Megumi ağzından çıkan kıkırtılar eşliğinde yanmış çaydanlığın altını kapattı ve vücudu da çaydanlık gibi yanıyormuşçasına üstündeki pijamanın yakasını çekiştirdi. "Çaydanlık yanmış.""Yenisini alırız. Daha büyüğünü alırız. En büyüğünü alırız hatta. Hep çay içeriz beraber. Su yerine çay içeriz." Yuji savsak adımlarla sevgilisinin arkasına geçti ve dudaklarını boynunda gezdirdi. Megumi ise bir kere daha kıkırdayarak kumral çocuğu o hoş melodi ile kutsadı.
Kalçası ile arkasındaki alfayı ittirdi ama bu daha çok alfanın isteği ile olmuştu. "Mecbur sallama çay içeceğiz. Ne de olsa artık su içmek yok." Dolaptan üç bardak çıkardığında bardaklar Yuji'nin umurunda bile olmadı. Sevgilisini kucaklayarak tezgaha oturtturdu ve ince bacakları iki yana ayırarak çocuğun iyice dibine girerek dudaklarını çenesine bastırdı. "Aşığım sana."
Megumi kıkırdadı. "Biliyorum, aptal alfa."
"Aptal ve senin alfan." Yuji biraz daha zorlasa kalbe dönüşecek bakışları ile dibindeki çocuğun suratına bakakaldı. Gülünce kısılan gözleri, hafifçe belli gamzeleri, belirginleşen elmacık kemikleri ve bembeyaz düzenli dişleri ile karşısında heykellere ve tanrılara taş çıkartan güzellikte bir çocuk vardı. Nasıl bakakalmazdı ki?
"Aptal ve benim alfam." Megumi gözlerini yumarak burnunu sevgilisinin burnuna sürttü ve çocuğu ittirerek tezgahtan aşağı atladı. Su ısıtıcısına üç kişi için yeterli su koyarak çalıştırdı.
"Son iki turda prezervatif kullanmadık. Bir şey olmaz, değil mi?" Diye sordu Yuji, emin olmak istercesine.
"Kahvaltıdan sonra eczaneye gidip ertesi gün hapı alırım. Ne olabilir ki?"
"Bir bebek." Yuji Megumi'ye arkasından sarıldı ve kollarını çocuğun karnında birleştirdi. "Minik bir bebek. Bizim bebeğimiz. Çok iyi olurdu. Yine de... Erken olmaz mı?"
"Çocuğunu taşımak için sabırsızlanıyorum. Bu yüzden hemen büyü, sevgilim." Megumi bu iddialı sözünden sonra sevgilisinden uzun ve tutkulu bir öpücük kazandı. Su ısıtıcısının ötmesi ile kendisini bu öpücükten zar zor kurtarabildi ve üç bardağa da suları döktü.
"Üçüncü kim?" Diye sordu Yuji, aklı başına gelmiş gibi.
"Nobara." Megumi kendi kendine gülümsedi. "Dün akşam için ona borçluyum. Hem kız eve yalnız dönmek zorunda kaldı. Bende kahvaltıya çağırdım. Sorun olur mu?"
Nobara.
Dün akşam.
Nobara her şeyi biliyordu.
Nobara, Megumi'nin dün akşam yattığı kişinin Yuji olmadığını biliyordu.
Nobara Megumi'nin yanlış yuji ile yattığını biliyordu.
"Hayır," diye mırıldandı Yuji. Megumi bunu sorun olmayacağına yorarken, bu aslında Yuji için bir reddedişti. Kabullenemeyişti. Hayır, Megumi bunu öğrenmemeliydi. Megumi o akşam Yuji ile yattığını sanmalıydı. Onlar bu sayede barışmıştı! Eğer Megumi başka birisi ile yattığını öğrenirse veya hatırlarsa bu onların ilişkilerinin sonu olurdu!
Yuji ağzını açamadı. Bu haberi Nobara'dan önce vermeye dili varmadı. Sessiz bir şekilde masaya oturarak kaderine razı oldu. Megumi üç bardak sallama çay yapıp masaya getirdiğinde de bir şey diyemedi. Sadece Megumi'yi izledi.
Omega çocuk şu anda çok mutluydu. Yuji bu mutluluğu bozamazdı. Bozmak istemiyordu. Hem belki Nobara da ikisinin bu kadar mutlu olduğunu görünce söylememek isterdi? Ne de olsa Megumi'ye bir şey söylememişti. Belki de söylemeyecekti? Yuji bu sırrı mezara kadar saklamaya hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yuji /itafushisuku
FanfictionMegumi sevgilisini affedecekti. Eğer barda sevgilisine tıpatıp benzeyen birisiyle yatmasaydı her şey daha kolay olabilirdi. İtadori Yuji x Fushiguro Megumi x Ryoumen Sukuna (Omegaverse!)+(Smut!)+(İtaFushiSuku!)+(İtaFushiSmut!)+(SukuFushiSmut!)+(Omeg...