyorsun."

Hâlâ gülerken Ardaya beşlik açtım o da çaktı ikimiz birden gülüyorduk. Ferdi çok masum ve sinirlice bakarken kıyamayıp

"Kıyamam ben sana yaaa. Özür dilerimmmmm." Deyip terleyen saçlarını kenara çekerek alnından öptüm.

"Çok korktum ama."

Tam konuşmak için ağzımı araladığımda zil çaldı ve hoca sınıfa girdi.

Diyecek bir şey yok komik ve tatlı bir bölüm oldu.

Takip edip duyurularımdan haberdar olabilirsiniz 🎀

Hoşçakalınnnnnnnnnnnnnn ❤️🔥

futbolcu aşkı |Ferdi Kadıoğlu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin