*Hatırlatma*
"Taehyung gülümseyerek koluna sarılı olan Minji'ye baktı..."
*Hatırlatma bitmiştir*
Taehyung: peki geçti.
Minji: afedersin.
"Diyerek Taehyung'un kolundan ayrılmış ve önüne dönmüştü..."
Taehyung: sorun değil.. istersen filmi kapatayım?
Minji: yok... Gerek yok, izleyelim.
"Dediğinde ikiside tekrardan televizyona bakmıştı.... Seri katil anneyi de öldürmüştü... Elektrikleri kesmişti.. geriye kalan evin çocukları ise katilden kaçmaya çalışıyorlardı ama evde kilitli kalmışlardı... Katil evin içerisinde onları arıyordu.. çocuklar korku ile saklanırken hemen polisi aramışlardı ama onlar gelene kadar saklanmaları lazımdı..."
"Seri katil resmen öldürdüğü ebeveynlerin kanıyla doldurmuştu evi.. ekrana bir anda kan sıçrayıp bir bağırış olunca Minji Taehyung'a bakmıştı hemen..."
Minji: Taehyung lütfen kapatır mısın?
"Dediğinde Taehyung hızla uzaktan kumandayı alıp kapatmıştı.. ve tekrar Minji'ye bakmıştı... "
Taehyung: iyi misin?
Minji: iyiyim.. biraz..
Taehyung: korkutucuydu değil mi?
Minji: evet..
"Deyip olumlu anlamda başını sallamıştı... Minji'nin bir elini tutmuştu ona bakarak..."
Taehyung: neden korkuyorsunuz anlamıyorum, sadece bir film.
Minji: film olsa bile yinede karakterlere yapılan şeyler üzüyor yani..
"Minji hala Taehyung'la el ele tutuştuğunu fark ettiğinde elini yavaşça geri çekmiş ve önüne dönmüştü.. "
Minji: şey... Acaba y/n'i tekrar mı arasak?
Taehyung: olur, arayalım..
~y/n'den devam~
"Oturup sohbet ediyorduk... En son ki şu utanç verici konuşmamızın ardından yaklaşık bir saat kadar birşey geçmişti... Telefonumun çalması ile parmaklarımın arasında almış ve üzerime indirip bakmıştım... Taehyung arıyordu... Bakışlarımı yanımda oturan Jungkook'a çevirdim..."
y/n: Taehyung arıyor..
Jk: açsak mı acaba?
RM: artık birşey mi söyleseniz?
Suga: kaç defa aradı, belki birşey olmuştur niye cevap vermiyorsunuz?
y/n: bence açalım artık.
Jk: hyung ses çıkarmayın bakalım ne yapıyorlar.
"Dediğimde aramayı gülerek onayladım ve telefonu masanın üzerine indirdim.. yüzüme ciddi bir ifade takındım.."
y/n: alo?
Taehyung: ah sonunda açtın! Siz iyi misiniz? Neredesiniz?
y/n: ya biz kaçırıldık da.
Taehyung: ne?!
Minji: y/n iyi misin?!
"Üyelere baktığımda ise ağzı açık bir şekilde bakıyorlardı... Jungkook ise gülmemek için sor duruyordu.. bende zor duruyordum şuan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Acakbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...