İyi okumalarrr☺️
Umarım beğenirsiniz.d❤️🔥
Arabanın içi bile çok hoş duruyordu. Ateş bu arabayı nasıl aldı ama? Bildiğim kadarıyla aldığımız maaş buna pek elverişli değildi. Üstelik araba baya donanımlıydı. Ben arabaya hayran hayran bakarken Ateş de bana bakıp gülüyordu. Komik birşey mi vardı? İlk kez böyle bir arabaya binmiştim...
"İlk kez mi böyle bir araba gördün?"
"Açıkçası evet. Asker'lik dışında bir iş yapıyor musun?"
"Hayır o nerden çıktı?"
"O zaman afedersin ama para mı sıçıyorsun?"
"Senin biraz ağzın mı bozuk?"
"İnan bana askeri okulda fazla kız yoktu. Çoğu da yarı yolda dayanamayıp bıraktı. Beni de anla yani."
"Kaç kızdınız?"
"Benimle birlikte on dört olması lazım. Bazısıyla hiç konuşmadım bile. Benden büyüklerdi. Onlar mezun olunca da dokuz kişi kaldık. Eğitimlerdi falan derken çoğumuz erkeklerle aynı ortamda kaldık. Erkekler de doğal olarak bizden kalabalıktı."
"Kötü olmalı. Dokuz erkeğin kızların arasında büyüdüğünü düşünemiyorum. Dışlanan var mıydı?"
"Her zaman birileri kurban olarak seçilir. Onların kurbanı da ben oldum. Aralarından sadece biri beni savundu o zamanlar. O da küçüktü ama beni savunmuştu. Sonra birbirimizi koruyup kollamaya başladık, birbirimizden başkasına güvenemedik çünkü hepsi sadece kendini düşünüyordu. İnanabiliyor musun bugün onunla konuşurken komutana yakalandım. Sevgilimle konuştuğumu sandı."
"Yaa, yakalanman kötü olmuş. Merak ettim ama, sevgilin var mı yada hoşlandığın?"
"Yok. Göl kenarında anlattığım gibi işte. Sevebileceğim kimseye rastlamadım."
"Dediğim gibi duvarlarının dışında sana yakın olan birileri olabilir. Dikkatli bakman yeterli."
"Tavsiye için sağol."
"Tatlıdan sonra seni bir yere götürmek istiyorum. Kafes dövüşü sever misin?"
"Şaka mı yapıyorsun? Böyle şeylere bayılırım. Okuldan çıkamadığım için hiç izlemeye gidemedim ama."
"O zaman ikinci durak belli oldu. Yinede maske ve peruk alsak iyi olur sanki? Askeriyeden birilerine denk gelirsek pek iyi olmaz."
"Doğru dedin. Ama önce tatlı. Tatlı olmadan hiç bir yere gitmem."
Yüzü yine sırıtıyordu. Tatlı sevmem bu kadar komik miydi? Ne var şekerli şeyleri seviyorsam yani.
"Tamam yeriz tatlı."
"Sana birşey diyim mi?"
"Dinliyorum?"
"Galiba duvarların içine girmeyi başarıyorsun. Fazla tanımasam da sevdim seni."
"Hmm öyle mi olmuş? Duvarlarını yıkabildiğime sevindim."
Yol devam ederken Ateş şarkı açmıştı. Şansıma en sevdiğim şarkı çıkmıştı. Ne kadar eşlik etmek istesem de utanıyordum. Sesim berbattı. Sadece babam severdi sesimi... Annem ise her seferinde konuşmamı bile istemediğini söylerdi. İçimden mırıltı şeklinde eşlik etmeye başladım. Bir süre sonra Ateş fark etmiş olucak ki bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım
Fiction généraleAilesi dağılan bir kız. Babasının kurduğu hayali gerçekleştirmek için çabalayan bir kız. Peki bu kız o hayalleri gerçekleştirirken neler yaşayacak?