Megumi ve Yuji kavga etmişti. Yine. Onlar her zaman kavga ederdi çünkü birbirlerinden tamamen zıt iki farklı kişilerdi.Megumi asosyaldi, Yuji fazla sosyal. Megumi sessizdi, Yuji fazla konuşkan. Megumi çalışkandı, Yuji tembeldi. Megumi korkaktı, Yuji cesurdu. Megumi çekingendi, Yuji atılgandı.
Evet, birbirlerinin tam zıttı iki farklı kişilerdi ama bu çıkmalarına ve birbirlerine aşık olmalarına engel olmamıştı.
Megumi ve Yuji üniversitede tanışmışlardı. İkisi de işletme bölümü okuyordu ve profesörleri tarafından proje için aynı gruba seçilmişlerdi. Böyle tanışan çift proje bitse bile ara sıra görüşmeye devam etmiş ve ilişkileri sevgili olmaya kadar evrilmişti.
Bu elbette tuhaf değildi. Eşcinsel olsalar bile Megumi bir omega, Yuji'de bir alfaydı. Aralarındaki ilişkinin samimiyeti arttıkça birbirlerini sevmeleri kaçınılmazdı.
Ama bazen Megumi... Dayanamıyordu. Yuji fazla yorucu olabiliyordu. Yerinde duramayan hiperaktif bir tipti. Bir sürü arladaşı olan, yalnızlığa en uzak olan insandı. Yalnızlığın zıttını anlatan bir kelime yoktu, ama eğer olsaydı Megumi o kelimeyi Yuji ile eşleştirirdi.
Megumi ise tam tersiydi. Az insan çok huzur ilkesini benimsemiş, arkadaş dediği insanların arasına Nobara'dan başkasını almamıştı. En yakın arkadaşı Nobara bir betaydı ve çocukluklarından beri tanışıyorlardı. Yuji ile daha da yakınlaşmalarının sebebi de buydu çünkü Nobara ve Yuji'de şaşırılmayacak bir şekilde arkadaşlardı ve Yuji Nobara'nın onayından geçtiği için Megumi'nin genç alfayı kendinden uzak tutması için bir sebebi yoktu.
Yuji'de onu çoğunlukla bu kararından hiç pişman etmemişti. İlişkilerinin başı rüya gibiydi. Yuji emrine amadeydi. Megumi'yi el üstünde tutuyor, elini sıcak sudan soğuk suya geçirmesine izin vermiyordu. Onu hediye ve jestlerle şımartıyor ve ilgiye boğuyordu.
Ama ilişkileri ilerlediğinde ortaya çıkan sorunlar da vardı. Yuji'nin arkadaşı çoktu, eski sevgilileri de çoktu. Nobara onu bu konuda uyarmıştı ama Megumi bunu takmamış, benden öncesi beni ilgilendirmez ilkesini korumaya devam etmişti.
İlişki ilerledikçe hepsi ortaya çıkmaya başlamıştı. Bazen sokakta Yuji'nin eski sevgilileriyle karşılaşıyorlardı, bazen kafede, bazen sinemada, bazen okulda, bazen de Yuji'nin apartmanında. Evet, Yuji yan komşusu Junpei ile de çıkmıştı.
Ve tüm eski sevgilileriyle de arkadaş kalmıştı.
Ve Junpei kızışmaya girdiğinde Yuji de çocuğa adresi karışmış kargosunu vermek için evine uğramış ve genç omeganın feromonlarına kanmıştı.
Megumi bunun doğal olduğunu elbette biliyordu. Kızışma ve feromonlar bunun için vardı, bir eş bulabilmek için. En yakınlarındaki alfayı kendilerine çekmek için kızışırlardı. Ama o alfa Yuji olduğunda tüm iş Megumi için değişmişti.
Hakkını ödemesi lazımdı. Yuji kendine geldiği gibi Junpei'yi yatakta terk etmiş ve Megumi'nin evine giderek ihanetini itiraf etmiş ve af dilemişti. İşte o an, Megumi'nin dünyasına başına yıkılmıştı.
Yıkıcı ve kırıcı bir kavganın sonunda Megumi Yuji'den ayrılmıştı. Kendisi kızışmadayken aynısı onun başına da gelebilirdi, biliyordu. Hatta onun başına gelmesi daha bile olasıydı, ne de olsa o bir omegaydı. Ama ne olursa olsun... Yuji'nin feromonlarının etkisinden kurtulacak kadar ona aşık olduğuna inanmıştı.
Ama şimdi hiçbir şeyi dert etmesine gerek yoktu çünkü Yuji ile öpüşüyordu.
Bu olaydan sonra bir süre hiçbir şeye hevesi kalmamıştı. Nobara olanları öğrendiğinde Yuji'ye ağır bir nutuk çekip daha da pişman olmasını sağlayacak şeyler söylemiş, bunun sonucunda deyim yerindeyse Yuji Megumi'nin kapısında yatmaya başlamıştı. Sürekli evine geliyordu. Hediyeler, çikolatalar ve çiçekler bırakıyordu. Af diliyordu. Bir daha olmayacağına dair yeminler ediyor, eğer emin olmak istiyorsa onu eşleyebileceğini söyleyecek kadar ileri gidiyordu.
Alfalar boyunlarındaki bir noktadan eşlenebiliyorlardı. Bir alfayı eşlemek için omega olmak zorundaydınız ve bir alfa ömürleri boyunca sadece bir kere eşlenebiliyordu. Elbette eskiden eşleşmenin tek bozulma yolu alfanın ölümüydü, çünkü omega ölse bile alfanın eşlenmesi devam ediyordu. Ama gelişen teknoloji ile bu iş kısa bir ameliyat ve bir kaç ay süren ilaç tedavisi ile acılı da olsa atlatılabiliyordu.
Omegalar da eşlenebiliyordu ama bu daha değişikti. Bir omega istediği kadar alfayı eşleyebilir, kendine bağlı ve bağımlı hale getirebilirdi. Aynı şekilde birden fazla alfa tarafından da eşlenebilirdi. Eşleşme eskiden sadece ölüm yoluyla bozulabilirken artık onlar da alfalar gibi ameliyat ve ilaç tedavisi ile bu eşleşmeden kurtulabiliyorlardı.
Yani Megumi cidden Yuji'yi eşleyebilirdi ve en azından kendi açısından bunun için endişelenmesine gerek kalmazdı. Bu genç yaşında karşılıklı eşleşmek, yani mühürlenmek planları arasında yoktu.
Aradan geçen zaman boyunca Yuji'nin ısrarı ve bu işi düzeltmek için yaptığı jestler sayesinde, ki Yuji evinden taşınmış ve tüm eski sevgilileriyle ilişkisini bitirmiş hatta omega arkadaşlarıyla bile arasına sınır koymuştu, Megumi sonunda Yuji'yi affetmek için kendini hazır hissediyordu.
Bunu önce Nobara'ya söylemek ve onayını almak istediğinden arkadaşını dışarı çağırdı ve kararını açıklamıştı. Başta sinirlense bile Yuji'nin pişmanlığını ve çabasını gördükten sonra yumuşayan genç beta arkadaşının bu kararını coşkuyla karşılamış, kısa süreli bekarlığının son gecesini kutlamak için onu yeni açılan bir bara götürmüştü.
Barda Yuji ile karşılaşmak ise Megumi için tam bir sürpriz olmuştu. Arkadaşı Nobara'ya haberi verdikten sonra teşekkür amaçlı kıza bir tane cin tonik ısmarlamıştı. Bar sandalyesinde oturan sevgilisine arkadan yaklaşmış, kollarını boynuna sarıp kucağına oturmuş, kulağına onu affettiğini ve onu sevdiğini fısıldayarak dudaklarına yapışmıştı.
Megumi'nin burada olmasına ve dediklerine şaşıran Yuji, başta hareket etmese bile çocuğa karşılık vermiş ve onu kucağından indirmeden personel odasına ilerlemişti.
Megumi barın loş ışıkları arasında sevgilisinin kumral saçlarının koyu bir tonda olmasını hiç önemsememişti.
Hatta Yuji'nin saçları kumral değil de koyu kahverengi gibi gözüküyordu.
Şey... Belki de siyah?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yuji /itafushisuku
FanfictionMegumi sevgilisini affedecekti. Eğer barda sevgilisine tıpatıp benzeyen birisiyle yatmasaydı her şey daha kolay olabilirdi. İtadori Yuji x Fushiguro Megumi x Ryoumen Sukuna (Omegaverse!)+(Smut!)+(İtaFushiSuku!)+(İtaFushiSmut!)+(SukuFushiSmut!)+(Omeg...