12.bölüm ASIL HİKAYE

163 105 0
                                    

Asıl hikaye şimdi başlıyor...

Evet o buradaydı . Tam karşımda dimdik duruyordu . Yanında iki adam ortada durmuş pis pis sırıtıyordu .

- ne oldu ? Nerdeyim ben ? Sen niye buradasın? Hem bu arada kimsin ? Ve bir an aklıma gelen O görüntüyle bağırarak .O videoda neydi ? Se- sen onu öldürdün !

- pis bir kahkaha atarak, küçük hanım ne kadarda çok konuşuyorsun ! Fakat sesini kesmessen ben keserim hemen kapa çeneni !

- ne kapayacam be ! Asıl sen hemen etrafıma baktım ve evde olduğumu anladım. Asıl sen hemen evimi terk et !

- şuna bak ya hala pis pis sırıtıyor . Sana dedim hemen evimi terk et!

"Birden eliyle bir işaret yaptı. "

"Anlayamamıştım "

- sen ne yapıyorsun?

" Ve yanında getirdiği takım elbiseli iki kişi , beni iki yanımdan tuttu ."

- Bırakın bırak! bırak dedim!

- Şimdi bana bak! Küçük hanım . Dediklerimi ayenen yapıyorsun !

- alaycı gözlerle ona doğru bakmaya başladım .nedenmiş o ! Ben kim dişlerimin arasından senin dediklerini yapmak kim !

- tamam o zaman . Nazikçe söylemeyi denedim . Şimdi zoru deneyelim bakalım.

- merakla tehditini bekliyorum acaba bakalım beni neyle tehdit edeceksin.?

- ilk olarak grubundan yavaş yavaş uzaklaşakcaksın .Berk ve Alevle arkadaş olacaksın . Bundan sonra görevlerini Berk ve alevden alacaksın onlar ne diyecekse aynen onu yapacaksın !

- hah ! Burnumdan solumaya başladım. sen neyden bahsediyorsun?

- duydun işte dediklerimi aynen yapacaksın !

- asla!

- tamam o zaman! Getirin kamerayı .

- sessiz bir şekilde olanları izliyordum . bir kamera getirdiler ve videoyu izlemeye başladım . Gördüklerim karşısında sinirle bağırdım. Siz siz nasıl canavarlarsınız hemen bırakın kardeşimi ! Evet Nisayı görüyordum benim minik kardeşim elinde silah olan biri onu hedefine almış ve ona verilecek emri bekliyordu kardeşimin kaderi ellerimdeydi.

" birden arkasında bir adam belirdi ve Nisanın kafasına silah dayadı .

- Sizi gebertirim sizi gebertirim! Eğer onun bir kılına zarar gelirse sizi doğduğunuza pişman ederim !

- Şşt şşt sakin ol ! Dediklerimi yap ve kardeşin canlı kalsın .

- gözümden bir yaş aktı ve sessizce başımı onaylar dercede salladım.

- afferim böyle akıllı ol !

- geri gidiyoruz hadi toparlanın .

" Adamlar beni bıraktılar ve kapıyı açıp gittiler . Derin derin nefes almaya çalıştım .sanki nefes aldıkça daha da çok boğuluyordum . Duygusuz bir şekilde yatağıma yattım ve sabah olmasını bekledim ."

Yalçın'ın anlatımıyla

" Şuanki bilgilere göre kafam acayip karışmıştı . Son öğrendiğim gelişmelere göre  Açelyanın benden sakladığı bir sevgilisi olabilirmiş . Evet Açelyanın benim güzel kardeşimin ! Ve ben bunu şimdi öğreniyorum!. Derin bir nefes alıp Berk denen bu çocuk hakkında bilgi toplamaya başladım.

MADDE BİR DÜŞENLER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin