Merhaba arkadaşlar bugün buraya yeni bir özel bölümle geldim. Öncelikle belirtmek isterim ki bu ArLin Özel Bölüm serisi bir kaç bölüm sürecek ve dizide geçen bölümün devamını benim hayal ettiğim şekilde gösterecek ve final sahnesiyle bitecek. Gelecek bölümlerde yaşanmasını istediğim şeyleri yazmak istedim umarım beğenirsiniz. Herkese huzurlu okumalar. Sahnelerde daha çok Araz Aylin, Gizem, Can yer almaktadır. Bu arada belirmek isterim ki ArLin Yasak aşk ve ArLin hikayesi kaldığı yerden devam edecektir. Bu sadece dizide bundan sonraki bölümlerde görmek istediğim sahnelerdir.
👑❤️🦋Not: Bu bir fragman analizi değildir. Sadece 32 bölümün hayali devamıdır.💕
Bütün Araz Aylin sevenleri hikayemi okumaya davet ediyorum yorum ve votelerinizi görmekten çok mutlu olurum 💞🌷
Araz Aylin'i öpecek gibi yaklaştığında herkes şok içinde onlara bakıyordu. Ne gelincikler ne de kelebekler olayların nasıl buraya geldiğini, onların ne konuştuğunu ve bir birlerine bu kadar yaklaşma nedenini anlamıyordu. Ancak Gizem o an kıskançlık içinde yanıp tutuşuyordu.
Ancak Aylin bu durumun okul ortasında öpüşmeyle sonuçlanacağını fark ederek kendisini toplayıp etraftaki insanların onlara bakışlarına odaklandı. Herkesin bakışlarının büyük bir merak içinde onların üzerinde olduğunu fark eden Aylin " Araz kendine gel artık," diye sakince konuştu sert bir şekilde ve Araz'ı kendinden geri itti. Araz yüzünü kenara çevirip derin bir acı içinde baktı duvarlara.
Araz, "Peki prenses," deyip ona tekrardan bir kez derince bakarak oradan uzaklaştı. Aylin Araz'ın arkasından uzunca süre baka kalmıştıki Melek ona yaklaşıp kolundan vurarak " Hayrola neydi bu şimdi?" diye büyük bir merak içinde sordu.
Aylin, büyük bir tedirginlik içinde " Ciddi bişey yok ya her zamanki sapık Araz işte," deyip olayı geçiştirmeye çalıştı.
Melek: Sapıksa sapık kardeşim ne istiyor bu çocuk senden derdi ne senle be?
Aylin: Melek lütfen kapatalım bu konuyu. Ders başlıyor hadi.
Herkes içeri geçti. Ders başladı. Araz kendinde değildi. Bora ve Sabri Araz'ı konuşturmaya cesaret edemiyordular. Araz hiç bir şey yapmadan öylece duruyordu.
Birden Vural kolunu nazikçe Araz'ın omuzuna koyarak yüzüne baktı. Araz hemen kəndini doğrulttu.
Vural: Araz seni son zamanlar iyi görmüyorum. Ancak sabah olanlar neydi? Araz bu soruyu sormak bile garip ama yoksa sen Aylin arasında bir şey mi-
Araz: Yok Vural. Hiç bir şey yok tamam mı? Hadi kapatalım konuyu zaten canım burnumda.
Vural, "Anlaşıldı sen yine tersinden kalkmışsın. Ben sustum," diyerek konuyu kapattı.
Ders bitmişti. O gün Melek Aylin'le gelmedi eve. Annesinin yanına gitmesi gerekiyordu ders çıkışı. Aylin eve yalnız gitti. Ve aniden evin önünde Araz'ın arabasını fark ederek çok şaşırdı. "Araz?" diye gitti arabaya doğru.
Araz arabanın içinde uyuya kalmıştı. Aylin Araz'ın uyuya kaldığını fark ederek arabanın kapısını açıp içeri geçti ve hemen onu tokatlayarak uyandırmağa çalıştı. Araz yavaş bir şekilde gözlerini açıp " Noluyo ya burda?" dedi sağa sola bakarak.
Aylin: Elinin körü oluyor. Araz az daha görmesem Melek gelip seni burada görecekti. Sonra gel buna bir yalan uydur. Of nedir ya bu uğraştıklarım.
Araz: Uğraşma o zaman Aylin. Uğraşma.
Aylin: Peki ne yapayım ha bay akıllı var mı bir önerin?
Araz Hiç bir şey demeden arabayı işe saldı.
Aylin şaşırarak "Araz nereye gidiyoruz? Noluyor ya?"diye sordu.
Araz, Aylin'e doğru eyilerek kızın tehlikesizlik kemerini bir çırpıda takarak yüzünü yüzünün önüne getirip, gözleriyle gözlerine temas ederek " Son bir kez konuşacağız senle," dedi.
Aylin, " Tamam burda konuşalım," diyerek yutkundu.
Araz: Melek gelip görür demedin mi az önce?
Aylin: Ama ama Araz şey...
Araz sinirli şekilde dedi: Aylin! Ne o benden korkuyor musun yoksa? Nasıl olsa manyak Gizem'e zarar verdiği gibi banada verir diye mi korkuyorsun?
Aylin bir şey deyemeyerek sustu. Önüne doğru bakarak başını aşağı eydi.
Araz Aylin'in bu reaksiyonundan üzülerek "Peki o zaman öyle olsun. Madem bana güvenin dahi kalmadı, konuşmak bir şeyde yok o zaman. Gide bilirsin.
Aylin arabanın kapısını tekrardan açıp kapatarak Araz'a doğru baktı.
Aylin: Nereye giceceksek gidelim hadi.
Araz şaşkınlık içersinde Aylin'e baktı bir anda. Daha sonra onun bu jestinden etkilenerek mutlu oldu ve arabayı tekrar işe salarak birlikte yola koyuldular
⚜️Part 12 sonu⚜️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArLin Hikayesi
Любовные романы👑Bir Prenses ve Kelebeğin hikayesi🦋 Mafya karışık #ArLin Gelsin hayat bildigi gibi dizisinin sevilen çifti Araz ve Aylin için yazilan bir hikaye. Senaryo dizinin gercek senaryosuzla benzerliye sahip olmaktadir. Tüm Araz Aylin severleri burada gorm...