Bölüm 2- Tutulamayan Sözler

190 16 25
                                    

𝑶̈𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒅𝒆𝒏 𝒌ı𝒔𝒂 𝒐̈𝒛𝒆𝒕:

"GİTSEMDE BİR FAYDASI OLMAYACAK!! FAZLASIYLA İÇTİN KANIMI! ARTIK BENSİZ DURAMAZSIN! LÂNET OLSUN!!!"

Xiao daha fazla dayanamadı ve gözleri kapandı. Aether ayağı kalksada yere geri yığılması saniyeler sürmüştü."

𝑰̇𝒚𝒊 𝒐𝒌𝒖𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓~

꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁

Xiao'nun yarasası hızla diğerlerine doğru uçtu ve haber götürdü. Yaklaşık 10 dakika içinde ekiptekiler dağın tepesine gelmişlerdi bile.

"Xiao-sama?!?!" (Chongyun)

Chongyun'un bağırmasıyla diğerleri de hızla geldi.

"Ne olmuş burada böyle?!" (Hu Tao)

"Bu Prens Aether değil mi? " (Xingqiu)

"Onunla ilgili bir terslik seziyorum" (Ganyu)

"NE YAPTIN ONA İNSAN!!" (Keqing)

Aether baygındı. Herkes onun bir şey hatırlamayacağını düşünse de aslında o, herşeyi hatırlayacaktı. Bu da kanının bir diğer özelliğiydi. Zehre karşı bağışıklık.. Bu esnada Aether'ın arkadaşları da ortalığı ayağa kaldırmıştı...

Xiao'nun ekibi Yeşim Konağa çok yakındı ve bu yüzden tedirginlerdi.

"Burdan gitmeliyiz. Yakalanabiliriz." (Xingqiu)

"Prensin kanını tatmak istiyorum~" (Hu Tao)

"Hayır Hu Tao, şu an zamanımız çok kısıtlı. Önce burdan kaçmalıyız" (Ganyu)

"Xiao-sama'yı ben alırım, Keqing sen de prensi al ve hemen gidelim" (Chongyun)

Dedikleri gibi de oldu ve kendi sığınaklarına gitmeyi başardılar ancak Xiao'da bir gariplik vardı. Herkes Aether'ın kanını içtiğini zaten anlamıştı. Aether ayıldığı zaman, içmesi için ona vişne suyu verdiler..

"Dökül bakalım prens, neler oluyor?!" (Keqing)

Keqing sabırsızca ve sinirle konuştu.

Aether sessizce ve tedirginlikle arada Xiao'ya bakıyordu. Madem kanını içmişti.. Onu koruması gerekirdi!

"Beni nereye getirdiniz ha?! Ne yapmışım ben?!!" (Aether)

"Ayrıca çek şu vişne suyunu gözümün önünden! Asla içmem onu!" (Aether)

"İçmezsen içme!" (Keqing)

Keqing her zamanki gibi aksi aksi konuşuyordu ki Xingqiu araya girdi.

"Xiao'ya ne yaptın? Neden bayıldı?! Senin kanını emdiği için senin bayılman normal ama ona ne yaptın!?" (Xingqiu)

Aether halsizce kıkırdarken gözleri nefret saçıyordu.

"Neden uyandığında bunu bizzat liderinize sormuyorsunuz?! O bunun cevabını size çok güzel verir!!" (Aether)

"NE DİYORSUN SEN BE?! KONUŞMAMA GİBİ HAKKIN OLDUĞUNU MU ZANNEDİYOSUN!?" (Keqing)

Keqing baskı kurmaya devam ediyordu.

"BAĞIRMA BANA LANET VAMPİR!! ONU UYARMIŞTIM! DİNLEMEMEK ONUN HATASIYDI!" (Aether)

"AAAHH SENİ VAR YA!!!" (Keqing)

Keqing, Aether'ın üstüne atladı ancak Ganyu ve Hu Tao onu yakaladı.

The Heir Of Darkness And Shine ~ XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin