14.Final

226 33 39
                                    

15/01/2024-Pazartesi

"Lan, Taehyun!"

Jay okul koridorunda ilerlerken ileride gördüğü çocuğa seslenerek yanına çağırdı hemen. Onun işini de halletmesi gerekiyordu.

"Anca düştüm değil mi aklına? Tabii Jake'i gördün gitti aklın başından."

Jay muzip bir gülümseme sunduğunda Taehyun göz devirip kollarını kenetledi. İşinin ödemesini almalıydı artık.

Jay omzuna vurup gülmeye devam etti. "Senin işi hallettim. Meğer Kai'ın zaten gönlü varmış. Nasıl büyücüsün lan sen? Anlamadın mı çocuğu hiç?"

"Büyü bende işe yaramıyor ki. Başka insanlara yardım edebilirim ancak."

"Vah zavallım. Neyse, Kai'ın çıkışta seni beklediğine dair duyumlar aldım. Belki gidersin."

Taehyun ağzı kulaklarında hemen gitmeye hazırlanırken Jay durdurdu onu. "Ama önce bana şu büyü işini açıkla. Nesin sen böyle?"

"Gayet normal insanım canım ben. Ek olarak işte 10 yaşında keşfettiğim bazı güçlerim var o kadar. Zamanı geriye almak da bunlardan biri. Ya da gerçekleşecek olayları görüyorum bazen. Denize düşeceğinizi öyle tahmin etmiştim. Öyle yani."

Jay'in kafasının daha da karışmış görünmesi dışında bir sorun yoktu. Cidden anlamamıştı galiba. "Bu nasıl mümkün olabiliyor ki?"

"Evrende bilinmeyen ne kadar şey vardır, kim bilir? Bu da o küçük sırlardan biri işte. Tabii bütün okul biliyor ama olsun. Sadece yalan sanıyorlar."

"Peki sen neden bana yardım ettin?"

"Acıdım sana. Ayrıca Jake'i severdim. Ölümüne üzülmüştüm ve onu geri getirebilecek tek kişi sendin. Sana güvendim ve bunu boşa çıkarmadın."

Ardından o da Jay'in kendine yaptığı gibi omzuna vurup ayrıldı yanından. İstediğini almış ve kendinden istenen cevapları vermişti. Gerisi Jay'e kalıyordu.

*****

26/01/2024-Cuma

"Jake, üşüyeceksin. Gidelim artık, hadi."

Jake gitmek istemediği hakkında mırıldanırken çoktan Jay tarafından apartmana sokulmuş, hatta asansöre bindirilmişti. Ne vardı az daha dursa?

"Ama oynamadık ki iyice."

"Yarın kar daha çok yağacak. O zaman ineriz, tamam mı?"

Jake başını sallarken asansör durmuş ve inmişlerdi. Ardından hızla sıcak eve girdiler çünkü dışarı gerçekten feci soğuktu.

Jake montunu çıkarıp oturmuş ve ısınmaya çalışırken Jay çoktan mutfağa geçip sıcak çikolata yapmaya başlamıştı ikisi için. Hazır olduktan sonra getirdi ve Jake'in karşısına oturdu.

"Isındın mı sevgilim?"

Jake başını sallarken ayağa kalkmış ve duvarın boydan boya cam kaplı tarafına geçip zemine oturmuştu. Buradan kar yağan şehri izleyebiliyordu, evi epeyce yüksekteydi.

Jay yanına gelip oturduğunda başını ona çevirdi ve gülümsedi. Jay de gülümsemişti ona karşı. Yan yana olduklarında yüzlerinden gülüşler eksik olmazdı zaten.

"Manzara çok güzel. Ama sen yanımda olmasan güzel olmazdı."

Sessizce böyle söyleyip başını yanındaki Jay'in omzuna yasladı Jake. Bu çocukta huzuru bulduğunu ciddi anlamda hissediyordu.

"Her zaman seni güzel manzaralar bekleyecek o zaman Jake. Yanından ayrılmayacağım çünkü."

Jake parlayan gözlerini kaldırıp Jay'e baktı mutlulukla. Ne kadar minnettar olduğunu anlatmasının imkanı yoktu.

Bir süre böyle sessizce oturdular. Aşağıda hareket eden şehri izlerken onlar fazlasıyla sessizdi. Ama Jake aklına gelen şeyle bu sakinliği bozdu.

"Biliyor musun Jay, Taehyun ve Kai sevgili olmuşlar."

Jay buna seslice güldü. "Sonunda Taehyun teklif edebildi demek. Mutlu olacaklardır. Farkında değiller ama ikisi birbirini her şeyden çok seviyor."

"Sen bunu nereden biliyorsun?"

"İlk buluşmalarını kim ayarladı sanıyordun?"

Jake yeni öğrendiği bilgiye şaşırırken Jay ona gülmekle meşguldü. "Neden bu kadar şaşırdın?"

"Hiç tahmin edeceğim bir şey değildi ki. Neyse, tebrik ederim. Başarılı olmuşsun."

Jay farklı bir anlamla "Evet, başardım." dediğinde Jake bundan hiç habersiz görünmüyordu.

"Başardın Jay. Beni tekrar ölmekten kurtardın."

Jay şok ve korkuyla ağzını açtığında bu sefer gülme sırası Jake'e gelmişti. Göz temaslarını kesip başını tekrar cama çevirdi ve aşağısı izlemeye başladı. Jay hâlâ şaşkındı.

"Ne...?"

"Asla öğrenmeyeceğimi mi sanıyordun? Neyse ki Taehyun sırlar konusunda güvenilmez biri. Yoksa bütün okula büyücü olduğunu yaymazdı zaten."

Jake umursamaz bir tavırla konuşurken Jay korkudan olduğu yere çivilenmişti. Cevap bile veremiyordu. Korkusu Jake'in ondan böyle bir şeyin gizlendiğine kızacağıydı.

"Merak etme yakışıklı kahraman. Sakladığın için kızacak değilim. Sadece bu iyiliğine nasıl karşılık veririm bilmiyorum."

Jay dolu gözlerle Jake'in yüzünü kendine çevirdi. Ardından bekletmeden ikisinin dudaklarını buluşturdu. Sonra sessizce ayrıldı ve Jake'in kulağına yaklaştı.

"Sen yanımda ol yeter. Seni sevmeme izin ver yeter. Benim tek mutluluk sebebim sensin zaten."

"Teşekkür ederim Jay. Sen insanlığa yakışmayacak kadar güzel kalpli bir insansın."

İkilinin yüzleri birbirine tekrar yaklaşmışken kapı çaldı.

"Jay, aç lan kapıyı. Donduk dışarıda."

Jay göz devirerek kapıyı açmaya giderken Jake de ona gülerek yerden kalktı. Zaten birkaç saniyenin ardından Taehyun ile Kai koşturarak içeri girmişti bile.

"Hoşgeldiniz hain bedevi Tae ve sevgilisi Kai."

Jay tüm samimiyet ve ciddiyetiyle onları bu şekilde karşılarken Jake arkadan gülüyor ve daha kibar bir tonla onları karşılıyordu.

"Niye hain bedevi oldum ben şimdi?"

"Olan biteni Jake'e yumurtladığın için olabilir mi?"

Taehyun sinir bozucu bir tavırla omuz silkip Jay ona gayet kibar (!) uyarılarını sıralarken Jake Kai'ı yanına çekip oturtmuştu. Kai ise ikilinin böyle farklı davranmasına değişik bir kılıf uydurmuştu.

"Evli çiftler gibisiniz yemin ediyorum."

"Umarım sen de sevgilin gibi geleceği görebiliyorsundur Kai."

Jay'in sözleri üzerine ortamı saran neşe havası Jake'in başını döndürecek kadar mutlu ve huzurluydu. Hem de önceden hayalini bile kuramayacağı derecede.

Chaser-JaykeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin