hii ben gewim yeyuuu bugün üstümde bir ciddilik var ve ben de bunu kitaba yansiticam ha ha ha🙃her neyse kitaba geçelim
iyi okumalar💗🥂
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*
*
*"yaa hyunjin gitmesen olmaz mı."
"bebeğim bunu daha önce de konuşmadık mı? Sadece iki ay gideceğim ve hemen geri döneceğim. Sonra yine birlikteyiz baradadara mutlu sonn" dedi siyah saçlı genç elindeki bavulu aşağı indirirken. Evet kısa sarı saçlarını ailesi zoruyla siyaha boyatmıştı.
küçük olanın gözleri dolmuştu. Bir buçuk yıldır birlikte yaşadığı sevgilisinden ayrılmak cidden zordu.
Zaten Hyunjin'in ailesinin onu sevmediğini ve uzak tutmak istediğini biliyordu pembe saçlı velet.
"jinnie Japonya'dan döndüğünde evlenelim mi? çok güzel olur dimi" dedi şirin çıkarmaya çalıştığı sesiyle. Bilmiyordu ki büyük oğlanın onu her haliyle sevimli bulduğunu.
Büyük olan gülmüştü sevgilisinin bu masum ve saf düşüncelerine.
Evlenmeyi oda çok istiyordu fakat ailesi jeongin'in bir ailesi olmadığını. Anne babasının bile sevmediği birini onların seveceğin düşünmesi tam bir saçmalık olduğunu ikisininde yüzüne defalarca açıkça vurmuşlardı küçük olan her ne kadar kırılsa geceleri sessizce ağlasada asla hyunjin'e yansıtmamış ve hep yanında olmuştu.
Siyah saçlı genç ailesini reddetmeye hazırdı fakat ilk önce o şirketi devralması gerektiğini, hayatının temelini atıp sonra biricik sevgilisine güzel bir yaşam sunmak istiyordu.
22 yıllık hayatında kimseye bu kadar bağlanıp, güvenmemişti.
Sevgilisi ona dünyadaki tüm güzel hisleri bir araya toplayıp aynı anda yaşatıyordu. Masumluğu, tatlılığı, güzelliği onu ondan alıyordu.
"evleniriz tabii güzelim fakat biraz beklemelisin."
"Dünya parçalana kadar bekleye bilirim. Ama sen yinede hızlı ol tamam mı?" dedi dolu gözlerine zıt bir şekilde sıcacık gülümseyerek.
"tamam, en hızlı şekilde halledince anında evleniriz hayatım." dedi sevgilisinin dudağına küçük ama duygu dolu bir öpücük bırakırken.
Siyah deri koltuğa oturduğunda konuşmaya başladı."Iyen-ah şimdi ben gidince yapman gereken şeyleri söyleyeceğim sana" dedi bacaklarının önünde dikilen çocuğa karşı.
"tamam söyle hadi jinnie. Çok boş edebiyat yapıyorsun"
Koltuğa iyice yayıldı. Bu bir nevi kucağıma gel demekti. Pembe saçlı anında anlamış ve kucağına iyice yerleşmişti.
Derin bir nefes verdi. Bu içindeki burukluğu yatıştırmıyordu.
"Öncelikle derslerini
aksatmıyorsun.""Hı hım"
"ikincisi saçının rengine asla ama asla dokunmuyorsun"
"tamamm"
"Üçüncüsü Kai denen itten uzak duruyorsun"
"hyunjin... onun sevgilisi var"
"Ne!?"
"sevgilisi var işte. 6 aylık"
"benim neden bundan haberim yok" dedi tek kaşını kaldırarak.Tek kaşını kaldırmış bir Hwang Hyunjin cidden çok seksi-Öhöm. Neyse evet.
"Çünkü söylersem işlerimi yaptıracak bir bahanem olamazdı."
dedi yapmacık bir dudak büzerken.Derin bir nefes verip konuştu siyah saçlı.
"Tamam bunun hesabını sonra keseceğim. Söyleyeceklerim bu kadar dediklerimi kesinlikle uyguluyorsun anlaştık mı?""Hı hım"
Şimdi o gidecek ve ben bu kocaman evde yalnız kalacağım diye düşünmeden edemedi küçük olan."Jeongin?" dedi elini küçüğünü çenesine koyarak.
"E-efendim"
"Ahh bebeğim, ağlama bak gözünü kapatıp açtığında ben burada olacağım. Sen ağladıkça şirketi siktir edesim geliyor. Bunu daha öncede söyledim sende bana söz vermedin mi?"
"E-evet söz verdim ve yapacağımdan emin olabilirsin *hıçkırık*Ama o kadar kolay değil tamam mı? Sana çok alıştım ve bir anda gidince zor geliyor"
"Küçük tilkim, sanki bir daha gelmeyeceğim gibi konuşuyorsun"
Belki de küçük olan hislerinde haklıydı belkide bu onunla son görüşmesi olacaktı. Kim bilebilir?
°
°
°
°
°
evttt taşağa bağlı giden kitabı ani bir U dönüşü ile ciddi bir şeklide nasıl devam ettirdiğim ful HD izliyorsunuz SKSKSKSJJDJSKKSK
Bir an dedimki acaba fic angst mı bitse diye sonra dedimki sen daha doğru düzgün okuyamıyorsun nasıl yazacann veee vazgeçtim 😮💨
bu bölümü geçiş bölümü olarak kabul edelim lütfen 👐
Çok ve boş konuştum yine
hyunjeongla kalın bebişler🧚🏻♀️
BABAYYY😙💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna be yours 'Hyunin
Fanfiction"31 çekmek bir sanattır tilkicik" Seme-HWANG HYUNJİN Uke-YANG JEONGİN |•yan shipler: minsung, chanmin, changlix•| 250124 [texting, düzyazı] ☁️