Şu an ben ve minik benim odamdaydık.
Bizi hazırlayacaklardı. Miniğin odası küçük olduğu için benim odamda hazırlanıyorduk.
Miniğimim kınalığı yeşildi.
(Foto bulamadım lan ! Akıllarınızdaki ile devam edin)Benim kınalığım ise kırmızıydı.
(Yok lan yok. Ya foto yok ya da ben engelliyim. Offf aklınızdaki ile devam ediverin sizde ne oldaca sanki)Şimdi giyinmiştik.
Benim saçım yapıldı şimdi makyaj yapılıyordu.
Miniğimin makyajı daha yapılmadı şu an saç yapılıyordu.
Ben saçımın fazla abartı olmamasını söylediğimde bana ama sen evleniyorsun bu yüzden baya abartı olamsı gerektiğini söylediler.
Bende sinirlendim ve ağızlarının payını verdim. Tam olarak "bakın sizde diyorsunuz ben evleniyorum bu yüzden benim istediğim saç modeli olması gerekiyor !" dedim.
Onlarda ne yapsınlar sus pus oldular bende zafer gülümsememi gönderdim.
Saçlarım topuzdu ve kırmızı elbiseme uyacak bir taç takıldı.
Miniğimede şu an benimkinin bi' farklı modeli olan yeşil renk bir taç takıyorlardı.
Kız muq olmuştu ama ya.
Yağızı asıl şimdi daha iyi anlıyorum.
Leyanın saçları açıktı. Zaten uzun olan perçemlerini arkada bileştirmişlerdi. Taç'ıda üstüne koymuşlardı.
Benim çok hafif olmayan ama aynı zamanda çokta ağır olmayan makyajım sonunda bitmişti. Kırmızı ruj'um elbiseme acayip uyuyordu.
Miniğimin makyajına geçmişlerdi. Bende onları izlerken (amacım sadece konu açmak asla ortalığı karıştırmak değil) soru sordum.
"Eee minik ?" Dedim.
"Ne oldu apla ?" Dedi bana yandan bakmaya çalışarak.
"Yağız ile ne haber ? Aranız iyi mi ?" Diye sordum.
Sonumun amacı bizi hazırlamaya gelen kızları kıskandırmaktı.
Çünkü öteki odada Yağız hakkında konuşuyolardı. Neymiş çok yakışıklıymış, karizmatikmiş hahaha ben ondan daha karızmayım lan.
Neyse ona aşıklarmış bu yüzden onları kıskandırmaktı amacım.
Yağızın aslında miniğime ait olduğu anlasınlar bir zahmet.
"İyi aslında ya. Anlayışlı biri bence evliliğimiz çok iyi geçecek hem çokta eğlenceli ve komik. Dün çarşıda çok güldürdü beni. Evlilik boyu bence hiç asık suratımı göremeyecek çünkü onun yanında ister istemez gülmek istiyor insan" diyerek hem bu hiç susmayan çenesini devreye soktu hemde ferkında olmadan makyaj ve saç için gelen kızları çok fena kıskandırdı.
Bilmeyerek böyle yapabiliyorsa bilerek nasıl yapar acaba diye düşünmeden edemedim.
"E iyi o zaman bize bir torun verirsiniz" dediğimde anında kızardı. "Hem ben torunlarımın mürvetini görmeden ölmek istemem, bileesiin" dedim şakaya vurarak diyecem ama ben şakaya vurmadım. Şakayı resmen dövüp, öldürdüm.
"Aplaa" diyerek uyardığında yardımcılar kıskançlıktan kızartıp bozarmıştı.
Minik kızların kızardığını görünce yine o iyiliğini ön plana çıkartıp "şey siz iyimisiniz ? Neden kızardınız ?" Dedi endişe ile sonra hemen masanın üzerindeki suyu alıp kızlardan birine uzattı "buyrun su için. Kötü gözüküyorsunuz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM İÇİN YAPTIM
Novela JuvenilBir insan kardeşi için istemediği biri ile evlenebilirmi bilmiyorum. Ama ben evleniyordum... Sadece kardeşim için... Onu annemle babamdan korumak için... Hiç istemediği biri ile evlenmemesi için... Ama maalesef o da evleniyordu. ____________________...