7

8.1K 770 1.3K
                                    

Annemi göndermek için okulun giriş kapısına doğru gidiyorduk. Arkamı döndüğümde Minho ve Yeonjun'un pür dikkat bizi izlediğini gördüm. Bize bakarak birşeyler konuşup gülüyorlardı. Elimle Yongbok'u dürtüp arkasına bakmasını söyledim. Göz gezdirmiş gibi yapıp arkaya baktı geri bana döndüğünde sessizce "Minholar" dedi. "Biliyorum, ne ayak bunlar?" Diyerek karşılık verdim. Anlamamış bir şekilde bana bakıyordu.
Annemi gönderdikten sonra elimi Yongbok'un omzuna attım.

"Sence niye bakıyorlardı?"

"Bilmiyorum Yongbok, anlarız zamanla."

Beraber okula doğru yürümeye başladık. Banklarda oturan Minhoları gördüm. İçeri geçmek için onların yanından geçmemiz gerekiyordu. Yanlarından geçerken "ana kuzusu" diye bir ses duydum. Dönüp baktığım da orada ki kimsenin bize bakmadığını gördüm.

"Duydun mu?"

"Neyi?"

"Boşver."

Ben mi yanlış duydum bilmiyorum ama onu diyeni keşke görseydim.

(...)

Çıkış zili çaldıktan sonra Yongbok'la beraber sınıftan çıktık. Kapıda Hyunjin ve Chan bekliyordu.
Yongbok çıktığı gibi Hyunjin'e sarıldı. Chan ise Seungmin'i gördüğünde yanına gidip eliyle saçını karıştırdı.

"Gençlik kafeye gidip oturucaz gelicekmisiniz?"

"Biz geliriz dimi Lix?"

"Geliriz."

Yongbok Hyunjin ve Chan Seungmin dörtlü bir şekilde kafeye gitmeye karar verdiler, beni de çağırdılar ama dörde beşinci olup tek başıma oturmaktansa odamda oturup müzik dinlemeyi tercih ederim.
Kulaklığımı takıp yürümeye başladım.

(...)
Odanın kapısına geldiğimde orada duran Yeonjun'u ve Minho'yu gördüm. Beni gördüklerinde sustular ve bana odaklandılar.

"Çekilirseniz geçicem."

"Geç bakalım, annen mi bıraktı seni odana?"

"Ne diyorsun Yeonjun çekil de geçsin işte."

"Onu mu savunuyorsun Lee?"

"Öyle mi dedim Yeonjun? Çekil geçsin diyorum işte."

"İyi geç bakalım ana kuzusu."

Gözümü Yeonjun'a çevirip ona doğru yaklaştım.

"Bak Yeonjun haddini aşıyorsun benimle düzgün konuş yoksa"

"Yoksa ney? Beni mi döveceksin güldürme beni."

"Yeonjun uzatma, geç sende Jisung."

"Sana mı sorucam ben Minho?"

"Geç işte."

Yeonjun'a side eye atıp içeri girdim. Kapıyı da arkadan çarptım. Ne bunun havaları? Kendisini ne zannediyor? Zengin zübbesi.
Sinirimi yatıştırmak için hemen Yongbok'a yazdım.

Wp

La bro
O pic Yeonjun bize bulaşmak için bakıyormuş mk

Brom:
Nası ya
Napti sana
Chan ondan hersey beklenir diyo

Odanın onunde minhoyla birlikteydi
Iste annen mi getirdi seni buraya ana kuzusu fln dedi
Bende sinirlendim üstüne yurudum
Sonra minho ayirdi
Öyle iste

Brom:
Yeonjun kadar pis birisini gormedim
Aptal

Neyse yuzyuze konusuruz yarin

467/minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin