Zpátky u Olivera

216 2 2
                                    

Katie se posadila k Angelině a Alice ke stolu U tří košťat.
,,Konečně jsme spolu holky!" Zapištěla Alice.
,,Jak si to udělala Alice, že máš volno?" Ptala se Angelina.
,,Prefetský tajemství drahá." Mrkla na ní.
Katie se rozesmála. Podívala se na Alice s uznáním. Obdivovala jak si se vším uměla poradit. Měla hejna mužských a dámských obdivovatelů. Patřila k nejlepším studentům v ročníku. Měla styl a vkus. Není divu, že dostala post prefetky.
,,Takže, co George Angie?" Alice byla zvědavá.
,,Holky vždycky když si myslím, že se prolomily ledy, tak mě něco nebo někdo vyvrátí z omylu."
,,Měla by si ho svýst." Navrhla Katie. Seděla s rovnými zády a dlaní si podpírala čelist.
,,No to si piš, že by ho měla svýst a nestěžovat si!" Potvrdila Katieniny slova Alice.
,,Jak to mám promerlina udělat?"
,,Pozvi ho někam kde budete sami, vezmi si na sebe sexy prádlo, pusť pomalou muziku. Sakra Angie. George z toho bude hotovej." Doporučovala Alice.
,,Jak jinak chcete prolomit přátelství, aby z toho bylo něco víc?" Ptala se Katie.
,,Chceš soukromý lekce?" Mrkla na Angelinu Alice.
,,A kdy by jsi mi je tak dávala? Stěží s náma trávíš čas."
,,To je fakt." Alice si povzdechla, ale hned zase začala zářit pozitivní energií.
,,Radši nám pověz, jestli si najdeš čas i na svoje románky Alice." Změnila Angelina téma.
,,Vůbec. Proto se tak zajímám o ty vaše. Čas od času mám chuť najít Flinta, ale naštěstí si pak uvědomím, že bych měla začít poslouchat svůj mozek a ne tohle." Ukázala na svůj klín.
Katie se zasmála, zatímco Angelina se zašklebila.
,,Pořád nechápu, že zrovna Flint." Kroutila Angelina hlavou.
,,Tomu nejde poručit, protože je tohle občas silnější než mozek." Řekla Katie, která nyní ukazovala na klín svůj.
,,Moment od kdy jsi taková odbornice? Už si našla kdo tě po večírku ojel?" Ptala se Alice.
Katie se pořádně napila vína, než odpověděla.
,,Ne. A končím s tím vším hledáním a vzpomínáním."
,,Okej. Takže co se stalo?" Ptala se Angelina.
,,Vsadím se, že Oliver." Podotkla Alice.
,,Bojím se že jen kývne a já za ním poběžím."
,,Hm, tak si připijem na to, že jsme tady spolu a bez těch chlapů, který nám tak zpestřujou a ztrpčujou život." Angelina pozvedla sklenici a holky jí napodobily.

,,Našim hlavám může jenom prospět, když se tady něco naučí. Teď je v nich vzduch a spousta much, prachu a starých pavučin." Holky si vesele zpívaly na cestě zpátky do školy. Motaly se a chytaly, když klopýtaly. V pokoji společně tančily a nakonec se vtěsnaly do jedné postele a usnuly.

Katie se probudila jako první. Přelezla Angelinu a pomalu se šourala do maličkaté koupelny na pokoji. Když se vracela k posteli, založila si ruce na hrudi a láskyplně hleděla na holky. Musí si s nima těch posledních devět měsíců užít. Pak je čeká život dospělých. Měla by...podívala se na šuplík u své postele. Mohla by...Mohla by si užívat blízkost Olivera. Mohla by znovu cítit veliké vzrušení. Mohla by přece jenom vyzkoušet hranice svojí submise?..Mohl by to být.... takový experiment.

,,Olivere."
,,Katie."
Katie našla Olivera na famfrpálovém hřišti. Kde jinde.
,,Jak jsi si s holkama užila večer?"
,,Bylo to moc fajn. Jen ráno jsem bojovala s dehydratací." Zasmála se.
Oliver odložil koště do stojanu. Objal Katie jednou rukou za ramena a táhl jí do šatny.
,,Něco jsem ti přinesla." Sáhla si do zadní kapsy kalhot a vytáhla složený pergamen.
Oliver si ho vzal, rozložil a přečetl. Usmíval se.
,,Pojď ke mě Katie."
Došla k němu tak blízko, že musela zaklonit hlavu, aby na něj viděla.
Vjel jí rukama do vlasů. Sledoval její oči, rovný nos, vykrojená ústa.
Čekala, že jí políbí. Proto jí překvapilo, když jí sevřel pěstí vlasy a táhl jí k lavici u stěny, na které sedávají s týmem před tréninkem.
,,Olivere-"
,,Šššt. Budeš hodná subinka Katie?" Za vlasy jí hlavu táhnul dolů k lavici, opřela si o ní ruce a zůstala v předklonu.
,,Odpověz."
,,Ano."
,,Celou větou." Hladil jí po zadku.
,,Ano budu hodná."
,,Jsem teď tvůj Pán Katie. Budeš mě tak oslovovat, dokud nerozhodnu jinak. Zopakuj celou odpověď ještě jednou a s mým oslovením." Hrubě jí stahoval kalhoty i s kalhotkami pod zadek.
,,Ano budu hodná Pane." Šlo jí to říci samo od sebe doslova přirozeně. Doufala, že mu udělá radost.
,,Půjdeme na to pozvolna Katie. Za to, že jsi přišla tě chci odměnit. Co by jsi chtěla?"
,,Já... chtěla bych..."
Oliver jí plesknul přes zadek, že bolestí vyjekla.
,,Ptám se naposledy. Co chceš Katie?"
,,Chtěla bych vylízat Pane."
Oliver se rozesmál. A když jí splnil její přání, byla tak odevzdaná, že se smál ještě víc. Mohl si s ní dělat co chtěl.

Společně se sprchovali a Oliver něžně mydlil její tělo. Líbal po jejím těle stopy, které jí drsným zacházením způsobil. Katie překvapil kontrast jeho tvrdosti skoro až krutosti a laskavé a něžné péče nyní ve sprše. Objímal jí. Říkal jak je šikovná. Když jí sušil ručníkem vlasy, usmála se na něho a on jí dlouze líbal. Pak jí prsty zkoumal krk, na kterém se víc a víc ukazovali modřiny z toho, jak jí přiškrcoval když jí šukal. Jeho ruce sloužily částečně jako páka do kterých se opíral, aby si jí mohl brát tak jak chtěl.
,,Pokud se příště při našem hraní stane, že zajdu daleko řekni moje jméno. To mě vytrhne z tranzu a přestanu."
,,Nebylo mi to nepříjemný."
Pohladil jí po tváři.
,,Zítra večer se sejdeme u skrytý místnosti. Připravím to tam na spaní. Večery budeme trávit tam."
,,A dny?"
,,Čeká mě nábor Katie. Přes den se chci soustředit jenom na lítání."
,,Nechápu to. Mám dělat, že tohle spolu neděláme?" Katie udělala ukazováčkem kruh ve vzduchu, aby popsala jejich vztah založený na sexu.
,,Ne Katie. Jen... nemůžu se ti teď věnovat jako pozornej přítel. Po hodinách mizím na hřiště nebo lítám v okolí. Na našich trénincích a zápasech se věnuju vám všem stejně a tak to taky zůstane. Nemám v plánu chodit ven ani na večírky-"
,,Fajn chápu. Nechtěla jsem hned po tobě vztah Olivere. Jen chci vědět na čem jsem." Začala se oblékat a odmítala se na Olivera jen podívat.
,,Katie otoč se na mě."
Natáhla na sebe spodní prádlo a otočila se.
,,Promluvíme si o tom znovu později."
,,Nechci tě nikam tlačit. Respektuju, že se přes den chceš soustředit na svoje důležitý věci. Kdyby si něco potřeboval, podpořím tě."
Pomohl Katie se obléknout a dal jí pusu na špičku nosu
,,Máš dostatek masti Katie?"
Tentokrát Katie pohladila tvář Oliverovi.
,,Na stopy na krku to bude stačit, zbytek pod oblečením nejde vidět."
,,Přinesu ti do zásoby."
Katie si šla nazout boty a když byla hotová, prohlédla si naposledy polonahého Olivera a odešla z Nebelvírské šatny ke hradu.
Neznala nikoho kdo by za svůj sen tak dřel jako Oliver. Nechtěla zpochybňovat jeho rozhodnutí. Naopak se ho rozhodla respektovat a přála Oliverovi, aby se k Puddlemerským Spojencům dostal. Teď s ním bude zkoumat svou sexualitu. Co ale bude pak?

ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat