Bölüm 6- Ve Sonuçları. . .

176 18 44
                                    

𝑶̈𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒅𝒆𝒏 𝒌ı𝒔𝒂 𝒐̈𝒛𝒆𝒕:

""Güzel. Üstünü örtme. Havale geçirme riskini arttırıyor." (Zhongli)

Zhongli odadan çıktı ve düşünmeye başladı. Yaklaşık 6 saat sonucunda tüm ev halkı ortak salonda toplandı.

"Bu akşam önemli bir karar hakkında açıklama yapacağım." (Zhongli)"

𝑰̇𝒚𝒊 𝒐𝒌𝒖𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓~

꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁

Bu esnada Aether odada dinlenmeye devam ediyordu.. Zhongli'nin verdiği içecekten sonra daha iyiydi sanki...

"Ama önce Aether'ı da buraya getirin." (Zhongli)

Hu Tao, Prens Aether'ı çağırmaya gitti.

"Umm, prens? Aşağı gelmen gerek." (Hu Tao)

"Ah.. Peki.." (Aether)

Aether merakla aşağı indi. Herkes toplandığında Zhongli söze girdi.

"Herkes geldiğine göre. . . lafı uzatmayacağım. Xiao'yu bu dünyadan koparacağım." (Zhongli)

"Ne?" (Aether)

"Xiao da bu durumu onayladı ve bu gece Xiao'ya veda edeceğiz." (Zhongli)

"Yapamazsın.. Olmaz..." (Aether)

Aether kendi kendine fısıldıyordu... Herkes şaşkındı ve donakalmıştı.. Aether bir anda patladı...

"Yapamazsın!! Saçmalık!!!" (Aether)

"Sakin ol, prens." (Zhongli)

"KES SESİNİ!! BU DURUMDA BİLE BANA SAKİN OL DEMEK DE NE DEMEK?!NEDEN XİAO?!! NEDEN BEN DEĞİL?!" (Aether)

Xiao ise hiç konuşmadan yere bakıyordu.. Konuşma cesareti ya da gücünü bulamamıştı..

"Kendince yorumlayıp bir sonuca varma, prens." (Zhongli)

"YAPAMAZSIN!! BUNU HAK ETMİYOR!!" (Aether)

"Bu senin iyliğin için." (Zhongli)

"BENİM İYİLİĞİM SENİ İLGİLENDİRMİYOR BU NE CÜRET?!! KAN BENİM VE VERMEYE İSTEKLİ OLANDA BENİM!!" (Aether)

"Burada bağırıp çağırman için bulunmuyorsun. Lafımı bitirmemi beklemeden konuşmak nasıl bir terbiyesizliktir! Sessiz ol!" (Zhongli)

Aether sinirle yumruklarını sıkarken kendini susturmak zorunda kalmıştı. Xiao'ya dokundurtmazdı.. Nedendi bilmiyordu ama onsuz yapamazdı...

"Xiao'yu 3 aylığına bu dünyadan koparacağım. Kan olmadan ne Xiao yaşayabilir ne de Prens Aether. Ancak ilk karşılaşmalarında Xiao kontrolünü kaybedip fazlasıyla kan içince durum sarpa sardı ve artık prensin bünyesi bu durumu kaldıramayacak durumda. Xiao bu dünyadan koptuğu süreçte vücudu tamamen ölecek, bu yüzden kan tüketmesi gerekmeyecek. Bu süreçte ise prensin kanı yeniden yenilenecek. Yine de bazı tehlikeleri de var." (Zhongli)

Aether sinirini ve kendini tutamıyordu.. Tekrar lafa daldı.

"Gereksiz bir plan! Kanımın iyileştirme gücü olduğunu zaten söylemiştim!! Risk alarak saçmalıyorsun!" (Aether)

"Kanının gücü seni iyileştiriyor ve ya kan miktarını çoğlatıyora benzemiyor ancak. Bu şekilde devam ederseniz ikiniz de kısa sürede öleceksiniz. Bu yolla ikinizi de kurtarabilirim." (Zhongli)

The Heir Of Darkness And Shine ~ XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin