Xin Hao tırnaklarını gerginlikten kemirirken ne yapacağını düşünüyordu. Levi'ın geri dönüşü iyi bir haber değildi. Üstelik herksin gözünün önünde Kağandan yediği tokat itibarını düşürmüştü. O hain kızını bir eline geçirse… Kendi doğurduğu çocuktan böyle bir ihanet beklemiyordu. Hem daha farklı bir sorun da vardı.
Sen.
Kimdin? Ne işin vardı burada? Levi seni eşi olarak tanıtmıştı ama ne evli bir çift havası veriyordunuz ne de sen normaldin. Sen de bir tuhaflık vardı. Bedenen görünmesen bile varlığını çok rahat hissettirebiliyordun. Üstelik kadınları bile baştan çıkarabilecek bir güzellik…
Acaba Levi güzelliğinden dolayı bir gençlik ateşine mi düştü diye düşündü Xin Hao ama sonra bu düşüncesinden hemen vazgeçti çünkü o çocuğu tanıyordu, Levi kadın düşkünü değildi. Önüne en güzel kızları onu ayartmak için atmıştı ama Levi'ın tek yaptığı her birine tiksinti ile bakmaktı.
"Hepimizi öldürecek..." Korktuğu en büyük şeydi. Eğer Levi bir kez intikam almaya başlarsa olabilecek en kötü şekilde öleceğini biliyordu.
Biliyordu... Çok iyi biliyordu...
Levi sadist manyağın tekiydi. Buna bizzat şahit oldu.
•°• 7 sene önce •°•
"S-sen ne yaptığını sanıyorsun?" Xin Hao neredeyse korkudan titrerken önünde kanlar içindeki çocuğa bakıyordu.
Hayır, kanlar çocuğa ait değildi.
Yerde yatan cesede aitti.
"Sinir bozucu bir sesi vardı. Çok konuşan hizmetçi istemiyorum, yenisini yolla." Çocuk hiçbir şey olmamış gibi yürüyerek odasına girdi. Gözlerinde hiçbir duygu yoktu. Sanki günlük bir rutinini hallediyormuş gibiydi.
Xin Hao yerde yatan cesede uzun süre bakakaldı. Anlamıştı. Levi uyanış geçirmişti. Artık tamamen bir Akkerman'dı. Cesede baktıkça sanki kendini yüzünü görür gibi olmuştu. "Şu piç kurusu!..."
•°•★•°•
Çalan kapıdan sonra bir ses işitti. "Gelebilir miyim Anne?" Xin Hao daldığı düşüncelerinden irkilerek döndü. "Gelesin oğul." İçeri erkek güzeli denebilecek bir çocuk başını uzattı. Annesini görünce gülümsedi ve kapıyı kapatıp annesinin yanına ilerledi. "Nasıl olduğunu merak ettim. İyi misin anne?"
(Xin Hao'nun ikinci oğlu Barsgan)
Dışarıdan bakıldığında soğuk ve ilgisiz birisi gibi görünürdü ama tamamen bir ana kuzusuydu. Onu ilgilendiren tek şey annesiydi.