2

417 30 64
                                    


Sukuna bu gece kendini şanslı hissediyordu.

Kenarda topladığı para ile sonunda kendi barını açabilmişti. Geniş çevresi ve heyecanlı bar meraklısı gençler ile işleri oldukça yolunda gitmişti ve iyi bir açılış yapmıştı. İşler bu yoğunlukta devam ederse birkaç ay içinde parasını geri kazanarak kâr yapmaya geçebileceğini düşünüyordu. Her şey harika gidiyordu. Artık milletin barında sızmak yerinde kendi barında sızabiliyordu ve kimse onu zorla dışarı atamıyordu.

Sonra bir gece her şey her zamanki gibi harika giderken kucağına bir çıtır oturmuştu. Onu öpmüş ve affettiğini söylemişti. Sukuna siyah saçlı çocuğun kim olduğunu bilmiyordu ama karşısına çıkan, hatta kucağına oturan bu teklifi reddedecek hali yoktu.

Gay değildi, belki biseksüel olabilirdi. Daha çok genital bölgelere takılmazdı. Bir alfa olduğundan istediği zaman alfalarla, betalarla ve omegalarla yatabiliyordu. Kucağındaki bu minik çocuk ise tartışmasız bir şekilde nefis kokan bir omegaydı.

Eğer girişte kimlikleri kontrol eden güvenlikleri bizzat kendisi tutmamış olmasaydı çocuğun reşit olduğundan bile emin olamazdı. O kadar küçük ve narindi ki Sukuna tek avucu ile çenesinden saç diplerine kadar suratını sarabilirdi. Vücudu narin ve zayıfdı. Çelimsizdi ama hafif toplu vücudu eline tam oturuyordu.

Sukuna bu akşam bu çocuğu ağlatmak istiyordu.

Boynunu öpen narin dudaklarla sırıttı ve kendine özel odasının kapısını açarak içeri girdi. Bu odayı bu ilişkileri için kendine hazırlatmıştı ve açılışı da çok güzel bir omega oğlanıyla yapacağı için mutluydu.

Çocuğu yatağa yatırıp üstüne çıktığında boynundaki öpücükler tekrar dudaklarına çıkmıştı ve ikisi de derin bir öpücüğün içine çekilmişlerdi. Altındaki omega ne kadar nazik bir şekilde onu öpüyor olsa da bu hiçbir zaman Sukuna'nın tarzı olmamıştı. Bir süre sonra da altındaki omega onun hızına ve vahşiliğine ayak uydurmak zorunda kaldı.

Sukuna omeganın üstündeki gömleğin düğmelerini çıkarıp yer düğmede açığa çıkan vücuda yeni öpücükler ve ısırıklar kondururken çocuk yeşil gözlerini açmadan mırıldanmıştı. "Bugün çok sertsin, Yuji."

Yuji mi? Pekala, bu Sukuna'yı rahatsız etmişti. Düzelteyim, onu rahatsız eden şey altındaki omeganın sevgilisi olması değildi. Altındaki çocuğun başka birisinin adı ile inlemesini istemiyordu sadece. Sevgilisi olması pek umurunda değildi. Çocuğun sarhoş olması da umurunda değildi. Sukuna'da sarhoştu. Ayrıca altındaki omega nefis feromonlar yayarken kendisi yoldan çıkarılmış sayılabilirdi. Çocuğa elbette tecavüz etmeyecekti. Ona zorla bir şey yapmıyordu. Belki faydalanıyor olabilirdi ama durmasını istediği an dururdu. O kadar acımasız değildi.

Ama altındaki çocuk durmak istemiyordu. Beline doladığı ince bacakları ile onu kendine daha çok bastırıyor ve odaya minik zevk mırıltıları bırakıyordu. Sukuna yoldan çıkarılıyordu, ama Tanrı Aşkına, bu harika bir yoldan çıkarılmaydı.

Sukuna'da feromonlarını yaydığında anlaşılan altındaki omega feromon kokusunun sevgilisininkinden farklı olduğunu bile fark edemeyecek haldeydi. Belki de sevgilisi betaydı, kim bilir?

Gömleğin son düğmesi de açıldığında Sukuna gömleği yere fırlatarak üst vücudu tamamen açığa çıkardı. Gördüğü nefis vücut iştahını kabartıp aletini sertleştirirken kendi gömleğini de heyecanla çıkarıp bir taraflara fırlatmıştı.

Omega iki parmağını ağzına sokarak hafifçe yaladı ve Sukuna'nın göğsü ile karnında gezdirdi. Gördüğü görüntüyü beğenmiş olmalı ki kıkırdamıştı.

"Harikasın, Yuji." Kendini hafifçe kaldırarak üstündeki Sukuna'nın kollarını tutmuş ve onu üstüne çekmişti. Sukuna dayanamadı. Çocuk altında inleyecekse kendi adıyla inlemesini istiyordu. Eğer altına yatmayacaksa da başkasını bulurdu. Dışarıda iki içki ile yatağına girecek bir sürü omega vardı.

Yanlış Yuji /itafushisukuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin