Odaya geldik. Minho içeri girdiği gibi en yakın yere oturdu. Hiç hali yoktu belli ki.
Gelirken eczaneden aldığımız ilaçlardan bir tanesini çıkardım. Bir bardakta su doldurdum."Sevgilim al hadi iç bir tane bundan."
Bana bakıp ağzını açtı. Bir tane hapı çıkarıp ağzına koydum. Ardından suyu içirdim.
"Teşekkürler balım." Gülümsedim.
Kendi yatağımı onun için hazırladım.
"Gel buraya uzan."
Ayağa kalktı ve yavaşça yatağa uzandı.
Yorganı beline kadar örttüm. Ateşi daha çok çıkmasın diye.
Sonrasında canım çekerse yapıp içerim diye aldığım bardak çorbalardan mercimek çorbasını aldım ve bir bardağa yaptım.
Minho'nun karşısına sandalyeye oturdum. Gözleri kapalıydı. Terlemişti.
Elimi saçlarında gezdirdim."Minho'm çorba yaptım sana içmez misin?"
Gözlerini açtı. Yardımımla doğruldu.
Çorbadan bir kaşık alıp soğuması için üfledim. Sonra da Minho'ya içirdim.
Bir süre bunu tekrarladık."Daha fazla yiyemeyeceğim balım. Teşekkür ederim."
Elimle yanağını sıktım.
"Yerim seni ya. Hastayken daha bi tatlısın."
Sırıttı. Parlayan gözleriyle bana bakıyordu.
Çorbayı götürmek için ayağa kalktım. Minho kolumdan tuttu."Gitme sevgilim kal burada." Gülümsedim.
"Bir yere gitmiyorum Minho."
"Gitme sarıl bana."
Geri yerime oturup kollarımı açtım.
"Öyle değil." Dedi. Doğrulduğu yere yaslandı.
"Böyle" dedi. Kucağını göstererek. Ayağa kalktım ve onun yanına sokuldum. Minho'nun üstündeydim. Kollarını belime sardı. Kafamı göğsüne yasladım. Birbirimize sarılıyorduk. Kalbi çok hızlı atıyordu. Benden dolayı mı yoksa hasta olduğundan mı bilmiyorum.
Gözlerimi kapattım. Yüzü yüzüme çok yakındı. Nefes alışını duyabiliyordum. Çok rahat ve huzurlu hissediyordum. Sanki onunla o haldeyken hiç bir şey olamazmış gibi geliyordu.
(...)
Gözlerimi açtığım da hala aynı pozisyondaydık. Uyuyakalmışım meğer. Minho da uyuyordu. Hasta olduğundan beri ilk defa bu kadar rahat gördüm onu. Elimi yüzüne deydirip ateşine baktım. İlaç etki etmişti. Ateşi yoktu. Üstünden yavaşça kalkıp yanına yattım. Telefonumdan saate baktım. 18.24
Minho uyanana kadar biraz daha uyumaya karar verdim.(...)
Lavabodan gelen su sesleri yüzünden uyandım. Minho yanımda değildi. Duş aldığını düşündüm.
Telefonumu aldım. Çok uyumamışım saat 21.13'tü.
Bizim gruptan yazmışlardı.Gays
"Minho" adlı kişi gruba eklendi.*
Minho:
Noluyo lanEllilik:
Gruba katılmaya hak kazandınMinho:
Oyle mi olmus kk
Jisung grupta mi
Evet gruptaymisBrom:
Ooo kimler gelmiş hg enisteMinho:
Eyvallah yenge hos buldum
Cok yazmayin jisungum uyuyor rahatsiz olmasinMinho:
Yiyeceğim bu çocuğu çok güzel
Ellilik:
anladik kanka sevgilin varDamat:
TIPE BAK MK AHAHAHAHAHSHALSNSPSMinho:
Canina mı susadin hyun?Damat:
Pardon minho abi
Saka amacliMinho:
Bir daha olmasin_______________
Gruba Minho'yu almışlardı. Hatta Minho benim fotoğrafımı gruba atmıştı. Mesajlara cevap vereceğim ama önce Minho'nun ismini değiştireceğim.
Ne diye kaydedebilirim ki?
Balım olmaz. Sevgilim çok klasik.
Buldum.
"★" bu şekilde kaydedeceğim onu.Tekrar Gruba girip bizimkilere cevap verdim.
Gays
Lan
Askim beni niye çektin
Cekmene bir şey demiyorum da niye bunlara attin
AyipBrom:
Asil sen ayip ediyorsun lan
Bunlar kim
Adimiz var bizimDamat:
HakliAynen
______________
Minho banyodan çıktı. Yine üstünde bir şey yoktu. Alt tarafını havluyla sarmıştı."Ateşin geçti mi?"
Yanıma yaklaştı.
"Bilmem geçmiş mi?"
Saçlarından dökülen su damlaları bacağımı ıslatıyordu. Ateşine baktım. Geçmiş gibiydi.
"Daha iyisin."
"Senin sayende."
Telefonumdan beni çektiği fotoğrafı ona gösterdim.
"Sevgilim?"
"Ne kadar güzel çıkmışsın balım."
"Teşekkür ederim sevgilim ama onu demiyorum gruba atmışsın."
"Evet attım. Bir şey mi dediler?"
"Yok sevgilim demediler. Neyse hadi kurut saçlarını üşüyeceksin."
"Gidip üstümü giyineyim."
"Hayır. Yani ateşin çıkar üstüne bir şey giyme."
"Giymiyim mi?"
"Hm hm. Ateşin çıkar diye başka bir şeyden değil yani."
"Diyosun?"
"Diyorum."
Oda yeteri kadar sıcaktı zaten. Karın kaslarını rahatça görebilmem için güzel bir şans.
________________
Ehehehe nice
Sizi seviyorum
Yazım hataları için kusura bakmayın
🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
467/minsung
Teen FictionAynı yurtta 467. Odada birlikte kalan iki yabancı. Ruh ikizi olabilirler miydi? Fic song: M. ★ "Şu yıldızlarla aranda ki tek fark ne biliyor musun Jisung?" "Neymiş?" "Sen onlardan daha parlak ve güzelsin."