Katie vynechala snídani, na kterou by stejně neměla dostatek času. Utíkala na hodinu lektvarů a přitom si sesumírovala informace o neznámém muži. Měl její župan, to znamená, že byl v prefetské koupelně a musí jí znát. Minimálně jí v županu už musel vidět. Musel odejít krátce po ní, aby jí stihnul dohnat na chodbě. Umí dobře kouzlit a dobře šuká.
Vešla do učebny. Lektvary měli společně se Zmijozelem. Všimla si Flinta, který jí upřeně pozoroval. Oplatila mu pohled a on na ní mrknul. Katie vytřeštila oči. Je možné, že to byl Flint? Nebyl s Alice?
Katie vytáhla pergamen a napsala na něj Flintovo jméno. Rozhlédla se po místnosti. Fred Weasley se na ní usmál. Další možný podezřelý. Napsala na papír i jeho jméno.
Při hodině, kdykoli navázala oční kontakt s opačným pohlavím, cítila se ztuhle a zranitelně. Jakoby věděli co dělala včera v noci.
Profesor je rozdělil do dvojic a měli za úkol namíchat několik lektvarů do zásob madam Pomfreyové, aby měla dobře vybavenou ošetřovnu.
Katie tvořila dvojici s Alice. Začaly s Kostirostem a rychle si rozdělily úkoly.
,,Alice? Jaký to včera bylo s Flintem?" Šeptala Katie.
Alice se zachichotala a šeptala také, aby je nikdo neslyšel.
,,Bylo tó....... Skvělý Katie."
,,Skvělý?"
,,Jo. Flint s Blonďákem na to šli pomalu. Věřila by si tomu, že v posteli jsou Zmijozelští gentlemani? Popravdě, šla bych do toho s nima klidně znovu."
,,No nekecej."
,,Nekecám, dali si záležet, aby se mi to líbilo." Alice Katie rozverně šťouchla loktema do boku. Usmívala se jako měsíček.
,,Alice, no a jak dlouho jste spolu byli?"
,,Proč? Měla by jsi zájem o-"
,,Ne to ne. Jen... měla jsem sex, ale nevím s kým."
,,Cože!" Alice vykřikla a upoutala na ně pozornost spolužáků.
No achjo.
Alice se se šeptem přiklonila zpět na Katie.
,,Jak jakože nevíš s kým?"
,,Neviděla sem ho. Zavázal mi oči."
,,No teda..."
,,Napadlo mě ho zkusit najít. Ne že by to bylo důležitý. Ale....tak nějak to nemůžu nechat bejt."
,,Možná by si měla."
,,Co Flint a blonďák? Byli jste dlouho spolu?"
,,Do koupelny jsme se pak už nevraceli a zůstali jsme spolu do rána Katie."
,,Okej, škrtám je."
,,Škrtáš?"
,,Ze seznamu možných adeptů."
,,Aha." Smála se Alice potichu.
,,Nech toho Alice."
,,Co? Náhodou myslím, že je to nakonec fajn nápad. Třeba tě to rozptýlí od myšlenek na Olivera."
Katie se na Olivera podívala. Pozdravil jí kývnutím hlavy, když vešla do učebny. Od té doby se na ní nepodíval.
Chystala se Alice říct, že by možná měla Olivera připsat na seznam. Už otevírala pusu, když se před ní objevil profesor Snape.
Katie se na něj usmála a doufala, že tím vyžehlí to že vyrušuje při hodině.
Snape jen protočil oči a odešel zkontrolovat jinou dvojici.
,,Uf." Zašeptala k Alice.Katie šla s Angelinou v ruku v ruce ke Třím košťatům. Dneska se pilo na účet prohnaného týmu.
,,Kdo všechno je na tom tvým seznamu?" Ptala se Angelina. Alice jí samozřejmě stačila všechno říct dřív než Katie.
,,Celkem deset kluků z různých kolejí co byli na mejdanu. Tři sem škrtla. Takže jich zbývá sedm. Nicméně, třeba mě nenapadl ten kdo to opravdu udělal."
,,Hm... ukaž mi ho."
Katie vytáhla z kapsy list a Angelina ho přejela očima.
,,Cože máš tam i Freda?" Angelina tvář se stáhla do údivu.
,,Byl tam, umí dobře kouzlit, myslím že ten muž byl vysoký a Fred je vysoký." Mlela rychle Katie.
,,Zjistíme jestli to byl on."
,,Počkej Angie, co chceš dělat? Žádný pitomosti jo?"
,,Zlato....neboj."Oliver u stolu zahájil rexlexi jejich zápasu. Vyzdvihoval u každého silné stránky a také jejich rezervy, na kterých měli do dvou týdnů zapracovat. Pak dal prostor pro diskuzi. Fred a George ho po chvíli utnuli.
,,Už to probíráme přes dvě hodiny Olivere. Je čas se bavit taky o něčem jiným." Přemlouval ho George.
,,Souhlas." Přitakala Angelina.
,,Jdu pro panáky." Fred se zvedl ze židle.
,,Fajn. Končím diskuzi." Oliver vydechl.
Když se Fred vrátil ke stolu Angelina ho začala zpovídat.
,,Takže Frede, jak si dopadl včera?" Zeptala se ho a nenápadně, že to viděli všichni přítomní u stolu pokývala hlavou na Katie, která na ní vytřeštila oči.
,,Ehm, moc si nepamatuju jak jsem se dostal do postele. Netáhnul si mě Georgi?"
,,Oliver je tvůj zachránce bratře."
,,Malém nás chytil Filch. Odmítal si bejt zticha, tak jsem na tebe musel použít tišící kouzlo." Podotkl Oliver.
,,Jo přehnal jsem to. Díky kámo." Fred poplácal Olivera po rameni.
,,Proč tě to vůbec zajímá Angelino?" Ptal se George.
Angelina hledala slova.
,,Nó... totiž.... pomáhám jenom Katie Georgi."
,,Angie!" Katie nevěřila svým očím, že jí takhle napráskala klukům z týmu. Ještě ke všemu Oliverovi.
,,Sorry Katie."
,,Katie co se děje?" Ptal se Fred.
,,Nó...někoho hledám." Odpověděla mu.
,,Koho?" Oliver na ní upřel oči.
,,Nikoho." Řekla rychle.
,,Katie se večer pomuchlovala s neznámým cizincem a chce ho najít." Vysvětlila Angelina.
,,Ty si fakt kámoška Angie!" Katie se na Angelinu zamračila.
,,Myslíš si že to byl Fred?" Ptal se George.
,,Nevím." Katie pokrčila rameny.
,,Je mi líto Katie. Nebyl jsem to já." Řekl jí Fred.
,,Takže naše Katie hledá pana neznámýho." Uchechtl se George a mrknul na Olivera, který se smál.
,,Je to pitomost. Nemá smysl se tím zaobírat." Řekla Katie.
,,Tak na zdraví." Angelina pozvedla panáka a ostatní se přidali.
Společně se hodně nasmáli a Katie nechtěla, aby večer končil. Když se vraceli se do hradu pozdě večer, Katie si povídala s Oliverem.
,,Zítra mám poslední prohlídku u Pomfreyový." Řekla mu.
,,Vedlejší účinky prý skoro vymyzely a psychicky jsem prý odolná a v pořádku."
,,Řekla mi to samý." Řekl jí.
,,Co Puddlemerští? Kdy mají nábor?"
,,Za dva měsíce. Doufám, že se k nim dostanu."
,,Však je to tvůj nejoblíbenější tým."
,,Ne jen to. Je to nejsilnější a nejlepší tým vůbec."
,,Ehm... myslím, že Montroseské straky vyhrály ligu víckrát než Puddlemerští spojenci."
,,Teď by ses mohla chytit za ruku s McGonagalovou Katie."
Oba se zastavili.
,,To, že černí jsou lepší než modří píší samotný dějiny Olivere." Katie si dala ruce v bok.
,,Černá se podle mě zbytečně přeceňuje. Modrá se alespoň stará o dobročinnost, když nesází góly."
,,Jasně. Co jinýho. Oliver Wood by na modrý nedal dopustit."
,,Asi tak jako ty na černý Katie."
,,Olivere! Jdete?" Vyrušil je George. S ostatními stál pár metrů před nima.
,,Jo, jdeme." Odpověděl.Druhý den se Katie nemohla soustředit na výuku. Poslední hodina Přeměňování se táhla nemožně dlouho. Večer trávila čas v Nebelvírské společenské místnosti s ostatními spolužáky. Později se vykoupaná a unavená připravovala do postele.
,,Katie, tohle je pro tebe. Našla jsem to u dveří." Angelina se k ní natahovala s kusem papírku v ruce.
,,Co to je?"
,,Nevím, je tam jen napsaný tvoje jméno."
Katie se pořádně podívala. Ne jen, že tam bylo napsané její jméno, ale také úhledným písmem napsáno: za chvíli u jednooké čarodějnice.
,,Angie, ty to nevidíš?"
,,Co jako?"
Katie na nic nečekala, hodila na sebe župan a odcházela.
,,Katie kam jdeš?"
Katie se ještě na Angelinu podívala.
,,Co když je to vzkaz od toho neznámýho?"
,,Vzkaz?"
,,Musím jít Angie."
,,Fajn, dávej pozor ať tě nechytí Filch."
Katie vyšla z portrétu Buclaté dámy a vydala se směrem k měnícím schodům.
Lekla se, když se za jejími zády objevil neznámý a přes oči jí dával pásku, aby neviděla.
,,Chyběl jsem ti?"
ČTEŠ
Experiment
ФанфикPříběh o Katie Bell/Oliver Wood. Ke čtení od 18 let. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling.