Zpátky u sexu

398 1 0
                                    

Katie se snažila zvednout ze země, ale její slabé paže ji neuposlechly. Ležela na podlaze a zaostřovala zrak na špičky mužských bot před sebou.
,,C-co...chce-" Katie se točila hlava a potřebovala by, aby to přestalo.
,,Ššššt." Muž zašeptal a překročil jí.
Stál nyní nad ní. Sklonil se k ní, chytil jí za vlasy a nadzvedl jí hlavu od země.
Katie zasykla bolestí. Měla by křičet a volat o pomoct. Bolest jí ale otupovala smysly a zmohla se jen na to ležet na zemi a nechat neznámého únosce, aby jí přes oči zavazoval pevný kus látky.
Co jí chce provést? Přemýšlela, když jí svazoval ruce za zády. Při svazování jejích nahých kotníků k sobě, přemýšlela nad tím, kdo onen muž může být.
Nestačila si únosce prohlédnout, jen špičky jeho bot. Poznala že je vysoký. Očividně zběhlý v omamujících kouzlech.
Špička jeho hůlky se jí zaryla do spánku.
Bolest hlavy náhle zmizela. Katie ani necítila slabost v končetinách.
,,Ty kreténe! Okamžitě mě pusť!"
,,Vzhledem k tvý situaci by jsi takhle se mnou mluvit neměla."
Hlas muže byl tlumený. Slyšela ho jakoby z dálky. Je očarovaná došlo jí. Útočník nechtěl, aby slyšela jeho pravý hlas. Postavil jí.
,,Pusť mě ven." Vyštěkla na něj.
,,Budeš o to muset správně požádat."
,,Css."
Muž jí vzal za čelist a hrubě stiskl. Katie se leknutím ostře nadechla.
Cítila jak jí strhává z těla podprsenku plavek. Katie se instinktivně předklonila, aby zakryla svou nahotu. Muž jí však popadl za vlasy a narovnal jí zpátky do stoje.
,,Zůstaneš stát rozuměla si?"
Katie mlčela. Potřebovala zachránit.
,,Odpověz!" Zatáhl rukou v jejích vlasech dozadu a Katie vzlykla.
,,Co mi chceš udělat?" Zašeptala. Hlas je jí třásl. Začala pociťovat enormní strach.
Muž se uchechtl.
,,Špatná odpověď." Řekl a stáhl jí spodní díl plavek dolů ke kotníkům.
,,Ne! Přestaň prosím!"
Slyšela jen jeho smích. Rukama jí pevně sevřel prsa a Katie se trupem snažila otočit a vymanit se z jeho sevření. Zesílil stisk až jí prsa bolestivě mačkal.
,,Au aaaau!"
Pustil jí a cítila ho za svými zády. Jednou rukou jí sevřel ze zadu krk a druhou jí mačkal zadnici.
,,Nech toho prosím." Katie prosila.
Jeho dlaň udeřila její zadnici.
,,Ah.." Vyjekla.
Udeřil jí ještě pětkrát a to bolestivě.
Katie se třásla.
,,Zůstaneš stát a ani se nehneš. Porušíš to a potrestám tě. Teď odpověz, jestli si rozuměla."
Katie vydala hlasitý vzlyk.
,,Rozumím." Tiše řekla.
,,Nahlas!"
,,Rozumím!"
,,Ták je to správně."
Cítila ho tak metr od sebe. Následně slyšela švih a něco ostrého jí lízlo o stehno.
,,Au!" Vykřikla a trochu se pokrčila.
,,Doprdele au." Zašeptala si a narovnala se.
Švih!
Tentokrát ucítila bolest přes klíční kost a prsa.
Katie začala plakat. Slzy se vsakovaly do látky na jejích očích
Švih!
Čím jí to bije? Bič? Proutek? Nevěděla, ale rány jí štípaly.
Švih!
Katie hlasitě vydechla zvuk z plic. Zatnula zuby a čekala na další ránu.
Švih!
Zadek jí pálil.
Švih!
,,Áah."
Přešel k jejím zádům a hladil jí po značkách, které jí udělal.
Jeho dlaň jí hrubě vjela mezi její nohy.
Katie nesouhlasně vyjekla.
,,Drž!"
Poslechla ho a nechala ho hladit po jejím přirození.
,,Myslel jsem si to. Líbí se ti to."
Katie zakroutila hlavou.
,,Prosím dost."
Nesouhlasně mlasknul a táhnul jí po místnosti. Manipuloval jejím tělem až břichem ležela na něčem studeném. Asi stůl?
Zadek měla vyšpulený a on jí svou dlaní začal prozkoumávat mezi nohama.
Když prsty prozkoumával její vlhkost ztuhla.
,,Prosím.... prosím." Potichu šeptala.
Jeho dlaň dopadla na její zadek. Dával jí rány a Katie pokaždé vyjekla.
,,Máš pěknou červenou prdel. Líbí se ti to? Pokud mi zalžeš, potrestám tě. Řekneš pravdu a odměním tě." Hladil jí pozadí a tu a tam zmáčkl.
,,J-já.....ah... líbí se mi to."
Tělo jí zradilo. Mozek vypověděl službu.
Prsty jí roztáhl půlky od sebe a ucítila jeho jazyk, jak jí olizuje.
,,Ah....Ah...Aaaaa."
Rychle se dostávala k vrcholu, sténala a snažila se od sebe roztáhnou svázané nohy, aby měl lepší přístup. Když už si myslela, že dosáhne vrcholu, stáhl se.
,,Prosím...prosím... udělej mě."
Zasmál se a sklonil se nad ní k jejímu uchu.
,,Chceš udělat?"
,,Prosím... udělej mě."
,,Řekni že jsi moje děvka."
Katie to neřekla.
Muž do ní vnikl prsty a něžně jí dole hladil.
Katie se zavrtěla.
,,Prosím.....ah prosím."
Postavil se za ní. Slyšela šustění jeho oblečení. Rukama jí za boky stáhnul blíž k němu a prudce do ní vnikl penisem. Chytil jí za vlasy a bušil do ní tak až věc, na které břichem ležela vrzala.
,,Řekni to." Vrčel.
,,Jsem...tvoje...děvka."
,,Nahlas!"
,,Jsem tvoje děvka!"
Katie se zadrhl dech v hrdle. Třes ovládl její tělo. Škubala sebou ještě chvíli po tom, co všechno skončilo.
Muž jí rozvazoval ruce, které pomalu necítila. Hladil jí mokrá stehna až ke kotníkům, které jí rozvázal také.
Něčím malým jí přikryl. Dal jí pusu do vlasů a poslouchala jak odchází pryč.
Pohla paží a sundala si látku z očí. Odtlačila se od stolu. To, čím jí přikryl byl její župan, který nechala v prefetské koupelně. Roztrhnutou podprsenkou si utřela zadek od spermatu a zahalila se do županu. Na vratkých nohách se vydala do pokoje do své postele.

,,Katie! Katie vzbuď se!" Alice s ní zastřásla.
Katie otevřela oči a bolavě se posadila na posteli.
,,Zlato je ti něco? Nejsi nemocná?" Ptala se Angelina.
Zavrtěla hlavou a pomalu vstávala.
,,Jdeme na snídani ospalče." Alice jí vytáhla za ruce do stoje a pak s Angelinou zmizela z pokoje.
Katie zpátky dosedla na postel a skryla si obličej v dlaních. Vzpomínala na sex s neznámým mužem. Styděla se.
Zatřásla hlavou, aby přišla na jiné myšlenky.
Než se oblékla do uniformy, mazala si mastí stopy po bití, aby se jí rychle zhojily. V zrcadle dlouho pozorovala svůj obličej.
Kromě toho, že na sebe musí dávat větší pozor, musí zajistit kdo je ten muž.

ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat