𝑶̈𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒅𝒆𝒏 𝒌ı𝒔𝒂 𝒐̈𝒛𝒆𝒕:
" "Hmm. . . Xiao tam olarak vampir değil"
"Ne?"
Aether donakaldı.. Ne diyordu bu?!"
𝑰̇𝒚𝒊 𝒐𝒌𝒖𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓~
꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁
"Xiao'nun annesi bir insandı. Yani aslında o bir melez. Babası annesini kaçırmış ve tecavüz etmişti. Zavallı kadının vücudu melez bir çocuk doğurmak için fazla zayıftı. Bu yüzden onu hamileliği esnasında vampire dönüştürdüler. Ancak o bundan hep nefret etti. Çocuk nihayet doğmuştu. Kadın çocuğundan tiksiniyordu fakat zamanla alışmaya başlamıştı ta ki senin baban annesini bulup öldürünceye kadar. Anneni hain olarak görüyordu. Küçücük bir çocuğun gözleri önünde annesi bu şekilde öldürüldü işte." (Zhongli)
Aether duyduğu her cümlede gözleri daha çok büyürken kalbi parçalara ayrıldı. Gözleri dolmaya başlamıştı bile.
"Babam.. Neden.. Sebebi neydi...?" (Aether)
"Vampirlerden nefret ediyor ve korkuyordu. Üstüne bir de melez bir vampirin ortaya çıkması daha büyük bir güç ve tehlike demekti. Baban Xiao'yu da öldürmeye çalıştı. O an ben yetiştim ve kurtarmayı başardım. Ancak annesi için çok geçti. Bu olay onu çok etkiledi ve insanlardan nefret etmeye başladı. Yine de bir çoğunu acısız öldürüp o şekilde kanını içer ya da öldürmeyecek kadar içerdi. Herkese karşı merhameti asla yok olmadı. ." (Zhongli)
Aether gözyaşlarını zar zor tutarken bir iki damlayı tutamamıştı.. Hüzünle gülümsedi.
"Gerçi şaşırmıyorum.. Babam şerefsizin tekiydi... Annemle sık sık kavga ederlerdi.. Annem beni doğurduğunda bile onu memnun edememişti.. Her gün annem dayak yerken bende onla beraber yerdim.. Bizi sevmiyordu.. Tahtın başına geçeceğim zaman bile benle gurur duymadı. Sadece gereksiz, değersiz ve işe yaramaz olduğumu söyleyip durdu." (Aether)
"Eminim hiç kolay olmamıştır. Baban gerçekten kötülüğün vücut bulmuş haliydi. Bazı söylentilere göre güç için şeytan ile anlaşma yaptığı da dolanıyor etrafta. Hiç duydun mu ya da fikrin var mı bilmiyorum ancak bu şekilde. Ne yazık ki sana ailenle ilgili verebileceğim pek bir bilgi yok ama sormak istersen bildiğim kadar herhangi şeyleri cevaplarım." (Zhongli)
"Xiao'nun babamı öldürdüğünden haberin var mı? Varsa nasıl öldürdü.. Biliyor musun?" (Aether)
"Ah. . . o olay. Xiao babandan gerçekten nefret ediyor bunu biliyorsun. İntikam ateşiyle yanıp tutuşuyordu. Ne zaman yalnız kalsa annesini düşünüp hüzünlenird-" (Zhongli)
Bu esnada Xiao ayılmıştı.
"Morax, dedikodumu ve geçmişim hakkında konuşmayı bırak. Geçmişim kimseyi ilgilendirmez." (Xiao)
"Peki kusura bakma." (Zhongli)
"Şey.. Başka bir yerde konuşabilir miyiz acaba? Söylemem gerekenler var.." (Aether)
"Eğer benim hakkımda konuşacaksanız izin vermiyorum!" (Xiao)
"Biraz sakin olur musun!? Seninle alakalı olmayacak!" (Aether)
"Burda konuşun o halde!" (Xiao)
"Olmaz dedim! Benimde bir özelim var!" (Aether)
"Xiao. . Lütfen biraz daha dinlen." (Zhongli)
"Tch. . . peki." (Xiao)
Xiao yüzünü astı ancak Morax'ın hatrı için istemeye istemeye kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Heir Of Darkness And Shine ~ Xiaother
Fanfiction"Ezeli düşmanımla bu hale geleceğimi tahmin etmezdim..." "Bende öyle..." Liyue Hanedanlığı'nın son varisi Prens Aether ve Hanedanlığı yok etmek isteyen Melez Vampir Xiao. . . Roleplay kitabıdır!! Partnerim: @G9kceUnU Kitabın tüm hakları Xiao ve Ae...