Bölüm 3- Bilinmeyenler

198 17 28
                                    

𝑶̈𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒅𝒆𝒏 𝒌ı𝒔𝒂 𝒐̈𝒛𝒆𝒕:

"Aether direnmedi.. Zaten dirense ne olacaktı ki? Yine babasını haklı çıkarmıştı.. Ne kadar işe yaramaz olduğunu göstermişti. Tek yapabildiği ülkesine son defa bakabilmekti..

"Özür dilerim anne.." (Aether)

Fısıldarken neredeyse sesi çıkmamıştı bile..."

𝐼̇𝒚𝒊 𝒐𝒌𝒖𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓~

꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁

Yolda hızlı hızlı ilerlerken Xiao diğerleriyle arasını fark ettirmeden açtı. En azından artık konuşmalarını duyamayacakları kadar.. Xiao, Prens Aether'ın gözlerinin içine baktı.

"Ben. . uhm" (Xiao)

"Ne var.." (Aether)

Aether'ın sesi fısıltı gibi çıkarken oldukça zayıftı.. Xiao daha fazla Aether'ın gözlerinin içine bakamadı ve gözlerini kaçırdı. Sesi oldukça kısıktı bu yüzden Prens dediklerini zar zor duyabiliyordu.

"özür. . dilerim. ." (Xiao)

"Huh? Özür mü..?" (Aether)

Yutkundu ve önüne bakarak ilerlemeye devam etti.

"Kendimi kontrol edemeyip olması gerekenden fazla içtim kanını. . Ve zayıf düştün. . Üzgünüm. . insan bedeninin bu kadar narin olması canımı sıkıyor. ." (Xiao)

"Duygusal davranma Xiao.. Nasıl biri olduğunu biliyorum! Amacına sonunda ulaştın.. Hanedanlığımı en önemlisi kanımı koruyamadım ve annemin sözünü bozdum.. Ne özüründen bahsediyorsun sen?!" (Aether)

Xiao'nun ses tonundaki değişim belli oluyordu..

"Ailen umrumda değil." (Xiao)

"Duygularımız karşılıklı!" (Aether)

Yalan söylemişti.. Aether, Xiao'nun annesinin ölümünü kendinden sorumlu tutmaya başlamıştı bile...

Xiao daha fazla konuşamadı ve yoluna devam etti ama bu duruma canı sıkılmıştı.

"Beni mi umursuyorsun? Hahahaha! komik olma Xiao." (Aether)

"Vampirler canavar değil Aether." (Xiao)

ilk defa ona Prens diye hitap etmemişti..

"En azından sen öylesin!" (Aether)

Yine yalan söylemişti... Aether zerre böyle düşünmemişti...

Xiao iç çekti ve hiç bir şey demedi. Diğerlerinin mola verdiğini görünce yanlarına gitti.

Aether uykusunun geldiğini hissettiğinde kendine lanet okudu. Böyle bir zamanda bile nasıl uykusu gelebilirdi? Uykusuna direndi ve uyanık kaldı.

"Neden geciktin Xiao?" (Ganyu)

Ganyu endişelenmiş gibiydi.

"Ah bir sorun yok." (Xiao)

"Bitkin misin? Eğer iyi hissetmiyorsan prensi ben taşıyabilirim?" (Chongyun)

Xiao bir an tereddütle Prens Aether'a baktı. Ne istediğini sorar gibiydi.

Aether sessiz kalsa da, gözleri çok şey anlatıyordu..

"Hayır bir sorun yok ben hallederim. Sadece biraz susadım sizde kan var mı?" (Xiao)

"Bende biraz var buyur ama az kullan fazla kalmadı." (Xingqiu)

Aether bu sırada fark edilmeyecek şekilde Xiao'yu cimcikledi ve sessizce fısıldadı.

The Heir Of Darkness And Shine ~ XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin