,,Děláš si srandu?" Katie sebou prudce trhla a chtěla si sundat pásku z očí.
Pevně jí chytil a přitiskl k sobě, aby jí znemožnil pohyb.
,,Hned mě pusť!"
,,Za chvíli." Manévroval s ní a vedl jí někam dál.
Katie zakopávala. Jasně, když šla poslepu. Pevně jí držel a vedl její krok.
,,Nikam s tebou jít nechci."
,,Ještě kousek Katie."
Slyšela jak kouzlem otevírá dveře a když jí vtáhl dovnitř, hbitě si strhla z očí látku a mrskla jí po něm. Dívala se na něj vražedným pohledem s rukama v bok.
,,To jako vážně! Přijde ti to vtipný Olivere?"
,,Nepřijde. Nech si to vysvětlil." Byl naprosto klidný a hůlkou vyčaroval tišící kouzlo.
,,Co? Třeba to, jak jsem blbá? Že mi to nedošlo? V županu si mě viděl tisíckrát, takže si věděl kterej je můj, máš rád zvrhlej sex, jsi z mýho okolí a znáš mě. Jasně že si to byl ty!"
,,Nechci aby jsi na mě byla naštvaná a už vůbec ne na sebe Katie."
,,Myslela jsem, že chceš být kámoš, ale přitom mě opilou šukáš a necháváš v nevědomosti, že si to byl ty!"
Oliver vydechl a šel se posadit. Na rozkročená kolena nechal spadnout lokty a zadíval se na ní.
,,Někdy jsem idiot."
Katie se rozhlédla po malé místnosti, která sloužila jako skladní místnost, bylo zde pár židlí, několik truhel a prostěradlem přikryté věci. Otočila se zpátky k Oliverovi.
,,Na naše setkávání vybíráš zajímavý místa." Řekla sarkasticky.
,,Tady náme klid."
,,Co mi chceš vysvětlit?" Katie si odtáhla jednu židli co nejdál od něj. Posadila se do ní s překříženýma rukama na prsou a nohu si dala přes nohu.
,,Proč jsem takovej idiot." Řekl.
,,Hmm...to by mě mělo zajímat proč?"
,,No tak Katie....vím že si do mě roky zamilovaná."
Přemýšlela jestli existuje věc, která by jí mohla ještě víc ztrapnit.
,,To ví každej Olivere. Hodně holkám se líbíš. Co to s tím má společnýho?"
,,Musím uvést na pravou míru co se děje, protože ti nechci ubližovat."
,,Nestojím o to. A nemysli si, těžko teď můžu říct, že jsem do tebe zamilovaná. To co teď cítím se tomu vůbec nepodobá."
,,Já stojím o to, aby jsme spolu vycházeli. Katie všechno se mi obrací na ruby. Posral jsem to. Dej mi možnost to napravit."
Mlčela.
,,Fajn." Po chvíli přikývla a čekala co z něho vypadne.
Oliver se opřel do židle.
,,Měl jsem tě vždycky za kamarádku. Jsi výborná hráčka a dá se s tebou mluvit o Famfrpálu a dalších věcech...."
,,Proč mi to říkáš?" Katie pozvedla obočí.
,,Protože jsem si nikdy nemyslel, že by to mezi náma mohlo být jinak. Byla jsi prostě Katie, kámoška a jsi v mým týmu. Jenže pak jsme vypili ten lektvar a já tě poznal jinak. Byl jsem do tebe zaslepenej a zapomínal jsem na Famfrpál. Měl jsem strach že ti ublížím a držel jsem se zpátky. Často jsem přemýšlel jestli by si to ustála-"
,,O čem to mluvíš?"
,,Nemáš tušení jaký věci ti chci dělat."
,,Nerozumím."
Oliver se zvedl ze židle. Došel k ní a zvedl jí prsty bradu.
,,Říkala jsi to. Mám rád zvrhlej sex."
Zatraceně. Zase se chvěje jen co se jí dotkne. Naštěstí z ní dal ruku pryč a ruce si strčil do kapes kalhot.
,,Co dál?" Zeptala se ho a dívala se, jak nad ní stojí.
,,Víš že si McGonagallová se Snapem vypomáhaj v řízení kolejí? Holky ze Zmijozelu stěží budou vyprávět Snapeovi o tom co je trápí. Snape dává McGonagallový jména a ta se jakoby náhodou objeví někde u sklepení, když někdo potřebuje pomoct. No a Snape...je Snape. Ale je to chlap a tak některým věcem rozumí líp."
Katie si uvědomila, že jim ze začátku Snape věnoval zvláštní pozornost. Hlavně Oliverovi. Přišel na to, že byli pod lektvarem lásky a vytvořil pro ně protilektvar. Ošetřil Olivera, zatímco jí pomáhala McGonagallová. Nic z toho dělat nemusel.
,,Snape ti pomáhal, když ti bylo nanic." Vytušila.
,,Jo. Uvědomil jsem si, že jsem zapomínal na Famfrpál, na svojí budoucnost a zase sem měl potřebu víc trénovat. Jdu si za tím, abych byl profesionál, bez toho aniž by mě od toho něco rozptylovalo. Postupně se všechno vracelo do starých kolejí. Ale...je tu jedna věc."
,,Jaká?"
,,I teď myslím na to, jak se tě ptám jestli máš mokrý kalhotky. A to je teprve zlomek toho co bych udělat chtěl."
,,Máš Penelope. Můžeš to dělat s ní."
,,Penelope není taková jaká sem si myslel že bude...za to ty jsi tak..."
Byla na nervy z jeho nedoříkávání vět.
,,Jaká jsem?"
,,Submisivní."
Oba mlčeli. Katie se prudce zvedla ze židle a stoupla si za ní. Potřebovala mezi ně dostat alespoň nějaký předmět jako bariéru.
,,Ten večer, když jsem Freda odvedl do pokoje jsem se vrátil, abych tě našel. Byla jsi na mol a odkráčela jsi jen tak v plavkách ven bez županu. Už jen za tohle jsem měl chuť tě potrestat. Neodolal jsem tomu a šel jsem za tebou. Věř mi, že kdybych viděl že ti dělám něco co se ti nelíbí, přestal bych."
Je zpitomělá, protože mu to věří?
Přikývla hlavou a dívala se do země. Otevřel se jí, vysvětlil jí své chování a chce to nějak napravit. Jenže ona na nápravu nebyla připravená. Chtěla si dovolit být vzteklá a ne hned odpouštět. Nemusí být vždycky ta rozumná. Nejradši by ho...
Oliver pomalu odsunul židli za kterou se schovala.
,,Co chceš dělat?" Zeptala se.
Usmál se. Chytil jí za tváře a přitáhl jí hrubě k sobě.
,,Dobrou noc Katie." Políbil jí, dal jí do ruky složený pergamen a odešel.Druhý den Katie seděla v lavici na hodině Obrany proti černé magii a nervózně podupávala nohou a div si rty neukousala. Při hodině Jasnovidectví se potila jak hříšnice v kostele a nedávala pozor. Kouzelné formule a Starodávné runy utekly tak pomalu, že si myslela že onemocní. Oliver jí pokradmu sledoval a ona si přála zalézt pod peřinu a zapomenout na pergamen, který jí včera dal.
U oběda se jí dařilo Olivera ignorovat a on jí naštěstí nechal být. S Angelinou probíraly módu a kluci se do jejich rozhovoru nezapojovali. Večeři vynechala. Vymluvila se na únavu a doslova utíkala do Nebelvírského pokoje. Unavená opravdu byla. Včera nemohla zaspat, protože jeho slova jí mozek přehrával pořád dokola. Submisivní. Submisivní. Submisivní. Možná v sobě měla adrenalin. Bylo by zvláštní kdyby ne. Co se podívala na onen pergamen, zčervenala až na zadek a v posteli se převalovala do rána.
V pokoji chodila sem a tam. Očima propalovala šuplík nočního stolku. S prudkým nádechem se rozhodla šuplík otevřít. Čapla pergamen, který otevřela a začala číst.Být ovládána Pánem v ložnici. Pán rozhoduje o věcech sexu a má kontrolu.
Nechápala co si pod tímto má představit. Koukala se na políčka k vyplnění. Katie vzdychla, zakroutila hlavou a namířila hůlku na políčko: ochotná zkusit.Přijmutí bolesti při sexu s viditelnými výsledky jako jsou například modřiny nebo tekoucí slzy.
Už se zase červená. Hůlkou zaskrtla: ano. Přece jenom má malou zkušenost, která nebyla špatná.Pocit být pod fyzickou nadvládou Pána je osvobozující sexuální pocit.
Ehm. Oliverovi vyplněný pergamen nehodlala vrátit. Prostě to jen zkouší vyplnit: ano.Sex s více lidmi najednou: ne.
Ochota zkusit cokoli, i když si nemyslím, že se mi to bude líbit: ochotná zkusit.
Být fyzicky omezována během sexu provazy/řetězy je vzrušující: ano.
Pán může dělat nechutné věci, pro své sexuální potěšení.
Nechutné věci? Nechutné věci! Zajímalo by jí, jaké jsou Oliverovi preference. Co nechutného by dělal? Rozhodla: ne.Dostávání péče od Pána. Být rozmazlována: ano.
Hra na domácí zvířata, nejčastěji kočka či pes. Pobyt v kleci, pití z misky, mazlení.
Byla by ochotná to zkusit? Asi. Možná. Co by musela dělat? To že se pár minut nedokázala rozhodnout jí přesvědčilo k odpovědi: ne.Pán se mnou může při sexu zacházet s malým nebo žádným respektem: ochotná zkusit.
Sex mimo soukromé prostory: ochotná zkusit.
Přání projít výcvikem Pána. Například rituály, fyzické pozice, povely: ochotná zkusit.
Konečným cílem je potěšit Pána. Není téměř nic, co bych pro dosažení cíle neudělala: ochotná zkusit.
Být lovena jako kořist predátorem.
Ach jo. Byla by fantazie podobná skutečnosti? Co když toto je už moc: ochotná zkusit.Fetiš či jiný nestandardní sklon: ne.
Mám sexuální fantazie, které chci vyzkoušet: ano.
Ochota splnit Pánovi jeho sexuální fantazie: ano.
Vlastní nepohodlí je irelevantní pokud to působí Pánovi potěšení: ano.
Občasné degradování a ponižování od Pána: ochotná zkusit.
Nápad sexuálního mučení je vzrušující: ne.
Anální hrátky: ochotná zkusit.
Oslovování Pána vyššími tituly: ochotná zkusit.
ČTEŠ
Experiment
FanfictionPříběh o Katie Bell/Oliver Wood. Ke čtení od 18 let. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling.