8 bölüm

854 163 48
                                    

Bölüm içerikleri

#İkiliOyun
#Kıskançlık
#AşkDörtkeni
#ArazınKarmakarışıkHisleri

Okurken Arka fon müziğini açmayı unutmayin :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Araz göğüsünde olan Aylinin elini tutmuşdu en son

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Araz göğüsünde olan Aylinin elini tutmuşdu en son. Ve Gizemin odaya dahil olmasıyla Aylinin elini buraktı. Ve ikiside Gizeme taraf döndüler bir anda endişe içinde.

Gizem sinirli birazda kıskanmış bir yüz ifadesiyle: Araz Aylin size diyorum? Biriniz bir cevap vere bilirmi acaba? Burda sınıf odasında siz baş başa ne yapıyorsunuz acaba?

Aylin temkinini hiç bozmadan ve Gizeme karşı nefret dolu bir ses tonuyla :Ne ola bilirki Gizem? Arazin yarası kanıyordu onu kontrol etdim canım! Ne yapsaydım öylece buraksamıydım?

Araz iki kızın şu anda onun uğruna kalğa etdiyini görüp gülümser yüz ifadesi almaya başladı. Belliki kıskanılmak çok hoşuna gitmişdi. Ama farkında değildiki artık onu en çok ilgilendiren Aylinin tepkisiydi Gizemin değil. Aylinin sert ve dik duruşundan korkmazlığından baya baya etkilenmekdeydi bizim kelebek.
Gizem Arazın yarasının kanadığını fark edip endişelenir.

Gizem: a Araz yaranmı kanıyor? Neden olduki? Değerek ireli Arazın yanına geliyor. Şu anda Aylinin yüzünde nefret dolu bir bakış Gizeme.

Gizem Arazın yarasına bakıp "Araz ama yaran gerçekden cok kanıyor."

Araz başını kaşıyarak durumunu umursamaz bir şekilde "ya abartma Gizem o kadarda kötü bir şey yok. Merak edilesi bir durum yok yani. Sağolsun Aylin hanım hemen kontrol etdi yaramın kanadığını görüp"

Araz Ayline istehsalı ama şirin bir yüz ifadesiyle bakarak dedi son cümleyi (çünki yarasını kanadan Aylinin ona vurusuydu).

Gizem: A bu ne ya. Aylin sen ne yapdığını sanıyorsun?

Aylin asabi bir şekilde: Ne yapmışım ben Gizem? Neyi beğenemedin?

Gizem elini Arazın yarasına atarak: Görmüyormusun adamın yarası nasıl kanıyor bu böyle sarmakla geçecek bir seymi Aylin?

Aylin: Gizem. Bağırma benimle konuşurken. Karşında çocuk yok senin. Hem ben sağır değilim! Aptalda değilim. Ama Araz bey doktora gitmek istemeyince mecbur kaldım tamammı oldumu? Merakinizi gidere bildimmi Gizem hanim???

Araz bu kavğayi deyişen yüz ifadeleriyle ve çok heyecanla izliyordu. Nede olsa iki ilgisi olduğu (biri eski biri yeni olmak üzere) kiz onun üzerinde kavğa ediyordu.

Gizem Ayline ters bir şekilde bakıp Arazla konuşmaya devam eder : Araz bak bu böyle olmaz ya hadi bir doktora git.

Gizem bu esnada Araza çok yakın el teması var yarasına ve Aylin bu durumdan belliki cok kıskanmış olmalıki yüzünde aniden çok daha asabi bir yüz ifadesi görüldü. Oflayarak arkaya döner ve odayı terk etmeye başlar.

Ve Aylinin Arkasını dönüp gitmeye başlamasıyla Arazın içinde kocaman bir boşluk hissi yaranmaya başlar. Gerçekden göğüsünde acıyı asıl şimdi his etmeye başlamışdı. Anlamıyor hayle değilmi bu adam madem sevdiyim Gizemse neden Aylin gitmeye başlamasıyla içinde bir boşluk hissi doğuyor? 👑🦋Ama anlamakta değerini bilmekde zaman alırmış derler. 💔💞

Ve bu esnada Mert ve diğer çocuklar sınıfa dahil olur.

Mert Ayline: Aylin noluyor burada?

Aylin: Ya Mert ciddi bir şey yok. Arazın yarası kanıyordu. Bende müdahile etdim. Gizemde o yüzden burada.- Gizemin ismini ağzına alınca çok sinirlenmeye başlıyor yine Aylin.

Bu arada Arazin silahla vurulma olayından sonra Mert ne Gizeme bir şey deyemiyor ama Arazın peşinde koşturmaları onun için endişelenmeye başlamasi Merti bozmaya başlamışdı.

Mert diliyle bir şey demesede yüzünden ne kadar bu durumdan kötü etkilendiğini anlamak mümkündü.

Mert: Tamam Aylin teşekkür ederim diyor.

Gizem Merti görür görmez Arazdan uzaklaşıyor ve Merte doğru ilerleyerek :A Mert bende şey Arazın yarası kanadığı için bir bakiyim dedim.

Mert yüzünde gururu incinmiş, üzgün ama bur o kadar da anlayışlı bir ifadeyle yavaş bir ses tonuyla "İyi yapmışsın Gizem" diyor ağlayacak gibi incinmiş bir ses tonuyla.

Bu sırada Araz Mert ve Gizemin arasının onun için bozulmasını görüp yüzü garip istehsalı tavirlar almaya başladı. İki kızında onu kıskanması olayı kendini baya mutlu etmiş olan Arazın haberi yoktu ki çok az sonra olacak yenilikler onun gerçekden kimi kıskanıyor olduğunu yüzüne yüzüne çırpacakdı. 🦋🍁

Ve bu sirada zil sesi gelir biraz geçer Sadi hoca iceri giriyor. Her kes yerlerini alıyor ve yine coğrafiya dersinin ikinci kısmı başlıyor. Ders zamanı Gizem ve Mert araları biraz bozuk ve soğuk gibi. Aylin ve Can uzun uzun sohbet ediyordu. Can her zaman ki gibi Ayline yine çikolata hediye etip Aylini mutlu etmeye çalışıyordu. Arazin tayfa desen kendi halinde. Arazsa son olayları düşünüyordu .🥀

Araz kaç gündü gerçekden çok garip his ediyordu. Sanki Aylinle bir daha konuşamayacak gibi. Sanki bir daha kokusunu duyamayacak gibi... Ama şimdi su son sınıf odasındaki Aylinle olan konuşmadan sonra yüzünde istemsizce bir çiçek açmış gibiydi.🌹

Elini yarasina atıp mavi şala dokunarak Aylinin eline dokunduğunu Aylinin ondan kaçmaya çalısmasını ve onu Gizeme kiskanmasını onun için kalğa etmesini hatırlayıp istemsizce sırıtıyordu. Gerçekdende Araz için Aylin çok ilginç bir kızdı. Ve keşfedilecek daha çok yönü vardı. Oyun oynamağı çok seven biri olan biri olan Araz bu cesur ama bir o kadarda güzel olan ela gözlü prensesle oynamağa daha çok bayılacak gibiydi...

✨8 bölüm sonu ✨

Araz Aylin sevenleri hikayemi okumaya davet ediyorum yorumlarınızı görmekden mutlu olurum okuyacak olan her kese teşekkürler ☺️

 ArLin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin