Zpátky na ,,trénink''

96 4 0
                                    

Katie kráčela po Famfrpálovém hřišti do dámské šatny, aby se připravila na trénink. V hlavě se jí přehrávaly okamžiky posledních týdnů, kdy se jí Oliver zdál...jiný. Poslední týdny si začala všímat, že jejich vztah není jen o společných nocích. Jakoby v tom bylo něco hlubšího. Říkal jí lásko a to jí nutilo o jejich vztahu dokola přemýšlet. Někdy jí škádlil a někdy se tak zapovídali, že šli rovnou bez souložení spát. Mluvili spolu o všem možném, ne jen o tom jak trefit bránu, nebo odpálit camrál. Kam se vytratilo to jeho, chci se věnovat famfrpálu a večer si s tebou hrát? Zavrtěla hlavou. Nechtěla si připouštět naději, že by k ní cítil co cítí ona. Milovala dominantního Olivera. Jednou jí svázal ruce za zády a přikázal jí na něm jezdit dokud ho to nepřestalo bavit. Hodinu ho ojížděla zpocená a bolavá. Nebylo to normální. Ani to jak jí trestal. Rád jí dusil svým přirozením a dělal se na její obličej. Rukama jí sperma přemístil do pusy a chtěl, aby ho v puse držela co nejdéle. Kontroloval jí ústa, aby měl jistotu, že to nevyplivne. Musela vyplazovat jazyk a na povel  sperma válet na jazyku. Bylo jí na zvracení a slzela. Protože jí vyhrožoval dalším trestem, všemocně se kousla a vydržela. Prozkoumávání své submisivní stránky se jí líbilo.  Posexová péče, kterou od něj dostávala, se jí líbila maximálně. Zatím nevyužila záchranné slovo a otevřeně spolu komunikovali její hranice.

,,Katie!’’ Angelina k ní běžela, a tak se zastavila. ,,Promiň, byla jsem s Georgem a nestíhala jsem.’’ Říkala udýchaně.
,,To nevadí Angie.’’ Vydaly se společně do šatny.
,,Tak si představ, že Ernie a Jack po hodině lektvarů blbli a začarovali ve sklepení koberec a ten vletěl do učebny a shodil Snapovi všechny kotlíky. Ten zuřil a strhl Mrzimoru čtyřicet bodů!’’
,,Tybláho to je rekord.’’
,,Jo. Lee a Goerge se vsadili, že Snape ten rekord ještě překoná.’’
,,Lee Jordan?’’
,,To Lee Goergovi přišel začerstva říct co se Mrzimoru stalo.’’
,,Naberou je zpátky. Učitelé jim pomůžou body zase získat. Tak nějak tuším, že se nikdo Snapovi neodváží nic říct, ale budou si teď Mrzimoru víc všímat a udělovat jim body aby dohnaly skóre. Jakej maj školní trest?’’
,,Měsíc s Filčem.’’
,,U Merlinových fousů, to je horší než přijít o body!’’ Začaly se převlékat a Katie si všímala, jak Angie září štěstím. Jó láska dělá divy.

Tým se sešel s košťaty v ruce a Oliver k nim měl proslov.
,,Dneska se soustřeďte na naší techniku. Musíme zlepšit koordinaci a komunikaci na hřišti.’’
Fred a George na sebe mrkli a malý Harry souhlasně kýval hlavou.
Katie nasedla na koště. Vítr ve vlasech a famfrpálová atmosféra jí vždycky pomohly od starostí a vtíravých myšlenek.
,,Takže začneme s rozcvičkou a pak se vrhneme na souhru.’’ Řekl jim Oliver.
Tým vzlétl do vzduchu, a jak se košťata vznášela, nadšení a odhodlání se rozléhalo po celém hřišti.

,,Jak to šlo?’’ Zeptala se Katie Olivera, když vešel do jejich tajné místnosti. Ležela na posteli a čekala na něj déle, než se domluvili.
,,Dostal jsem propustku na tři dny a jsem omluvený z vyučování. Brumbál měl povídavou, sekl jsem se u něj.’’
Katie se na něj usmála.
,,Co si tu dělala?’’ Sedl si k ní a za vlasy si jí přitáhl k sobě k pomazlení.
,,Jenom čekala.’’ Zabořila se do něj a slastně vzdychla.
,,Jsi nervózní?’’ Zeptala se.
,,Chvílema strašně.’’
Podívala se na něj. Nikdy nezažila, že by projevil slabost. Pohladila ho po tváři.
,,Olivere, jsi nejlepší hráč z celých Bradavic. Byli by hloupí kdyby neviděli tvoje kvality.’’
,,Dostat se k Puddlemerským je můj sen. Proto sem nervózní.’’
,,Vždycky nám před zápasem říkáš, že nejdůležitější je si to užít.’’
Víc si jí k sobě přimáčkl.
Zatraceně, už teď se jí stýská a to ještě ani neodjel.
Zavrtěla se mu v náručí. Odjede jí na tři dny na famfrpálový nábor, takže jí nezbývá nic jiného, než si užít společný čas s ním a pomoct mu s rozptýlením. Vymanila se z jeho náručí a klekla si na zem u postele.
,,Co si dneska bude můj pán přát?’’

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 21 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat