Megumi anahtarlığındaki Yuji'nin tek odalı evine ait anahtarı kullanarak kapıyı açtı ve içeri girdi. "Yuji, ben geldim." Diye seslendi, Nobara onun peşinden içeri girerken.Tuvaletten bir sifon sesi yükselirken hızlıca bir çeşmenin açılıp kapanma sesi duyuldu ve Yuji ellerini havluya bile kurulayamadan Megumi'nin üstüne atlarcasına sarıldı. "Megumi!" Dedi sevincini kelimelere dökemezken, heyecanını ve mutluluğunu sadece çocuğun adını zikrederek gösterebilecekmiş gibi.
"Yuji," diye mırıldandı Megumi, sevgilisine sarılırken. "Geç kaldığım için özür dilerim. Ama geldim."
Yuji geri çekildi ve Megumi'nin ellerini tuttu. Düşercesine yere çöktü ve çocuğun ellerini dudaklarına götürerek kafasını eğdi. "Asıl ben özür dilerim. Yemin ederim ki bir daha senden asla ama asla hiçbir şey saklamayacağım. Özellikle de bu şey seni ilgilendiriyorsa asla saklamayacağım. Yemin ederim. Ama lütfen... Bir daha beni bırakma."
"Yuji... Bende senden bir şey saklamayacağım." Megumi pişman olmamak ve tereddüt etmemek için haberini hızlıca, kelimeler birbirine karışırcasına söyledi. "Yuji ben o gün ertesi gün hapını kullanmadım. Yuji... Ben hamileyim."
Boynu şuan kıldan ince olan Alfa hızlıca kafasını kaldırdı. "Ne? Hamile mi?"
Megumi sadece kafasını sallayarak onayladı. Yuji'nin gözleri şokla açıldı, sonra aniden ayağa kalktı ve Omega'yı kucaklayarak havada döndürmeye başladı. "AMAN TANRIM! BABA MI OLUYORUM?!" Megumi'nin cevap vermesine izin vermeden çocuğu indirdi ve kollarını ince vücuda dolayarak çocuğa derin ve tutkulu bir öpüşme verdi. Geri çekildi ve gözlerini yumarak alnını Megumi'nin alnına yasladı. "Üniversiteden ayrılır, bize bakmak için bir iş bulurum. Dönemin sonuna az kaldı, üçüncü sınıfı hamileliğin ilerlemeden bitirebilirsin. Para biriktiririz. Evleniriz. Daha büyük bir eve çıkarız. Bir daha asla ayrılmayız." Yuji kollarındaki Çocuğu tekrar öptü.
Geri çekildiğinde heyecanla Nobara'ya döndü. "Nobara? Duydun mu? Baba oluyorum!" Ama Nobara'nın suratı sıkkındı, bakışlarını kaçırmıştı. Yuji'nin modu aniden düştü. "Siz... Ne?"
"Yuji ben... Barda o adam ile yatarken... Kondom kullanmıştık ama... Yırtılmış... Yani..." Megumi cümlesini tamamlayamadığında Nobara onun yerine tamamladı ve acı haberi verdi. "Bebeğin babası sen olmayadabilirsin."
"Ne?" Yuji'nin suratında sevince dair hiçbir şey yoktu. Bu çok korkutucuydu.
"O adamla konuştum. İsmi Sukuna'ymış ve-"
"O adamla tekrar mı görüştün?!" Yuji sinirle bağırdığında Megumi tedirgince geri çekildi ve istemsizce ellerini karnında birleştirdi. "O gece neler olduğunu bilmem gerekiyordu... Bara döndük. Adam barın sahibiymiş."
"Elbette barın sahibi! Seni müdürün odasından aldım! Bana sorsanız söylerdim! Neler yaşandığını da anlatırdım!"
"Bunu ondan duymam gerekiyordu! Bunun için bana kızamazsın!" Megumi de sinirle bağırdığında Nobara araya girdi. "Sakin olun. Sakince konuşmamız lazım. Yuji, Megumi'nin neler olduğunu o adamdan da duymak istemesinden normal bir şey yok. Ve o adam, yani Ryoumen Sukuna, Megumi'ye kondomun yırtık olduğunu ve bunu sabah prezervatifin sızdırdığını gördüğünde fark ettiğini söylemiş. Megumi'nin ertesi gün hapı kullandığını düşünmüş ama Megumi kullanmadı. Yani evet... Bebeğin babası Sukuna'da olabilir."
"Yemin ederim ki o adamı öldüreceğim." Yuji ikiliyi geçip dışarı çıkmaya çalışırken Megumi ve Nobara genç alfayı zorlukla tuttu. "Yuji dur!" Dedi Megumi çocuğun kolunu tutup içeriye çekerken. "Düzgünce konuşalım, tamam mı?"
"Neyi düzgünce konuşalım, Megumi?! Tanrım... Sen hamilesin!"
"Evet, Yuji. Ve babasının kim olduğu bebeğim doğana kadar bir muamma. Bu beni sürtük mü yapıyor?" Eh, Megumi kendisini bir sürtük gibi hissetmediğini söylese büyük bir yalan söylemiş olurdu.
"Siktir ya." Yuji kapının yanındaki sehpaya bir tekme patlattığında, sehpa bacağı kırılarak yere düştü ve üstündeki vazo kırıldı. Megumi bir kaç adım kenara çekilerek hamile olmasına rağmen koruma içgüdüsü ile Nobara'nın önüne geçmişti.
Megumi sakinleşmek için derin bir nefes aldı ve arkasını dönerek kapı kolunu tuttu. "Gitsek iyi olacak. Sakinleştiğinde beni ara."
"Hayır!" Yuji yüksek sesle bozulmuş sinirleri yüzünden inledi ve çocuğu kolundan tutarak kapıdan uzaklaştırdı. "Hiçbir yere gitmiyorsun. Sen burada kalacaksın. Ben... Markete gideceğim. Hemen geleceğim. Bir şey istiyor musunuz?"
"Teşekkürler, Yuji. Gerek yok." Nobara Megumi yerine reddetti ve Yuji tek bir kelime daha etmeden ayakkabılarını giyerek evden koşar adım çıktı.
Megumi koltuğa oturup hıçkırarak ağlarken Nobara sadece arkadaşına sarılmakla yetinebildi. Bu noktada elinden gelen başka bir şey yoktu.
Bence yuji baya hakli bu arada aq dusunsenize sevgiliniz gelip diyo ki selam seninle barismadan bi gece omce baska birisiyle yattim ertesi gun de seninle yattim simdi de hamileyim ama bebek kimden bilmiyorum
Excuse me what the fuck
Surtuk megumi yazmadan yapamiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yuji /itafushisuku
ФанфикMegumi sevgilisini affedecekti. Eğer barda sevgilisine tıpatıp benzeyen birisiyle yatmasaydı her şey daha kolay olabilirdi. İtadori Yuji x Fushiguro Megumi x Ryoumen Sukuna (Omegaverse!)+(Smut!)+(İtaFushiSuku!)+(İtaFushiSmut!)+(SukuFushiSmut!)+(Omeg...