Bölüm içerikleri
#GizliHislerAylin ve arkadaşları merdivenlerden yukarı çıkmaya başlarlar ve o zaman Aylinle Araz şimdi şu an aynı merdivenlerdedir. Aylin o an Araz yokmuş gibi davranır Zülfolarla konuşuyor ama içinde gizlemeye çalıştığı can ağrısı onu yıkıp kavuruyor elbette.
Son öpüşme olayından tam bir hafta sonra ilk defa Arazla bir araya gelen Aylin artık hic bir şeyin bir daha eskisi gibi olmayacağını daha anlayamamıştı. Ama diğer tarafdan da onun hayatını kurtardığı için minnet duyduğuda kesindi.
Merdivenlerden cikip yavaşca Arazi ve onun yanında olan Gizemi görmezden gelen Aylin arkadaşlarıyla tam içeri girecekdi ki Sevdanın sesi duyulmaya başladı ( bu arada o anda zaten Arazın bakışları yine Aylinin üzerindeydi).
Sevda: O Aylin hanım kendi evine çıkmak yaramış. En pahalı markalar hiç olmadığı kadar şık makyaj noluyoruz? ... A yok yok dur ben tahmin edeyim çalışarak bu kadar para kazanamazsın kesin Melekle banka soymussunuzdur (bu sırada Bora, Leyla ve diğerleri gülmeye başlar).
Aylin: Sevda sana kaç defa söyleyecem benimle uğraşmayi kes. Hem benim senin gibi banka soymağada ihtiyacım yok evimden yıllardır aldığım endiseler bana uzun zaman yetecekdir. Tamam mı boncuklu.
Sevda: peki ya su şık makyajli hallerin noluyoruz?
Aylin: keyfimin cani böyle istedi sanami soracağim makyaj yapinca?
Bu sirada Arazda Ayline bakip dalip dalıp gitmişdi. Özlemişdi belli Aylinin bu çılğın güclü deli hallerini. Arazi Ayline en çokda bağlayan şey onun iflah olmaz güclü ve gururlu halleriydi aslında.
Bu sırada Can Ayline:Aylin yapma uyma şunlara şu güzel günde tekrar bir araya gelmişiz ne güzel bozmayalım moralimizi hadi çoçuklar girelim içeri diğerek elini Aylinin omzuna doluyor arkadaşcasına.
Bu sırada Arazın beynine ansızın kan sıçrıyor sanki. Arazin o sakin kayb olmuş bakışları aniden deli bakışlara cevriliyor ve :ıhı deyerek sesini temizleyib kafasını bir sağa bir sola delicesine eyip bir Cana bir Ayline vahşi manyak bir öküz gibi bakmaya baslıyor. Sanki gidip param parça edecekmiş gibi bir hali vardı yüzünde.
Ayline teması onu çok sarsmış olmalıydıkı yumruklarını sımsıkı sıkmıştı. Dövüşecek gibiydi. Ve Aylinler Sevdalara bulaşmayı burakip iceri girmeye basladılar. O anda Araz bir kac adim öne geldi yumrukları sımsıkı bir halde. Aylinin az yakin mesafesinde dayanıp yüzüne deli deli baktı bu sefer.
Aylinle küçük bir an için gözleri karsılaştı yine ama Aylin gözlerini çekti hemen. Çünki bu kez gözlerinde kiskançlık ve korkunç ifade vardı.
Melek Aylinin durumun iyi olmadığını ,renginin kaçmış olduğunu yüzünden fark etmişdi aslında bu yüzden sormaya başladı.
Melek: Aylin hiç iyi görünmüyorsun, iyimisin? Bilmediğimiz birsorun yok dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArLin Hikayesi
Romance👑Bir Prenses ve Kelebeğin hikayesi🦋 Mafya karışık #ArLin Gelsin hayat bildigi gibi dizisinin sevilen çifti Araz ve Aylin için yazilan bir hikaye. Senaryo dizinin gercek senaryosuzla benzerliye sahip olmaktadir. Tüm Araz Aylin severleri burada gorm...