BÖLÜM 20 -MUTLU GÜNLER-FİNAL-

199 18 6
                                    

4 ay sonra:

"ÇAĞAAAN !!!" Diyerek bağırdım.

Doğum başlamıştı.

Ne yapacaktım ?

Çocuk geliyordu.

Malum acı içinde geliyordu...

Arabayı acele içinde süren Çağan "çocuk geliyor mu ?!!" Diye bağırdı.

Bu mal benden daha panikti ya.

"Evet geliyor !!..." Biraz bekledikten sonra sinirle soludum. "Gelsinde göstereyim ben ona !!!" Diye bağırdım.

"Yenge canlı yayına bağır !!! Canlı yayına !" Diye bağırdı arkada oturan Yağız.

İkizler ağlamaya başlayınca Leya dayanamadan Leyla'yı Yağızın eline tutuşturdu ve kendi Lale ile ilgilenmeye başladı.

İki hafta önce Leyla ile Lale doğmuştu...

Doğumları çok başarılı geşmişti. İkizlerin ikiside birbirine çok benziyordu. Tek fark Leyla'nın saçının Yağızınki gibi siyah Lale'nin saçının ise Leya gibi açık kumral olmasıydı o kadar.

Yağıza babalık Leyaya ise annelik çok yakışmıştı.

Tabi tüm bu 4 ay içinde bende boş durmamıştım.

Çağanın her türlü ağzına sıçmıştım...

Nedense o bana her yaklaştığında ya midem bulanıyor ya da oğlumuz karnıma tekme atıyordu.

Belliki annesini babasından kıskanıyordu...

Canım oğlum...

Bunların yanı sıra Yağız bizi birkaç kere tehdit etmişti.

"Eğer yeğenimin adını Yağız koymazsanız kızımı size vermem !" Diye ama çok takmamıştık çünkü bizim oğlumuz onun kızına kalmamıştı bir kere.

Her seferinde çikolata aşeriyordum.

Hatta zula yapmıştık evde bana.
Zula her bittiğinde Yağız dolduruyordu çünkü çocuğun görevi buydu.

Ama bir keresinde kalan son çikolatayı o yiyince onu salya sümük ağlayarak pedere söylemiştim.

Pederde yapılması gerekeni en iyi şekilde yapmıştı.

Ne yapacak ? Ağzına sıçmıştı.

Evi her seferinde birbirine katıp en masumu çıkmayı nasıl becerebiliyordum bende bilmiyordum.

Oğlumuzun ismini koymuştuk...

Size ne lan ! Söylemek zorunda değilim !

"Evet arkadaşlar bu benim ikiz kızımdan biri. İsmi Leyla" diye tanıttı canlı yayındaki insanlara kızını Yağız fakat hemen kıskanmış olacakki kamerayı kapatıp. "Fazla bakmayın lan kızima nazar deymesin !" Diyerek kızdı.

"Lan kapat şu canlı yayını it !!!" Diye büyük bir gerginlikle bağırdı Çağan.

Ağlamaya başladım en sonunda.

"Kapatmadan önce onları Allaha emanet et ! Ayıp olmasın !" Diyerek ağlama sebebimi sesli dile getirdim.

"Yenge harbi sen hamile kalınca iyice mallaştın sanki ha. Haberin ola" diye uyardı Yağız.

"Lan siktir git !" Diye Kızdı ona Çağan.

"Ne ya ? Doğru değil mi ?" Diye sordu Yağız.

Daha da fazla ağlayarak "doğru !" Diye bağırdım. Sonra aklıma gelenle durdum ve acı içinde Çağana döndüm. "Çağan !" Dedi.

KARDEŞİM İÇİN YAPTIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin