Siz: şu sıralar nerdeyse hiç benle konuşmuyorsun. Nedenini öğrene bilir miyim?
Serkan: Aşkım, bak. Daha önce de söyledim. Ben çalışıyorum. Yoğun oluyorum. Sana vakit buldukca yazıyorum zaten. Bak şimdi de işim vardı, sırf sen yazdın diye cevapladım önemlidir diye ama sorduğun soruya bak.
Siz: tamam, özür dilerim. İyi çalışmalar.🥹
*görüldü
*çevrimiçi
Kantine indim. Yağmuru bulmak için. Sıradaydı. Yanına gittim.
*Nerdesin kızım sen?
*Bir şey yok ya. Tost alıp geliyordum yanına noldu ki.
*E bende geliyordum o yüzden. Neyse. Bi geçelim sınıfa bak sana ne anlatacağım.
*Tamam.
Sınıfa geldik. Kimse yoktu. En arka sıraya geçtik.
*Ya kanka, ben hiç beğenmiyorum bu Serkanın tavırlarını ya. Eskisi gibi değil, hiç.
*Neden?
*Az önce yazdım. İşim var dedi, birşeyler dedi filan ama çevrimiçiydi yani. Geçen gün bi olay anlattım şuna, üzülme olabilir dedi ya. Ağlıyordum ben. Geçiştirdi, birşey söylemedi. Ben şüpheleniyorum galiba ya.
*Ne yapacaksın?
*Buluşayım diyorum. Telefonuna bakacağım. Ya aldatıyorsa? Benim ondan başka hiç kimsem yok, nasıl yaparım onsuz? Tek tutunacağım o.
*Ben varım kanka, eğer içine bir şüphe düştüyse ayrıl derim. Bir şerefsizlik yapıyorsa ona ihtiyacın yok unutma. Ben arkandayım.
*Bakacağım yine de ya.
|11:46
Biyoloji dersindeydik. Müdür yardımcısı içeri girip bir duyuru yapmak istediğini söylemişti.
Y:Acaba yine ne zırvalayacak.
*Arkadaşlar, biliyorsunuz. 2 gün önce 11-ci sınıflardan bir kız bir mektup yazıp intihar etmişdi. Buna çok üzülüyoruz. Ve gençlerimizin böyle durumları varsa eğer, yardımcı ola bilmemiz için bir etkinlik düzenliyoruz. Bundan sonraki ders, psikolok Şifa Yemenli öğrencilerimize birnevi psikoloji dersi işleyecek. Bu derse katılmak isteyenler, hocadan izin alıp gele bilirler. 10-c'de olacağız. İyi dersler. Teşekkürler hocam.
B:Kanka gidelim.
Y:Ya bundan sonra Ahmet hoca gelecek. Hayatta izin vermez. Notlardan kırar kesin.
B:Ya duymadın mı? İzin alıp gidebilirsiniz diyor. Seni bilmem ama ben gideceğim.
Devamı gelecek. Takipte kalın ve bol bol yorumlar yapın. Neler olacağını tahmin etmeye çalışın.💗
YARIN YENİ BÖLÜM GELE BİLİR.🫶