Katie si vlezla do sprchy a snažila se nabrat motivaci, aby se do svého úkolu pustila s nadšením. Nikdy před tím tohle nezkusila a i přes Oliverovy rady, jak si to zpříjemnit, se necítila komfortně. Nechala na sebe téct teplejší vodu, aby se uvolnila. To na to neexistují nějaký lektvary? Pomyslela si, když brala do ruky olejíček. Uf, tak jdeme na to. Začala si masírovat anál a po čase si zkusila zajet prstem dovnitř. Měla u sebe připravenou pomůcku na intimní sprchu a nešťastně se na ní podívala. Oliverovi by se líbilo, kdyby jí teď viděl. I když byl úchylo, tak jí na poprvé nechal soukromí. Uvědomila si, že k tomu, aby se na tohle díval, ho jen tak nepustí.
Snažila se na sebe být opatrná. Trochu se bála, že si ublíží. Dřepla si, použila hodně oleje a přiložila si špičku spršky ke vchodu u svého zadku.Trvalo jí to přes hodinu, přesto na sebe byla celkem pyšná. Potichu se vyplížila z pokoje, aby nevzbudila nižší ročníky a vyrazila za Oliverem.
Obdivovala ho. Jen v kalhotách bez košile vypadal sexy a když se na ní takhle díval, připomínala jí jeho tvář ďábla.
,,Svlíkni se a lehni si sem.’’ Ukázal na jejich vyvýšenou postel, kam se sám uvelebil, aby měl pohodlný výhled.
Shodila ze sebe oblečení a lehla si vedle něho.
,,Ahoj.’’ Přitáhl si jí blíž a pohladil po vlasech.
,,Ahoj.’’ Usmála se na něj, pohladila mu tvář a políbila ho.
Líbal jí tak dlouho dokud neměla začervenalé rty od podráždění.
,,Čtyři.’’ Zavelel a Katie se nastavila do řečené polohy.
Vstal, víc jí přitáhl ke kraji postele a položil obě dlaně na její zadek.
,,Byla jsi dneska poslušná subinka?’’
,,Ano pane, byla.’’
,,Splnila si všechno co jsem chtěl?’’
,,Ano pane.’’
,,Řekni mi o tom víc.’’ Hladil a mačkal její zadnici.
,,Dala jsem si velkou snídani a nespěchala jsem, po hodinách jsem v knihovně dělala úkoly, připravila se na zítřejší trénink a pak jsem-‘’ Ostře se nadechla, když jí roztahoval půlky zadku od sebe. Musel tak vidět oba její intimní otvory otevřené.
,,Pokračuj.’’
,,Sprchovala jsem se a umyla se...’’
Oliver zabořil hlavu do jejího přirození a začal jí uspokojovat. Začala vzdychat a sténat. K vrcholu se blížila za pár minut. Zbýval jen kousek, kousíček a…
Přestal. Pleskl jí rukou přes zadek a začal s výpraskem. Mačkala deku a funěla do ní, jak jí štípaly rány, které za za sebou přicházely v rychlém tempu.
,,Áu.’’ Dostala velkou.
Oliver se opět sklonil, aby jí pohladil jazykem. Zhoupla se v bocích, aby mu zlehčila přístup a mohl jí pořádně jíst. Mlaskal a hlasitě jí sál. Boky jí škubaly, chyběl jen kousek a…
Zarazilo jí ostré štípnutí. Dával jí další rány a Katie frustrovaně vydechla. Pleskání jeho dlaně o její pokožku neustávalo a instinktivně díky bolesti ucukávala.
Hrubě jí za boky stáhnul blíž k sobě a vrátil se zpátky olizovat její vlhkost. K vrcholu se blížila okamžite.
Už potřetí jí zastavil orgasmus. Chtěla mu vynadat. Zakřičet na něj, jakej je to parchant i za cenu trestu.
Zadek musela mít rudej a každá rána jí hrozně bolela. Jak dlouho ještě? Zaslzela po větší ráně, kterou dostala.
Z ničeho nic jí otočil na záda. Rozevřel jí nohy a rukama se opřel o její spodní stehna tak, že se před ním otevřela. Tentokrát se jeho jazyk pohyboval pomalu. Tlačil s ním do ní a pak silně lízal nahoru až k jejím chloupkům.
,,Prosímprosímprosímprosímprosím…’’ Třásla se ze síly orgasmu, který následoval a sledovala výbuch vlastního mokrého orgasmu.
Oliver nadšeně pokračoval a ona byla tak přecitlivělá, že snažila uniknout od jeho úst.
Oliver se zasmál a naštěstí jí nechal. Sundal si kalhoty a trenky.
,,Roztáhni pořádně nohy lásko.’’
,,Ano pane.’’ Uvelebila se, stehna si rukama přiblížila co nejblíž k prsům z každé strany.
Penisem přejížděl po mokru co měla mezi nohama a tlačil ho do její spodní dírky.
,,Ještě kousek…uvolni se…ták…’’
Poslouchala jeho slova a byla překvapená, že necítila bolest. Bylo to zvláštní, ale na tento pocit rychle zapomněla. Vidět Olivera jak je bez sebe bylo uspokojující a dokázala povolit svaly, aby se do ní dostal celý.
Bušil do ní a zažila druhý mokrý orgasmus. Roztíral jí mokro po těle, dostal se k jejímu obličeji a přidržel jí ruku na ústech, takže pusou nemohla dýchat. Když se udělal, vyčerpaně se na ní svalil.Milovala chvíle, kdy o ní pečoval. Hladil jí, líbal a tu a tam olizoval rány. V takových chvílích se culila a náležitě si jeho pozornost užívala.
,,Byla jsi úžasná.’’ Šeptal jí do ucha.
,,Ty taky.’’
Podíval se jí do očí a pohladil její spánek.
Zachichotala se.
,,Dobrou Katie.’’ Těsně si jí k sobě přivinul.
,,Dobrou pane.’’Oliver spal jako zabitý. Ráno většinou nepostřehl, že vylezla z postele, že se oblékla a dokonce když na něj promluvila, jen se nepatrně pohnul a něco zamumlal. Zatímco si čistila zuby v provizorním umyvadle, koutkem oka ho pozorovala. Jeho klidný dech a rozcuchaný vlasy jí připadaly jako roztomilost.
Katie vyšla ven na chodbu a vydala se do dívčí umývárny.
,,Slečno Bellová, co děláte tak brzy v této části hradu? Do snídaně zbývá ještě celá hodina. Neměla byste být v tuto dobu ve společenské místnosti? Víte přece, že bloumat po hradě takhle brzy není povoleno. Předpokládám, že k tomu máte dobrý důvod, ano?“
Katie vytřeštila oči. Stála za ní McGonagalová. Doprdele.
,,No, vlastně, víte…potřebovala jsem se projít.’’
„Potřebovala jste se projít. A kam přesně vás tato procházka zavedla, slečno Bellová?’’
Katie přešlápla z nohy na nohu.
„Jen jsem si chtěla trochu pročistit hlavu.’’
McGonagallová si ji chvíli měřila pohledem a pak přikývla, i když její výraz zůstával přísný. „Dobrá tedy. Nicméně vás varuji, příště se to nesmí opakovat. A teď se prosím vraťte do společenské místnosti, než způsobíte víc podezření.’’Katie po snídani využila čas o samotě k procházce kolem hradu. Dál by se stejně kvůli Mozkomorům neodvážila. Od Olivera na dnešek neměla žádné úkoly a nebyla si úplně jistá, co jinak dělat.
Později čekala na Angelinu a George na zahradě poblíž hradu. Jejich propustka měla za chvíli skončit a kdyby se do hradu oba nevrátili včas, měli by oba neskutečný průšvih. Oddychla si, když v dálce zahlédla dvě postavy v ruku v ruce, jak běží k ní. Angelina jí padla do náruče a následně jí objal i George.
,,Jsem ráda, že jste zpátky. Chvíli jsem o vás měla strach.’’
,,Nic se nám nestalo. Bylo to naprosto bezpečný.’’ Řekla Angelina.
,,Jo, Mozkomorové hledají Blacka, studenti i další kouzelníci jsou jim fuk.’’ Řekl George a táhnul holky do hradu. Ve společenské místnosti byla Katie svědkem jejich polibku na rozloučenou. V jejich pokoji Katie stáhla Angelinu do postele.
,,Všechno mi řekni!’’
,,Ach Katie!’’ Angelina zářila a znovu blaženě vzdychla.
Obě se rozesmály.
ČTEŠ
Experiment
FanficPříběh o Katie Bell/Oliver Wood. Ke čtení od 18 let. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling.