13'

78 6 3
                                    

merhabaa merhaba yine buradayim 🥳

Evet mat sınavına çalışmak yerine bölüm yazıyorum çünkü bir dönem boyunca dinlemediğim bir ders bi gunde yetiştiremeyecegimi biliyorim🤭

Ay aklımda çok güzel şeyler var umarım bölüme yansıtabilirim 😮‍💨💗

iyi okumalarr 🫀🥂

===================

Şu anda evin ortasında tam olarak tepiniyordum. Evet hemde öküz gibi.

Sonuçta biricik sevgilim gelecekti hemde iki hafta yani on dört gün sonraaaa

Cidden çok mutluyum belki abartı gelebilir ama fazlasıyla özlemiştim aşk bahçemi.

Yorulduğumdan dolayı kendimi koltuğa attım. Biraz nefeslendikten sonra evi yenileme perilerim ortaya çıktığından tüm evi ilk önce baştan sona köşe bucak temizleyip yenileyecek ve önceden sipariş ettiğim ev ürünlerini kullanacaktım.

5 saat sonra ~

"Uff belim kırıldı resmen ama bayağı da güzle oldu.

"Ayy dur şu koltuk yamuk olmuş"

"Vay analar babalar resmen ev gençleşmiş amk" dedim uykulu sesimle buna karşı seungmin konuştu.

"Ooo jeongin bey sonunda uyanmışsın ama hiç uyanmasaydın çünkü biz herşeyi hallettik"

Evet onlara her şeyi anlatıp evi yenileme fikrimi söylemiştim onlarda kabul etmişti fakat felix yüzünden biraz geç geleceklerini söylemişlerdi. Bende bunu fırsat bilip uymaya karar verip camış gibi yatmıştım.

Göz devirip konuştum
"jisung nerde?"

Jisung içeri daldı bir şarkı söylerken
"kanepenin köşesinde sabahlıyorum gel yarim gel seni seviyorum"

Seungmin konuştu "bebişim sanırım şarkının sonunu yanlış söyledin"

"Benim yaşamam bile yanlış ben ne boka yarıyorum zaten"

"Ee bu gelirken böyle değildi amk"dedi felix kalın sesiyle.

"Durun durun anlatayım mümin kardeşlerim. Şimdi ben çıktım balkona tamam mı. Tamam deyin lan"

"Tamam"

"Tamam"

"Okay"

"Felix tamam de lan!"

"Tamam" felix in bu bıkkın halleri jisung un hoşuna gidiyordu biliyorum.

jisung konuşmaya devam etti.
"He sonra balkondan aşağı baktım dedimki niye jeonginin evi iki katlı villaya benziyo ben niye 0+1 evde kalıyorum. Niye diye sorun bakalım"

hepimiz aynı ağızdan konuştuk

"Niye?"

"Çünkü fakirim AAAGGGAGAGAG BEN NİYE FAKİRİM AAAGAGAGAG NEDEN ŞİRKET SAHİBİ BİR SUGAR DADDYM YOOKKKKAGAGAGC"

Seungmin kahkahasının arasında konuşmaya çalıştı. "hyunjin şirket sahibi değil ki PUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA BİDE SUGAR DADDY PUAAHAHAHA"

Evet saat şu anda 16:58 geçiyor ve biz yaklaşık yarım saattir buna hem gülüp hemde jisung a durumu izah etmeye çalışıyorduk.

O mimikleri aklıma geldikçe gülmekten götümü yırtıyorum.

°hyunjin'den°

Kapımın çalınması ile 'gir' komutunu verdim.

"Efendim bay Hwang sizi odasına çağırıyor."

Off ben boku yedim

"Tamam Yunmi sen az önce bahsettiğim evrakları teslim etti mi?"

"Evet efendim"
"Tamam çıkabilirsin"

Odamdan çıkmasıyla derin bir verdim babam beni pek sık çağırmazdı odasına bu yüzden gerilmiştim. Büyük ihtimal kore deki şirket hisselerinden bahsedecekti.

Yerimden kalkıp Odamdan çıktım.
Asansöre doğru adımlarken ne bok yiyeceğimi düşünüyordum bir yandan.

Kapının önüne geldiğimde gözüm kapının yanındaki altın harflerle yazılmış 'Hwang Sangmin' ismine kaydı. Cidden güzeldi.

Odaya kapıyı tıklayıp gir demesini beklemeden içeri girdim.
"Ah Hyunjin sonunda geldin."

Masasının karşısındaki deri koltuğa oturdum.

"Bir şey mi oldu efendim?"

"Hayır." tek kaşım havalandı.

"Neden buradayım o zaman ben?"

"Oğlum değil misin? Yüzünü görmek istedim"

Gerçek çoğu zaman karartılır fakat hiç bir zaman sönmez. Bana küçükken neler yaptırdığını asla unutmadım unutmayacağım da...

"Efendim izninizle," deyip odama gitmek suretiyle ayağa kalktım.

"Otur." dedi az önceki alaylı sesine zıt kalın sesiyle.

Tekrar oturdum kalktığım deri koltuğa ve ne diyeceğini bekledim.

Kısa bir sessizlik oluştu bu göz teması kuramadığım zaman diliminde.

Derin bir nefes aldı.

"Ayrılacaksın."

"Ne!?"

----------------------


Nası yerde bitirdim amaaa😊

AYY bi heyecanlandım amk çok güzle kaos yaratıcam hiyahahah(şeytani gülüş)

Hyunin in yeni momentni gördünüz müüü Ayayayay elini tutuyodu bide bakiyodu aşık aşık💅🏻💗💗💗💗💕💕💕💞💞💕💞💋🎀🎀🎀🎀🎀💝💝💝🎀💒🏩🌈<3<3🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️💅🏻💅🏻🍞❤️🥟🍭🎠🌈🎀🎀🎀🤭😽😽😻😽😻😻💖💗💖💗💖💗

Hyunin in yeni momentni gördünüz müüü Ayayayay elini tutuyodu bide bakiyodu aşık aşık💅🏻💗💗💗💗💕💕💕💞💞💕💞💋🎀🎀🎀🎀🎀💝💝💝🎀💒🏩🌈<3<3🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️💅🏻💅🏻🍞❤️🥟🍭🎠🌈🎀🎀🎀🤭😽😽😻😽😻😻💖💗💖💗💖💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NAYSE AYOL BAYBAYY✨🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

Wanna be yours 'Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin