5'

303 15 1
                                    

°hyunjin'den

Her zamanki gibi sıkıcı bir gündu bugün kendimi kötü ve tuhaf hissediyorum. Evet sanki bedenim burada ama ruhum farklı bir evrende gibi.

Derslerle uzaktan yakından alakam olmamasına rağmen ilk dört ders dinlemiştim(?)

Zaten öğle arasından sonra da derin bir kış uykusuna yatmıştım.

Uyandığımda üstümde bi gölge hissediyordum ve sanrım saçlarıma dokunuyordu. Garipti.

Ancak koku fazlasıyla hoş ve tanıdıktı. Rahatsız olmamıştım.

Düşüncelere o kadar dalmıştım ki evin önüne geldiğimin farkında değildim.

Bugün araçla değilde yürüyerek gelmek istemiştim. Kapının önüne gelip açacaken arkamda küçük bi kahkaha duydum.

Oldukça güzel bir kahkaha...

Bu güzel kahkahanın sahibi tatlı rüyalarımı süsleyen küçük tilkimdi. O tüm bunları bilmese de.

Telefonda biriyle konuşuyordu ve bu şahıs her kimse onu fazlasıyla güldürüyordu.

Gülüşünü duymak bile bu boktan günü mükemmel bir hale getiriyordu.

Keşke bende onu böyle güldürebilsem.

O yoluna telefonla konuşarak devam ederken belki arkasına döner de beni fark eder diye o gidene kadar bekledim.

Fakat sağa doğru dönüp gözden kayboldu. Derin bir nefes çektim ciğerlerime ve anahtarı deliğe sokup kapıyı açtım.

Eve girdiğim anda kimseye gözükmemek adına hızla odam ilerledim. Şimdi bir de onların günün nasıl geçti diye başlayan ve keşke doğmasaydın ile biten konuşmayı dinlemek istemiyorum.

Çünkü bir yerden sonra fazlasıyla kırıcı oluyordu. Onlar bunu fark etmezse bile.

Odamda girdiğim anda serii bir şekilde soyunup duşa girdim.

Sanırım bu duş tahmin ettiğimden daha fazla sürdü ama kimin umurunda.

Uzun duşun ardından altıma diz altı gri bir şort giyip öylece yatağa yıldız şeklinde yatıp o malum şahısı düşünmeye başladım.

O güzle gamzeleri, küçük tilki gözleri, anca bir kere dokunabildigim pamuk misali yumuşak saçları ah hepsi birer sanat eseri....

Telefonumun titremesine karşılık elime aldım.

Mesaj kutuma girdiğim de gördüğüm isim ile götümde kelebekler uçuşmaya başladı. Şaka şaka karımda kelebekler uçuşmaya başladı.

Fazla oyalanmadan mesajı okudum.

fox boy✨:
hyunjin
hyunjin hyunjin

siz:
efendim?

fox boy✨:
yarın seungmin hyungun doğum günü ve sende davetlusinnn
tabi eğer gelmek istersen 🧚🏻‍♀️

siz:
tabiki gelmek isterim

fox boy✨:
tamam o zaman
*konum*

:siz
neden böyle bir yeri tercih ettin¿

fox boy ✨:
aslında ben seçmedim
kuçu kuçu seçti🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

:siz
peki saat kaçtaw😋

fox boy✨:
10:00 gibi baslicak🧚🏻‍♀️

Wanna be yours 'Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin