Yuji ertesi sabah Megumi'den her türlü tepkiyi bekliyordu. Ağlamasını, sinirlenmesini, kızmasını, evi terk etmesini, Yuji'yi dövmeye çalışmasını ve hatta kriz geçirip evi dağıtmasını bile bekliyordu.Ama sabah leziz bir kahvaltı sofrasının kokusuyla uyanacağını tahmin etmiyordu.
Düşercesine koltuktan kalktığında Megumi tarafından üstüne örtülen örtü yere düşmüştü. Bir kaç devasa adımda mutfağına vardığında ocağın başında patates kızartan Megumi'yi görmüştü. Duş aldığını belli edercesine hala nemli olan saçları dikliğini bozamamıştı. Yuji'de kalırken hep giydiği pijamalarını giymişti, ki anlaşılan Yuji o pijamaları hiç atmamıştı. Ve dertsiz bir şekilde kahvaltı hazırlıyordu.
Yuji'yi gördüğünde irkildi ama hemen sonra suratını büyük bir gülümseme kapladı. "Günaydın."
"Gü-günaydın." Diye mırıldandı Yuji zorlukla konuşarak. Megumi gülümsemesini o harika yüzünden silmedi ve son patatesleri de alarak tabağa koydu. Tabağı da ortaya yerleştirdikten sonra gergin bir şekilde Yuji'nin karşısına geçmişti. "Yuji..." Diye mırıldanmıştı mahçup bir haldeyken. Yine de gülümsemeye ve Yuji'yi kutsamaya devam etmişti. "Dün akşam için... Özür dilerim. Seni affettiğimi daha düzgün bir ortamda söylemeliydim. Her şey çok hızlı gelişti. Alkollü olduğum için ciddiye alamamış olabilirsin, ben bile dün akşamın bir çoğunu hatırlayamıyorum." Gergin bir şekilde ensesini kaşıdığında kızarmış yanakları Yuji'ye olması gerekenden daha güzel geldi.
"Beni... Affettin mi?" Diye sordu Yuji, inanamazken.
"Dün akşamın çoğunu hatırlamıyorum dedim, ama barda bir oda bulduğumuzu ve senin evinde uyandığımı hatırlıyorum."
"Şey... Tabi. Doğru. Ben sadece... Emin olmak istedim." Durumu toparlamak istercesine saçmaladı ve Megumi'ye bir adım daha yaklaştı. "Bu ilişkimize... Devam ediyoruz mu demek?"
Megumi cevap vermek yerine uzandı ve dudaklarını sevgilisinin tanıdık ve sıcak dudaklarına bastırdı. Yuji anlık olarak afallarken, dudaklarındaki esmer çocuğun uzaklaşmasına izin vermedi. Nemli saçların arasına kalın parmaklarını soktu ve en yüksek derece şevkatle ama aynı zamanda da özlemle okşadı.
Hırçın dudaklar uzun özlemini dindirmeye niyetliyken, Megumi zorlukla sevgilisinin dudaklarından ayrılabildi. "Kahvaltı soğuyacak," dedi dudaklarından ayrıldığı gibi odağını boynuna çeviren kumral çocuğa.
"Soğusun. Ben şuanda başka bir şeyler yemek istiyorum." Dedi Yuji beyaz boyna iz bırakmayı bir kaç saniyeliğine kesip burnunu sürterek.
Megumi Yuji'yi sertçe çenesinden tutup dudaklarını büzdü ve kendi yüzüne yaklaştırdı. "Bir daha benden başka omegalarla yakınlaşmayacaksın. Eski sevgilimle arkadaş kaldık muhabbetlerine girme bile. Tamam mı, sevgilim?"
Yuji heyecanla kafasını salladı. O bunları zaten kabul etmişti ki! Megumi ile ciddi düşünüyordu. Evlenmek, eşleşmek ve bir kaç çocuk yapmak planındaydı. Bu uğurda sevgilisi dışında tüm omegaları hayatından çıkarsa, eski sevgilileriyle görüşmese kaç yazardı?
Megumi balık gibi heyecanlı pörtlek gözleri ve büzüşmüş dudakları ile ona bakan sevgilisine kıkırdadı ve dudaklarını tekrar birleştirdi. Kollarını ensesine dolayıp çocuğu kendine çekerken Yuji tek kolu ile Megumi'yi kalçasından kaldırarak hızlı adımlarla yatak odasına yönelmişti.
Öpüşmeyi bırakmazken Yuji adeta deliriyordu. Özlediği dudaklar, özlediği beden, özlediği omega ve özlediği sevgilisi karşısındayken nasıl delirmezdi?
Yuji Megumi'yi yatağa devirip üstüne çıktı. Zarif bacakları beline dolarken ellerini çocuğun pijamasının altında hırçınca dolaştırıyordu. Dün akşam ona dokunan o adamın tüm izlerini silmek istiyordu sanki. Saldığı feromonlar da Megumi'nin üstünde kalmamış olsa bile yine o adamın kokusunu silmek amacındaydı.
Yuji çocuğun pijamalarını nazikçe çıkardı ve açığa çıkan her ten parçasına öpücükler kondurdu. Ne kadar da özlemişti bu teni, bu feromonları.
Bir kaç dakika içinde ikisi de tüm kıyafetlerinden kurtuldu ve Yuji altındaki bedeni ilk kez görüyormuş gibi incelemekten kendisini alamadı. Megumi onu ensesinden tutup üstüne çekene kadar transa girmiş gibi çocuğu izleyip durmuştu.
Yuji yavaşça kendisini Megumi'ye sürterken ve dudaklarını kendi dudaklarıyla ezerken Megumi'nin nefes sesleri artmış, yavaş ve sessiz bir şekilde inlemeye başlamıştı. Yuji kontrol etmek ister gibi iki parmağını Megumi'nin deliğine sürttü. Evet, altındaki omega onu hemen içine almak istercesine ıslanmıştı bile.
Yuji geri çekilerek iki parmağını ağzına soktu ve hızlıca ıslattı. Bu sırada Megumi kendini sakinleştirmek istercesine derin derin nefesler alıyordu ama pek de sakinleşebildiği söylenemezdi. Üstünüzde İtadori Yuji varken emin olun siz de sakinleşemezdiniz.
Yuji iki parmağını ıslanmış deliğe ittirdi ve beklemeden makas hareketlerine başladı. Megumi geniş sırta sarılırken ağzından bir inleme kaçtı ve utanırcasına dudaklarını çocuğun boynuna bastırdı.
Yuji'nin parmakları delikte biraz daha ilerledi ve tanıdık ince dokuyu bulduğunda parmaklarını sürttü. Megumi'nin ağzından utandırıcı derecede yüksek bir ses çıkarken Yuji geri çekilip çocuğun içinden çıkardığı iki parmağını yalamıştı.
"Kirli~" diye mırıldandı Megumi, elinin tersi ile ağzını kapatarak.
"Umurumda değil." Yuji aletine prezervatif taktı ve penisini sıvazlayıp çocuğun deliğine konumlandırarak kendisini içeri ittirdi. Sıkı delik aletini koparacakmışçasına sıkarken uzanıp Megumi ile dudaklarını birleştirdi ve ellerini kenetleyerek çocuğun kendisinden güç almasını sağladı.
Yuji'nin her darbesinde birbirlerinin dudaklarına inlerlerken Megumi iki elini de çocuğun kumral saçlarının arasına yerleştirip hassas noktasına gelen her darbede koparmak istercesine saçları çekeleştiriyordu. Şayet, Yuji'nin saçları Megumi onları çekip durduğu için dökülse ve kumral çocuk kel kalsa bile Megumi onu yine de severdi.
Yuji altındaki çocuğun belini büküp içine daha rahat ve hızlı girebileceği bir pozisyon ayarladığında Megumi'nin sesinin desibeli yükseldi ve yatakta kıvranarak tırnaklarını kafasının altındaki yastığa bastırdı. Yuji, eğer o an Megumi zevkle yüzünün kasılmasını görebilseydi çocuğun utançtan onunla üç gün konuşmayacağına emindi. Ama işte o zevk aldığını belli eden yüz Yuji'nin görmeyi en çok sevdiği yüzdü.
"Ge-geleceğim~" Megumi'nin inlemeleri arasında zar zor duyulan sesi ile zaten sona yaklaşmaya yakın olan Yuji daha fazla dayanamadı. Son bir kaç darbesinden sonra spermlerini çocuğun içine yolladı ama taktığı prezervatif görevini yaparak bir çocuklarının olmasını engelledi.
Yuji kendisini Megumi'nin yanına attığında Megumi derin nefesler alırken yanındaki sevgilisinin göğsüne kafasını koydu.
Ocakta çaydanlığı unuttuğunun farkında olmadan iki tur daha attılar.
Bu hikaye icin harika planlarim var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yuji /itafushisuku
FanfictionMegumi sevgilisini affedecekti. Eğer barda sevgilisine tıpatıp benzeyen birisiyle yatmasaydı her şey daha kolay olabilirdi. İtadori Yuji x Fushiguro Megumi x Ryoumen Sukuna (Omegaverse!)+(Smut!)+(İtaFushiSuku!)+(İtaFushiSmut!)+(SukuFushiSmut!)+(Omeg...