Zaman: 2 gün sonra, gündüz.
Mekan: KafeTaehyung, Jimin, Suga ve ben kafeye gitmiştik. Hepimiz kendimizce sevdiğimiz içecekleri içiyorduk.
Y: Jungkook, sanki sigarayı azalttın?
Jk: Sadece çakmağı kullanmaya cesaretim yok. Zaten, pek içesim de yok.
İçeceğimi yudumlamaya devam ettim.
Jm: Vay be, sen ve sigaraya veda ha?
Jk: Onun gibi bir şey, evet.
Jm: Böyle devam.
Bir elini yumruk yaptı, cesaret verdiğini belli edercesine. Gülümsediğim.
Jm: Umarım Taehyung'da bitirecek.
Jk: Aslında, benimle takıla takıla sigaradan uzaklaşmaya başladı gibi. Ona silah eğitimi veriyorum.
Jimin ve Suga birbirine baktıktan sonra tekrar bize döndüler.
Jm: Sizin bu arkadaşlığınız nereden esti? Nefret ediyordunuz birbirinizden.
Jk: Arkadaşlık mı?
T: Aaa, ne çabuk unuttun Jungkook! Arkadaşız biz, sıkı dostuz, değil mi?
Hafif gülümsedim.
Jk: Evet,
Diyerek başımla onayladım. Belli etmesemde Taehyung ile bu yakınlığım içimi hoş ediyordu. Fakat, pek alıştığım da söylenemezdi.
Y: Haydi bakalım, Jungkook...
Suga'nın bakışlarından ne istediğini anlamıştım. Tae'nin elini tutup ayağa kalktım.
Jk: Görüşürüz, bizim çalışmamız var.
Parayı masaya koyup kafeden çıktım.
T: Özür dilerim, sana haber vermedim. Arkadaşız değil mi?
Jk: Tabiikide. Sıkı dost!
T: Güzel! Gerçekten çalışmaya mı gideceğiz?
Jk: Yani, evet... istemiyor musun?
Şunu fark etmiştim, hâlâ elini tutuyordum.
T: Aslında, başka şeyler yapasım var.
Jk: Ne gibi?
Sırıttıktan sonra tenha bir yoldan ilerledi, arkasından bende geliyordum. Sürüklenir gibi hissediyordum çünkü tuttuğu elimi öyle çekiyor ve sıkıyordu ki...
Tenha sokağı atlattıktan sonra, duvarın zeminle kesişen kare bir geçitin kapağını açtı. Ben daha ne olduğunu sormadan içeri sokmuştu. Etrafa asılmış süsler, hazırlanmış bir masa ve yemekler...
T: Burası yalnız kalmak istediğimde geçtiğim yer. Bir nevi odama kapanıyorum. Bugüne özel böyle süsledim.
Jk: Bugüne özel mi? Bugün ne oldu ki?
Önüme geçti. İki elimi de tuttu. Gülümsemesi sönmezken,
T: Arkadaş olduğumuz gün!
Jk: Bir de kutlamasını mı yapacağız?!
T: Yani istemiyorsan...
Jk: Hayır, bu çok güzel!
Kontrolümü kaybedip ona sarıldım.
Jk: Çok sevindim.
Tuttuğu nefesini bıraktığında kıkırdadı.
____
Beraber yemekleri yemiş, müzik eşliğinde delice dans etmiş ve içmiştik. Hayatımda -özellikle son dönemlerden sonra- en eğlendiğim andı. Bu ana özel fotoğraf bile çekinmiştik, hemde binlerce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PØLİGØN -Taekook-
FanfictionBirbirine kin besleyen Jeon ve Kim soylarının en küçük torunları Jungkook ve Taehyung idi. Partide yaşanan bir kavga sonucu bu iki soy ağır yaralanmıştı. Jungkook, annesinin çalıştığı yerde çalıştığı için silah kullanmayı adı gibi biliyordu. Fakat...