YAZARDAN NOT🍃

97 29 3
                                    

...

Hayat paralel bir evrendir. Mutlu olduğun
hatta şuan ne olsa keyfim kaçmaz dediğimiz anda, bir saati bırakalım. On saniyelik bir telefon görüşmesiyle bile evet kaç senelik hayatından giden on saniye seni senden alabilir.

Bazen insan yaşarken diri diri ölür. O an o kadar acı çeker ki, bu acıya ölmeyi yeğler ama yinede hayat hiçbir şey olmamış gibi devam eder.

Bazende yaşam ile ölûm arasında kalırız ne yaşamaya takatimiz olur ne de ölmeye gücümüz. İşte o an hiç inanamasanda hani oğlum bu sadece masallarda ya da olsa bile bende olmaz desen dediğin an karşına çıkar ki o anda bile hiç beklemediğin bir hamle olurda yine ters köşe yiyebilirsin. Hayat o kadar inişli çıkışlı ki bazen anı yakalamak, o anda kalmak için ne dualar sıralarsın.

Demem o ki ne durumda olursan ol her zaman güçlü ol ama her ne olsa bile eğer o anda güçlü bile değilsen, güçlü taklidi yap! İnsanlara bir an bile kanma dersin ki o benim can evim ve görürsün ki arkandan vurulan kaçıncı kurşun. Bu inişli çıkışlı hayatta çok zorluklar olacak yıkıcaklar, kıracaklar ama sonunda dönüştürdüğü kişiyide görecekler. İşte o zaman sende onlara gösterceksin onlar ise yine yargılayacaklar sanki onlar bu hale getirmemişler gibi. Bunları yaşadığın ve umursamadığın an olay bitmiş olacak...

MADDE BİR DÜŞENLER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin