9.Bölüm BİLİNMEYEN NUMARA

191 122 3
                                    

"Güçlülük ve güçsüzlük işte bütün mesele bu"

" Sanırım ,yaklaşık 168 saat yani art arda Yedi gün çalışmış ve kafamı bir saniyemi bile  ayırmadan. terlemiş, yorulmuş ve bitkin bir haldeydim. Şu yedi gün sadece bu konu hakkında kafa yormuştum  ve çok nadir uyumuştum .olay yerine yani benim fikrimce sözde olay yerine  gitmiştim. Şuan daha olayın başlarındayım ama bu olayın derinlerine inmeden bırakmaya ve bir sonuç bulmadan bırakmaya  hiç niyetim yoktu bu sırada  telefonumu nerdeyse hiç ellememiştim. sadece durumumu soran kişilere kısa bir mesaj yazmıştım . En sonunda Saate baktım saat 21.00 ' ı gösteriyordu. Soğuk bir duş alıp , traş oldum ve bütün yorgunluğumu yatağa bırakma isteğiyle gözlerimi yumdum ."

Ece'nin anlatımıyla

" Gri eşofmanım  kahvem ve pandufumla beraber balkonuma geçmiş huzurlu bir şekilde oturuyordum.  havanın tatlı serinliğiyle beraber huzurlu bir şekilde tam kahvemi yudumluyordum  ki Sanem arayana kadar. "

"69 dakika 58 saniye sonra"

"Evet Sanem daha demin dediğim hatta telefonun ekranına baktım 70 dakika 25 saniyedir, benim ve Yalçın'ın iyi olduğunu anlatmaya çalışıyordum Çünkü Sanem Yalçının yedi  gün hatta yarınla beraber sekizinci gün olduğundan çok telaşlanmıştı Sanem tekrar aynı soruyu sorunca bu sefer ,farkında olmadan dişlerimi sıkarak evet Sanem merak et- "

*Bilinmeyen numara*

"Telefonumun ekranındaki yazıyı görünce, bir bahane bulup sanem'le zar zor vedalaşıp, tam telefonu açacaktim  ki  birden kapandı . Kapandığını görünce, resmen telefona evet yanlış okumadınız telefona minnettar bir gözle bakıp rahat bir nefes aldım ve takmayıp geri dönüş yapmadım. Bilgisayarımı başına oturdum netflix açtım biraz filmleri dolaştım ve bir tane seçtim. Mısırımı ve meyve suyumu hazırlayıp filmin başına geçtim tam filmi açacaktım ki! "

"Gerçekler gözünün önünde". Adlı birinden mesaj geldi . İlk başta umursamadım ama üst üste bir kaç mesaj daha gelince  oflayarak sıkıntıyla mesaj kutusuna tıkladım."

*Gerçekler gözünün önünde*

( Merhaba hanımefendi. )

( Gerçekleri öğrenmek istermisiniz ?)

(?)

" Bu mesajlardan hiç birşey anlamamıştım acaba biri bana şaka falan mı yapıyordu?"

             
                  E:   ( Ne gerçeğinden bahsediyorsun)

                   E :    ( Ve kimsiniz ?)

G :( Kim olduğumu boş verin )

G: (Söyle öğrenmek istermisiniz ?)

"Ahhhğ hadi ama dalga geçiyor olmalı sanırım!"

                   E:    ( Umrumda değil gerçekleriniz)
  
           E:  ( Lütfen bir daha rahatsız etmeyin !)

"Filmi geri açtım ve izlemeye devam ettim"

"30 dakika sonra"

"Gülmekten gözlerim dolmuştu tam meyve suyundan bir yudum daha almıştım ki !

G:( Peki tamam Açelya Sonerin kimin öldürdüğünüde bana kalsın o zaman Ece sönmez)

"Gelen mesajla ağzımdaki meyve suyunu püskürttüm . sanki tarih tekrarlanıyordu . Aklım o ana gitti birden"

GEÇMİŞTEN BİR KESİT

-"Onur telefon çalıyor. Açelya yine yolda kalmış olmalı biliyorsun köpeklere olan takıntısını  Onur gözlerini devirince Sanem ve ben kıkırdadık."

-" Onur : ne hemen geliyoruz "

"Onur öyle bir ayağa kalkmıştı ki Sanem'le ben yerimizden sıçramıstık"

-"Onur ne oldu ? Dedim endişeyle "

"Onur : Hastene dedi "

- ne ne hastanesi Onur doğru düzgün söylesene!

Onur sanki şok geçiriyorcasına tam kapıyı açmıştı ki.

- Onur!

Hemen arkasına döndü ve

- Açelya hasteneye kaldırılmış

"Hemen apar topar hastaneye gitmiştik."

-"Aç- Açelya Soner acaba nerde ? Salon 4 ameliyathane 3 te ."

-" Tam tamına 10 dakika sonra doktor çıkmış . Ve o saçma üzgün ifadeyle başınız sağolsun  tüm çabalarımıza rağmen Açelya Soner i kaybettik demişti ."

* Günümüz*

" Gözümden bir yaş daha akmış , ama ben bunu şimdi fark etmiştim ve üst üste gelen mesajıda aynı şekilde şimdi fark etmiştim."

G :( Evet cevabınızı bekliyorum)

G:( Ordamısınız)

G:(?)

G:( Düsünüyormusunuz ?)

G:(Düsünmüşsünüzdür herhalde)

"Birden kendime geldim ve hemen yazıya başladım."

             E: ( siz neyden bahsediyorsunuz ?)
          

             E: ( ne saçmalıyorsunuz ?)

- VİDEO -

"Hemen videoya tıkladım gördüğüm görüntü şok etkisi yaratmıştı video sadece 8 saniyeydi ama yalçınla açelya'nın vedalaşma sahnesi vardı."    

" Hemen arama tuşuna bastım !"

G: Ece sönmez bende sizi bekliyordum.

E: ki- kimsiniz ? Açelya soneri nerden tanıyorsunuz ?

( İçimden hiç gelmesede sordum)

Onu kimin öldürdüğünü gördünüz mu ? Ya da onu siz mi öl- öldürdünüz ?

G :  (gülme sesi ) şşt şşt sakin ol ! Sorularnın cevabı hepsi bu adreste . Gel ve gör prenses!

Ve kapandı

"Yeni bir mesajınız var "

Hemen tıkladım .

G :( 5889 sokak/ 18 no 12 )   görüşürüz prenses !
🥰







MADDE BİR DÜŞENLER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin