Bilin bakalım bu gün yatağımdan nasıl kalktım.
Su ile.
EVET.
Beni suyla kaldırdı kardeş dediğim kalleş.
Diyeceğim ama Leyanın yasağı var hemde ona küfür etmiştim resmen.
Bu sabah Leya başımda "apla hadi kalkta hazırlıklara başlayalım." Dedi başta o tatlı sesi ile.
Ama ben bilmiyordumki o tatlı sesin sahibinin elindeki su dolu sürahiyi ve onun aklındaki hain planları.
"Biraz dahaa" dedim bende uyku mahrumluğu ve yeni uyanmış olduğumu belirten sesim ile.
"Apla bence diretmeden kalkta kendini zor durumda bırakma." Dedi ben başta neden öyle dediğini anlamamıştım. Benden ses gelmeyincede uyardı. "Bak ben senin için konuşuyorum ama sen beni dinlemiyorsun" dedi. Sonra yapacağını belirten o cümleyi söyledi. "Tamam o zaman bunu sen istedin benden günah gitti." Dedi.
Ben daha ne olduğunu anlamadan önce ensemde bir kaç damla ıslaklık. Bu ıslaklık bana zaten geleceğimin kötü olduğunu anlatmış, haber vermişti. En son kendimi sanki havuzda hiss etmiştim. Sırtımın hepsi soğuk suydu.
EVET SU SOĞUKTU !
"LEYA !" Dediğimde.
"Hii" diyerek ve de gülerek kaçtı.
Benimde işim yok gücüm yok onun gülme sesi için kalkıp onu yakalamaya çalıştım. İstesem iki dakikamı almaz onu yaklamak ama işte onun kahkaha attığı ve neşe ile çığlık attığı çok nadir zamanlardandı. Doya doya gülsün dedim.
Onu biraz daha heycanlandırmak için koşarken tam arkasını dönüp bana bakacağı zaman biraz daha hızlı koşup onun tam arkasında koşumaya başladım. Bana bakınca.
"Aaa !" Diyerek çığlık atıp aşağı kata koşarak inip mutfağa koştu.
Ne tesadüfse annem ve babam kahvaltı yapıyordu ama Leya heycandan onları bile görememişti. Onu köşeye sıkıştırdım ve ona doğru yavaş yavaş gelmeye başladım. Ben yavaş yavaş hareket edince ne hikmetse daha bi' heycanlandı.
"Apla nolur bak gerçekten bir daha yapmayacağım bir anlık gafletle oldu o bir daha seni güzellik uykusundan uyandırmayacağım bana güven hem bak zaten evleniyoruz. Koskoca insanlarız etme gözünü seveyim ya. Hemde bu gün düğün günüyken yapma." Ben daha çok yaklaşınca daha çok bağırmaya başladı. "YA APLA YA. BAK KORKUYORUM BEN GÖRÜYORSUN AMA !" Dedi heycana karışık korku ile.
Ben ona dahada yaklaşınca kaçmak için hemen etrafta gözlerini gezdirirken anne ve babamızın bizi izlediğini görmüş olacakki kendini düzelterek ellerini önünde birleştirip kafasını öne eğdi.
Anne ve babamıza döndüğümde onların bizi büyük bir huzurla gülümseyerek izlediğini gördüm.
Ben sanki annem ve babam hiç bizi izlemiyormuş gibi yavaşça yine ona doğru gelmeye başladım. O ise alttan eli ile çaktırmadan beni itiyordu.
Bende onun tiki ile oynadığımda kahkaha atmaya başladı. Ama birazda korkmuyor değildi anne ve babamızın ona kızmasından.
"Tuana kızım uğraşma kardeşinle" babamızın sert sesi her ne kadar kulaklarımıza dolsada aslında onun huzurlu olduğunu görebiliyorduk.
Ben şaşkın Leya şaşkın birbirimize bakıyorduk babama dönüp "kafana saksı düşmedi değilmi baba" dedim.
Kafasını iki yana salladı ardından "hadi kerdeşinle uğraşmayı bırakta gelin kahvaltı yapın" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM İÇİN YAPTIM
Ficção AdolescenteBir insan kardeşi için istemediği biri ile evlenebilirmi bilmiyorum. Ama ben evleniyordum... Sadece kardeşim için... Onu annemle babamdan korumak için... Hiç istemediği biri ile evlenmemesi için... Ama maalesef o da evleniyordu. ____________________...