Bölüm içerikleri #anlaartıkgerçegi #papatya
Buraya ArLini anlatan en güzel videolardan birini ekledim😍💕Bir hafta sonra...
Arazın Aylini öpdügü günden tam bir hafta geçmişti. Dizide gelecek bölümde 1 hafta zaman atlaması olduğu için o gün tam olarak ne olduğunu sahnenin nasıl bitdiğini kimse bilmiyordu. Yeni bölüm fandom içinde çok heyecan vericiydi. Bir haftalık kış tatili süreci sonunda bitmişti.
Dizi başladığında biraz yine Melek Sadgül falan sahneleri gösterildikten sonra okul sahnesi geldi. Araz ve yanında Sevda Vural ve diğerleri. Onlar aralarında sohbet ediyorlardı okulun önünde. Arazın elinde bir papatya ve papatyanı sağa sola çevirerek sakin ama cool bir şekilde oturmuşdu. Araz etraftakı kimseni dinlemiyor gibi. Kafası karışık bir yüz ifadesiyle çok sakin ve düşünce dolu bir şekilde papatyaya bakıyordu. (Bu arada bizim fandom geçen öpüşme sahnesinin sonrası ne oldu diye düşünüyor). Birden Arazın hayali ekranda canlanıyor. İlk önce Aylinle göz göze geldiyi cüzdan sahnesini hatırladı ve Arazin bu an yuzunde hafif bir tebessum gözlerinde hafif bir parlaklık ortaya çıkıyor. Hatta göz kırpışlarıda daha yavaş daha hafif bir tarz almaya başlıyor. Sonra hayel sahnesi devam ediyor. Araz Aylin için vurulduğunu Aylinin ona leş kargası dediyi günü ve en sondada onu öpdüyü geceni hatırladı.
Hatırasında canlanan ise Aylini öpmesi ve Aylininde onu öpmesinden sonra Aylinin kendine gelipde onu kendinden kenara itmesini hatırladı. Bu an Aylinin dudakları açık ve titrek, gözleri islak bi şekilde şoktaydı. Ve Aylin bu öpüşme yüzünden sonra ona tokat atdı.
Aylin: sen ne cüretle bana bunu yaparsın?
Araz bu durumda hiç bir şey söyleyemiyor susuyor sanki oda biraz şokta ne yapdığını bilmiyormuş gibi titrek ve deli halleriyle.
Aylin gözleri az yaşarmış ama sanki gururuna ve namusuna biraz dokunulmuş hisleriyle oynanılmış bir şekilde his ediyordu. Ve kapıyı açarak "Araz git burdan git bir daha da karşıma çıkma" diyerek Arazı kapı dışarı etdiyi sahne geliyor ardından. Aylin kapıyı sinirle vurdu ve Araz kapının ardında dudakları açık gözleri şaşkın biraz donmuş gibi daldı ve daha sonrasında ellerini dudaklarına doğru getirip dudaklarina sürdü. Belliki bunu yapmayı planlamamış bile olsa bu durum onun çok hoşuna gitmişdi. Ve geçmişi hatırlama sahnesi burada bitdi...✨2 bölüm sonu ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArLin Hikayesi
Romansa👑Bir Prenses ve Kelebeğin hikayesi🦋 Mafya karışık #ArLin Gelsin hayat bildigi gibi dizisinin sevilen çifti Araz ve Aylin için yazilan bir hikaye. Senaryo dizinin gercek senaryosuzla benzerliye sahip olmaktadir. Tüm Araz Aylin severleri burada gorm...