Bradavický expres zpomalil, jak se blížil do cílové destinace.
Katie Bellová přitiskla nos a dlaně na okno. S nadšeným výrazem sledovala brzdění expresu.
,,Tak jsme tady drahotiny!" Zavýskala Alice Spinnetová a hrdě poklepávala prstem na odznak na hábitu
,,A když mě omluvíte, musím se jít věnovat svým povinnostem prefekty." Vyplázla jazyk na Katie a na Angelinu Johnsonovou. Ještě stihla plesknout Katie přes zadek a rychle utekla z kabiny pryč, aby jí to Katie nevrátila.
,,Pořád nechápu, jak jí mohli svěřit takovou zodpovědnost." Smála se Angelina.
,,Možná nebude pořád tak nadšená, až namísto večírků bude hlídat prváky, aby po večerce neutíkaly z kolejí." Smála se dál.Katie a Angelina nespěchaly do velké síně na první bradavickou večeři. Loudaly se a smály se vtipům George a Freda Weasleyových.
Holky se držely za ruce a kluci kolem nich poskakovali a snažili se je ještě víc rozesmát.
,,Nebo tenhle! Víte co následuje po šedesátdevítce? Výplach úst!" Vyprávěl Fred.
Holky se na sebe zaraženě podívaly a vyprskly smíchy.
Zastavili se, protože z dálky se k nim přibližoval kapitán jejich famfrpálového týmu. Vysoký, charismatický Oliver Wood.
Katie si ho pořádně prohlédla. Jakto, že je po každých prázdninách hezčí a hezčí?
Kluci začali radostně pořvávat a vrhli se na něj.
,,Ááá náš nepřekonatelný brankář!" George ho poplácal po rameni.
Fred objal Olivera jednou rukou kolem ramen a zasněně hleděl do dáli, stejně tak jako jeho dvojče.
,,Už vidím, jak náš tým tenhle rok vyhrává zápasy a holky nám skáčou do náručí."
,,Pokud ne, Oliver se bude snažit zase utopit ve sprše." Poznamenal George.
Holky protočily oči, nicméně se stále usmívaly.
Katie se na Olivera upřeně zadívala, když k nim kluci došli.
,,Nebudeme ztrácet čas. Zrovna jsem byl rezervovat hřiště. Zítra ve čtyři budeme mít první trénink." Oliver jim každému dal rozpis jejich famfrpálových tréninků do ruky.
,,To si stihnul vymyslet kdy?" Ptala se ho Angelina.
,,Měl jsem to promyšlený už na konci minulýho roku." Mrknul na ní.
George postřehl Angeliny laškovný úsměv, který Oliverovi věnovala, a tak jí objal kolem ramen a odkašlal si, aby na sebe upoutal pozornost.
Katie si vzpomněla na Zmijozelského kapitána Marcuse Flinta.
,,Večer Zmijozel ve sklepení plánuje párty. Flint nás ve vlaku pozval a máme říct celýmu týmu. Teda, dospělým." Řekla jim.
,,Hm, můžeme tak zjistit co budou mít za lubem tentokrát." Kývl Oliver a dal tak na vědomí, že tam půjdou.
Společně šli do velké síně, kde ředitel školy čar a kouzel Albus Brumbál, nejslavnější nejsilnější kouzelník všech dob, vítal studenty v novém školním roce. Pro ně zároveň jejich posledním.Katie se oblékla do černé krátké sukně. Podívala se na Angelinu oděnou v červených minišatech.
,,Není to moc?" Ukázala Katie na sebe.
,,Jestli půjdeš takhle v tý sukýnce a krajkový podprdě, tak jo. Bude to moc." Smála se.
,,Myslím ta sukně. Jsem zvyklá na kalhoty. Tohle je..."
,,Je to sexy. Na, zkus si k tomu vzít tenhle kardigan na knoflíky."
,,Ten je až moc těsnej."
,,Prsimtě. Máš úzkéj pas. A ty prsa! Měla bys to začít ukazovat."
Katie si černý svetřík oblékla. S Angelinou se namalovaly a hodnotily se pohledy v zrcadle.
,,Co ty a George?" Zeptala se Katie.
,,Pořád stejný..."
,,Na večeři na tebe doslova zíral."
,,Já vím. Asi ho trošičku potrápím."
,,To snad ne. Co mu chceš provýst?" Katie si nadzvedla prsa dlaněmi a otáčela se, aby viděla jak vypadá ze zadu.
,,Možná si ho dneska omylem spletu s Fredem."
,,Ty si mrcha!" Katie jí šťouchla loktem a smála se.
,,Víš že to neudělám. Jen bych chtěla, aby se George konečně rozhoupal....Co ty?"
,,Oliver pomalu ani neví že existuju, dokud nestřelím gól, takže u mě fakt nic."
,,Minulej rok, když tě Flint málem shodil z koštěte, tak mu Oliver rozbil hubu, že skončil na ošetřovně. Myslím, že o tvý existenci povědomí má."
,,Udělal by to pro každýho z nás."
,,Fred a George jsou faulovaný pořád a kvůli nim se nepere."
,,Pojď už radši." Katie vzala Angelinu za ruku a pomalu se plížily ven z pokojů. Hlídka byla na dnešní večer uplacená, ale po chodbách se potuloval také Filch se svou kočkou. Jima být chyceny opravdu nechtěly.
ČTEŠ
Experiment
FanfictionPříběh o Katie Bell/Oliver Wood. Ke čtení od 18 let. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling.