14'

90 9 3
                                    

Merabaa💅🏻

Ben kararlarımı aldım dostlar fic angst bitecek niyahahah şaka şaka gülün diye (hiç komik değildi ama olsun )
Çok boş yaptım bb😗

İyi okumalarr 💅🏻<3

-----------------------

°hyunjin'den°

Odamın ortasında öylece dikiliyordum.

Babamın söylediklerinden sonra yarım saat daha konuşmuştu açıkçası bir yerden sonra dinlemeyi bırakmıștım çünkü o, her ne kadar reddetsemde sinir ve ısrarla aynı şeyleri sayıklamıștı.

Zaten hayırsızsın teki yüzünden 5 yıldır peşinden koşup gizlice sevdiğim birinden vazgeçemezdim vazgeçmedim de.

Sanırım yine jeongin yetersiz. Jeongin erkek. Erkek erkekle sevgili olamaz muhabbeti dönecekti.

Cidden bi bitmediler amk düşündükçe sinir oluyorum.

Kendileri homofobik, İşkolik aynı zamanda da duygusuz oldukları içindi hepsi.

Masama oturup kalem kemirmeye başlamıştım evet bu sadece sinirli olduğum zaman oluyordu.

Derin bir nefes alıp Jeongin'i düşünmeye başladım ancak bu beni sakinleştirirdi zaten.

-------------------------

°Jeongin'den°

Mutlu mutlu pankek yapıyordum.
Eğlenceli diye mırıldanıp yaptığım pankeki yeterince piștiginden emin olup çevirdim.

Bu sırada minho hyungun kedisi dori yanıma gelip kafasını çıplak bacağıma sürttü.

Evet ara ara minho hyungun kedilerini çalıp bir kaç gün ben bakıyordum. Beni sahiplerinden daha seviyorlar kıskan minho.

Kucağıma alıp kafasını sevmeye başladım dorinin. Bu sırada Kkami de kıskanmış olmalı ki oda yanıma geldi ve kendini sevdirmeye çalıştı.

Aklıma sebepsizce hyunjin geldi.
Evet yine ve yine ama bu sefer farklı gibiydi.

Normalde onu düşündüğümde içimi mutluluk kaplardı. Ama bu sefer içimde huzursuzluk vardı sanki kötü hissediyor da bende onu hislerini hissediyordum.

Yanık kokusu çıktığından kucağımdaki kediyi yere bıraktım ve yanan pankekin altını kapattım.

Bir tarafı orantılı bir şekilde pişmişken diğer tarafı kömür gibiydi.

Derin bir nefes çekip yanan pankeki tavadan aldım.

Diğer pankekleride pişirip salona geçtim.

Yarım bıraktığım dizimi izlemeye karar verip televizyonu açtım.

Hyunjin aklımdan çıkmıyordu evet onu düşünmekten dizide konuşulanları gram anlamamıştım.

Yoğun olduğundan arayıp dikkatini dağıtmak istemiyordum. Ama bu içimdeki tatsızlık beni bunu yapmaya zorluyordu.

Yanımdaki telefonumu alıp sevgilimin ismini aradım.

Bir kaç cevapsız aramadan sonra telefon açıldı.

+Alo

-hyunjin?

+efendim bebeğim?

-Sesin kötü geliyor.

+*boğaz temizleme*(böyle yazınca komik oldu skzkskzk)

-Hey sevgilim iyi misin?

+Şey tilkim

-Hyunjin ne olduğunu söyleyecek misin?

+ Ben bir karar aldı ayrıca her şeyi anlatıcam ama ses çıkamayacaksın ve karşı çıkmayacaksın.

-Geriyorsun

-------------------------

Offf aklımdakileri yazınca çok kötü duruyor kendimi asicam😐

AYYYYA NEYSE 1K OLMUŞUZ AGAGGAGAGAGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAG AYYAYAYAY ÇOK MUTLU OLDUM AMK AGLICAM😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Neyse benim heyecan bu kadardı siz devam ettirin ayayay neyse. Neyse demekten bıktım amk ama neyse 😚

GÖRÜŞÜRÜZ AYOL BAYABAYYY🧚🏻‍♀️💅🏻🧚🏻‍♀️💅🏻💋😚😚😚😽💅🧚🏻‍♀️😗😗😗😚😭😭😽😌💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗🏩💒💒🎀🎀🎀💗💕💗💕💗💕💗💕💗💗💗💕💗💗💞🎉🎊🏩💒💗💞💗💕💗💞💗💞💗💞💗💖💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻💪👌🏼👌🏼🍞🍞💗🥟🥟🎠

Oy ve yorum lütfen <3🖇️





Wanna be yours 'Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin