Zpátky na mejdan

177 2 0
                                    

Po hodině Přeměňování šla Katie do Bradavické zahrady. Sáhla si do kapsy hábitu, ve kterém nosila řetízek od Olivera. Pevně ho tiskla, ruku stále v kapse a dívala se na překrásný výhled před sebou. Srdce jí doslova popletlo hlavu. Zakazovala si na Olivera myslet a vyhledávat ho očima kdekoliv v místnosti.
Na ošetřovně jí madam Pomfreyová prohlédla. Katie jí odpověděla na několik otázek jako každou návštěvu a teprve pak byla propuštěna. Vydala se do společenské místnosti Nebelvíru, kde bylo plno studentů.
,,Ahoj zlato. Jak je?" Angelina jí objala a stiskla.
,,Líp než včera. Co ty? Nějaký novinky s Georgem?"
,,Dohodli jsme se, že na to zapomenem. Tak uvidíme."
,,Hmm. Takže vše při starým?
,,Přesně tak. Budeme kolem sebe našlapovat a čekat až jeden z nás udělá první krok."
,,Musíme přijít na jiný myšlenky." Katie se zamýšlela. Začínala všeho mít pokrk.
,,Zítra máme trénink, Oliver mi tady pro tebe nechal sepsanou strategii."
,,Fajn. Díky.... proč mi to nedal sám?"
,,Katie..." Angelina sklopila hlavu a očividně hledala slova.
,,Co?"
,,No...víš, Oliver se se vším co se stalo snaží srovnat. Fred a George říkali, že z toho byl dost v prdeli. Má prej výčitky kvůli famfrpálu. Hodně dřel, aby se tím mohl živit a teď z toho vypadnul."
,,Takže se mi bude vyhýbat? Aby už nebyl v prdeli?"
,,To je asi kluků strategie. Co já vím? Kdo se v těch chlapech má vyznat?"
Katie zaúpěla rozčilením. A sedla si na kraj pohovky k dalším studentům.
,,Sakra." Ulevila si a upoutala pozornost ostatních. Vůbec ničemu nerozuměla.

Katie se vyhnula potlouku a zrychlila na koštěti tak, aby se dosta k Angelině, která držela camrál. Oliver je na začátku tréninku rozdělil do týmů a Katie tak stála naproti Angelině, Fredovi, Harrymu a Oliverovi. Snažila se Angelině camrál přebrat, neúspěšně. V momentě, kdy se Angelina natahovala, že camrál hodí do jedné z nejvyšších obručí, Katie se rychle vznesla výš a camrál popadla do své paže. Hbitě se otočila a na koštěti mířila na druhou stranu hřiště k obručím, které Oliver střežil se samolibým úsměvem.
Katie zuřila. Vítr jí šlehal do tváří a s přehnanou agresivitou naznačila, že míč hodí do nejnižší obruče. Ve vteřině změnila strategii a trefila se do nejvyšší obruče za nejvíce bodů. Neviděla výraz Olivera. Ihned se s koštětem otočila a soustředila se na hru. Cítila pocit zadostiučinění, že trefila gól do brány, kterou neuhlídal.
Trénink byl ukončen, když Harry chytil Zlatonku.
Všichni mířili do šatny.
,,To se podobalo Zmijozelu Katie." Z jedné strany jí za ramena chytil Fred.
,,Oliver od tebe tohle určitě nečekal." Z druhé strany jí objal George.
,,Vyhráli jste. Dlužíme vám Máslovej ležák!" smál se Fred.

V koupelně myla Angelina Katie záda.
,,Fred a George jdou dneska na párty do prefetský koupelny. Můžou si tam přitáhnout každej holku. Půjdeme s nima?"
,,Ví o tom Alice?"
,,Jasně, to, že se bude chlastat tam zařídila ona. Myslím, že ten nápad mít tam mejdan vnukla dalším perfektům."
,,Jakto, že teda nejsme zvaný?"
,,Vrchol viď."
,,Aspoň konečně budeme spolu."
,,Jo tyhle mejdánky ve třech mi chyběly."
Katie se otočila a mydlila záda Angelině.
,,Půjde Oliver?"
,,Neptala jsem se....Máš nějaký pěkný plavky?"
,,Mám ty dvojdílný třpytivě růžový." Řekla jí.
,,Jo ty jsou moc pěkný. Alice si vezme ty červený bikiny."
Katie se zasmála. Alice je kočka a moc dobře to o sobě věděla. Kolikrát chtěla mít takové sebevědomí jako ona.

Holky se v pokoji připravovaly na večer. Při oblékání do plavek poslouchaly muziku. Katie se smála. Vtíravé smutné myšlenky se jí dařilo lépe zahnat a neměla pocit, že se v nich konstantně topí.
Vzaly si na sebe župany a potichu, aby nevzbudily ostatní studenty sešly po schodech do společenské místnosti, kde na ně čekali Fred a George. Oba nastejno zapískali, když k nim holky přišly.

Do prefetské koupelny se dostali celkem snadno. Katie ze sebe shodila župan a šla si s holkama nalít Elfí víno. Sedly si na okraj bazénu a zatímco popíjely, bavily se a smály, prefektská koupelna se začala plnit mladými kouzelníky.
Angelina je opustila a šla za Georgem.
,,Ajé." Vyhrkla Alice.
Katie následovala její pohled. Do koupelny vešel Oliver s Penelope Clearwaterovou.
Z druhé strany bazénu k nim připlaval Flint.
,,Pojďte do vody. Nalil jsem sem pár lahviček relaxačních lektvarů. Užijete si to."
Alice neváhala, odložila sklenici a skočila za Flintem.
,,Katie! Pojď." Smála se.
Katie se naposled rozhlédla za Oliverem, který se zdravil se spolužáky a skočila do vody.
Flint si je obě přitáhl k sobě.
Alice se rozesmála a nohama objala Flinta kolem pasu.
Katie cítila jak se jí uvolňují svaly.
,,Jednou budeš mít obchod plnej sakra dobrejch lektvarů." Smála se Katie na Flinta.
,,Si piš. Přilil sem sem i jedno afrodiziakum. Ne nic velkýho, v tom objemu vody tady se to ztratí."
,,Ta voda je skvělá!" Alice zaklonila hlavu a zasmála se.
Flint se na ní zamilovaně podíval.
Katie se od nich odpojila. Alice si s ním prohraje, ale jinak Flint nemá šanci, pomysela si.
Vylezla z bazénu a šla si pro víno. Očima sledovala okolí. Opití studenti řádili v bazénu i kolem něj. Jakmile se z dračích hlav u krajů bazénu vypouštěly bubliny jak z obřího bublifuku, všichni radostně hulákali.
,,Flint mě přemlouvá do trojky." Alice přišla za Katie. Dala si ruce v bok a zavrtěla hlavou.
,,Zajímavý. Řekl ti, že by u toho použil ty svoje lektvary?"
,,Ne."
,,Alice znám ten tvůj výraz. O co jde?"
,,Uvažuju o tom."
,,Cože?"
,,No...je to něco novýho. A dokud jsem mladá, měla bych pár věcí vyzkoušet ne?"
,,Kdo je ten třetí?"
Alice ukázala naproti bazénu, kde stál blonďatý čaroděj z nižších ročníků.
,,Není mu asi tak patnáct?" Ptala se Katie.
,,Asi tak."
,,Alice." Katie se rozesmála. Než stačila říct cokoli dalšího, Alice se sebevědomě vydala za Flintem.
,,Tady snad každej jen šuká." Vychrlila ze sebe do prázdna. Uslyšela za svými zády odkašlání. Pomalu se otočila.
,,Olivere?" Cítila se trapně.
,,Co si to říkala Katie?" Smál se.
,,Ehm...nic."
Oliver byl celý mokrý a v plavkách vypadal zatraceně dobře.
,,Flint zase experimentuje." Snažila se Katie vysvětlit.
,,Překvapivě." Dodal Oliver.
,,Jo."
,,Zítra by jsme společně měli probrat dnešní trénink. Zaválela si. V pět U tří košťat, jako vždycky Katie."
,,Budu tam."
Sledovala jak se Oliver od ní vzdaluje a míří za Penelope.

Katie byla ve vodě s Angelinou, Fredem a Georgem. Hráli kohoutí zápasy, cákali na sebe vodu a snažili se jeden druhého dostat pod vodu. Pak se bavila se spolužáky z ostatních kolejí a když si uvědomila, že je celkem opilá rozhodla se opustit párty.
Hledala svůj župan. Nenašla ho, tak ho tam nechala a jen tak v plavkách opustila koupelnu.
Snažila se být potichu, když se vydala zdlouhavou cestou po hradě. Lekla se, když jí ze zadu popadla silná ruka, která jí zakryla ústa.
Cítila na svým spánku konec cizí hůlky. Před očima se jí zamlžilo a nohy jí odmítly nést. Neznámý člověk za ní s ní couval k nejbližším dveřím. Podle siluety odhadla, že je to muž. Vešel s ní do tmavé místnosti, kde když jí  pustil, sesunula se na podlahu.
Kdo jí zatraceně proklel?

ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat