8(m)'

284 12 2
                                    

marebalar dostlar nasılsınız? 🧚🏻‍♀️💗

şimdi ben bi bokları yedim ama neyse bilmesenizde olur. 🥸

uyarı. bu. bölüm. fazla. softluk ve. küçük. bir. cinsellik. içeriyor. saygılar.

neyse bölüme geçelim artık 👽

iyi okumalar 🌘🍷🫀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

°11 ay sonra °

"Uyan artık Jinnie. senin yüzünden ben geç kalacağım." dedim bir yandanda sevgilimin kısa siyah saçlarını okşarken.

"bebeğim sen böyle saçlarıma dokunursan ben mayışıp tekrar uyurum yani kusura bakma." diye mırıldandı boğuk sesiyle. Kabul etmeliyim bu sesi favorimdi.

Ellerimi hızla saçlarından çekerken konuştum.

"tamam hyunjin sen hiiç uykunu bölme ben Kai'yi çağırırım o beni bırakır fakülteye."

Bir anda yataktan dikeldi. Böyle yapacağını biliyorudum.
Kai lisede benden hoşlandığı içindi bu gereksiz kıskanmaları. Halbuki adamın ciddi düşündüğü bir sevgilisi vardı. Tek problem onun bunu bilmemesiydi. haha (şeytani gülüş)

"O şeref yoksununa bırakmam ben sevgilimi" dedi pantolonu bacağından gereken.

"hyunjin niye öyle diyorsun ya. Hatta köpek sahiplenmiş biliyor musun? onun fotoğrafını gösterecekti."

"Jeong-ah bir daha böyle bir şey duymayalım senden. Bak Kkami çok alındı" dedi yıkadığı yüzünü kuruturken.

Kkami bizi pek sikine takmasada sorun yok.

"Hadi tilkicik geç kalacaksın. Valla sonra hyunjin senin yüzünden oldu diyeceksin"

"Evet öyle diyeceğim.Ve cidden geç kaldım. haydi gidelim" dedim ve çantamı koluma taktım.

________

"hyunjin-ah bu nasıl şarkı yaa içim şişti"

"Ama bebeğim ben çok seviyorum."

"Hyunjin depresyon şarkısı bu modum düşüyor değiştir şunu."

"Peki senin dediğin olsun."
birkaç düğmeye basıp saniyelik bana baktı ve odaklı bir şekilde arabayı sürerken konuştu. "buradan seçebilirsin." hafifçe gülümsediğimde az önceki ciddi halinden zıt bir şekilde o da şirince gülümsedi.

Seçtiğim şarkıya eşlik ederken birden düşen jetonla sevgilime döndüm.

" Hih, Hyun benim yüzümden sen şirkete geç kaldın. Baban sana çok kızacak bide bide benim yüzümden" konuştum endişe ve panik dolu sesimle.

"Sakin ol bebeğim. Bugün izinliyim.
Ayrıca az önceki halin aşırı tatlıydı."

Utanmamala birlikte yanaklarımda kızarmıştı. Sevgili olduğumuzdan beri yani 11 aydır . Beni utandırmak için eliden geleni yapıyordu. Bu iştede gayet iyiydi de.

Wanna be yours 'Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin