Sukuna uyku ve uyanıklık arasında bir evredeyken kapısının sertçe açılması ile gözlerini araladı. Kapıda bir kaç görevlinin tutmaya çalıştığı kumral saçlı, kehribar gözlü bir çocuk vardı. Buraya hangi hakla girdiğini düşünürken, çocuğun sarf ettiği isim kafasındaki ip uçlarını birleştirmişti."Megumi!"
Sukuna'nın çatılmış kaşları gevşedi ve sırıttı. "Bırakın gelsin."
Kumral çocuk -ismi Yuki miydi?- Sukuna'nın üstüne yürüdü ve boynuna sarıldı. Kavgacı ve sinirli feromonlarını hissettiğinde onu daha çok sinir edebilmek için rahat feromonlarını saldı. "Eğer ona zorla dokunduysan-"
"En son sorduğumda istiyordu." Sukuna boğazındaki sıkı ellere rağmen sırıttı. "Neydi adın? Yuki mi? Bana senden bile bahsetti. Aldatmışsın bu güzel omegayı. Bir de yüzsüzce geliyor musun?"
Kumral çocuğun kehribar gözleri kırmızıya dönerken Sukuna arkasındaki görevlilerine bir bakış attı. Güvenlikler çocuğu üstünden alırken Sukuna parmağını bile hareket ettirmemişti.
Sukuna tekrar yatağa dönerek yanında hala uyuyan Megumi'ye sırtını döndü. "Götürebilirsin. İşimiz bitti ne de olsa."
Kumral çocuk görevlilerden sertçe kurtuldu ve yerdeki baksırlardan Megumi'ye ait olanını bularak çocuğa giydirdi. Üstündeki sweatshirti çıkarıp çocuğun çıplak bedenine giydirirken içindeki ince tişörtle kalmıştı. Siyah saçlı çocuğu kucakkladı ve beyaz bacakları elinden geldiğince örtmeye çalıştı. Eğer çocuğa yan gözle bile bakan olursa buradan katil olarak çıkmaya hazırdı.
"Bir daha karşıma, karşımıza çıkarsan seni öldürürüm." Sukuna çocuğa bakmasa bile tehditkar ses tonunu duydu ve sırtını delip geçecekmiş gibi hisseden bakışları hissetti.
Odasının kapısı kapanırken kendi mekanında kendisine emir verilmesi Sukuna'nın sinirini oldukça bozmuştu.
Evet evet, kesinlikle sinirinin bozulma sebebi buydu.
---------------------
Yuji evinin kapısını tek eliyle açarak hala uyuyan beyaz tenli çocuğu içeri çoktu. Kapıyı ayağıyla kapatırken ilk işi kendi odasına yönelmek olmuştu.
Megumi'nin kendi yatağına uzanmasını sağladı ve bir kaç saniye boyunca onu yıkayıp yıkamaması gerektiğini düşündü. En sonunda çocuğun rahatsız olacağını düşünerek yıkamamaya karar verdi. Altına kendi eşofmanlarından birini geçirdi ve yorganını çocuğun üstüne örttü.
Yatağa ağırlığını vermemeye çalışırken Nobara onu aradığı için ne kadar şanslı olduğunu düşünüyordu.
Evindeydi ve televizyon izlerken uyuyakalmıştı. Arkadaşının aramasını cevapladığında kızın sarhoş olduğunu ilk kelimesinden anlamıştı.
Megumi ile olan sekslerini bozduğu için özür dilemiş ve bir taksi ile eve gideceğini söylemişti çünkü Megumi'ye ulaşamamıştı. Yuji ise ona evde olduğunu ve bu gün onu hiç görmediğini söylemişti. Nobara da cevap olarak Megumi'nin onu gördüğünü ve ikisinin bir odaya geçtiğini söylemişti.
Üstüne bir ceket bile almadan tişörtünün üstüne bir sweatshirt geçirmiş ve koşarak evden çıkmıştı. Arabasına atladığında arkadaşının söylediği bara hız sınırı limitini aşarak gitmiş sayılırdı.
Kapının önünde olan arkadaşını kısa bir sorguya çektikten sonra taksisine bindiğinden emin olmuştu. Bara kelimenin tam anlami ile alacaklı gibi girmiş ve tüm özel odaları tek tek basmıştı. Çok tuhaf çiftleri tuhaf pozisyonlarda gördükten sonra geriye sadece barın patronunun özel odası kalmıştı.
Kapıdaki görevlilere aldırmadan içeri girmiş ve korktuğu manzara ile karşılaşmıştı. Geç kalmıştı.
Yine de tamamen büyük bir merhamet ve ilgi ile çocuğu kendi evine getirmiş ve yatağına yatırmıştı. Başka ne yapabilirdi ki?
Olanlar yüzünden kendini suçlamadan edemiyordu. Eğer o gün kendi çapında bir iyilik yapmak istemiş olmasaydı Junpei ile yatmayacaktı ve Megumi ondan ayrılmayacaktı. Bu yüzden de bu akşam bir bara gidip barın patronunu Yuji sanarak birlikte olmayacaktı.
Megumi Yanlış Yuji ile birlikte olmuştu.
Elini uzatarak çocuğun burnunun üstüne düşen saçını kulağının arkasına sıkıştırdı ve her şeyden habersizmiş gibi görünen çocuğu izlemeye devam etti. Yarın ne olacaktı? Megumi evden kaçarak gidecek miydi? Yuji bu durumu nasıl toparlayabilirdi ki?
Megumi onu affetmiş miydi ki? Belki de Megumi cidden o adamla birlikte olmak istememişti? Ya yarın Megumi Yuji'nin ona tecavüz ettiğini iddia ederse ne olacaktı?
Eli ile ağzını kapatıp sinirle inlemesine engel olamadı ve pişman olacağı bir şey yapmamak için hızlıca odadan çıktı. Kendini daha bir kaç saat önce film izlediği koltuğa atarken uyumak için her hücresine yalvardı ve yatak odasında uyuyan çocuğu düşünmemeye çalıştı.
Rüyasında bir sahil kenarında denizi izleyen Megumi'yi görmesi ile bu planında başarısız olduğu kesindi.
Gecis bolumu slm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yuji /itafushisuku
FanfictionMegumi sevgilisini affedecekti. Eğer barda sevgilisine tıpatıp benzeyen birisiyle yatmasaydı her şey daha kolay olabilirdi. İtadori Yuji x Fushiguro Megumi x Ryoumen Sukuna (Omegaverse!)+(Smut!)+(İtaFushiSuku!)+(İtaFushiSmut!)+(SukuFushiSmut!)+(Omeg...