"Şey ya... Dersten sonra kötüydün ya iyi oldun mu diye sormaya. İyi misin gerçekten?" İyi miyimimiyim? Ahahah. Ağzım 5 metre açık olduğuna yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.
"İyiyim. Gerçekten iyiyim. Teşekkürler beni düşündüğün için."
"Ne demek. Eee şey..." ama bir şey söyliyim mi. Ben gerçekten bu çocuğu böyle bilmiyordum. Gerçekten hiç böyle görünmüyordu. Ya gaymı bu. Ezilip-büzülmeler falan...
"Ne?"
"Biliyorsun, ben gerçekten senin böyle sorunların olduğunu bilmiyordum. Yani yaşadıklarımız aynı gibi geldi. Uzun zamandır beni anlayabilen biriyle sohbet etmeyi çok istiyordum. Eğer sende istersen çıkışta..."
"Tamam. Galiba bana da iyi gelecek birileriyle dertleşmek."
"Çok iyi. Çıkışta beklerim o zaman."gülümsedi.
"Tamam" dedim yüzümdeki gülümsemeyle.
Bana yıllardır aşık olduğu ve ona yüz vermediği platoniği gibi davranıyordu çok şaşkındım.Yerine oturmasıyla birlikte Beren girdi içeriye. Zil çaldı.
"Sen ne diosuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn? Geberiyorum açlıktann koooşşşşşşşş."
Bana pop kek almış. Kıyamam yaa. Ölüyordum açlıktan. Modum yerine geldi resmen.
"Afiyet olsun." dedi. Ona neden farklı şrift? Bilmiyorum.Öylesine...🫠
"Sağol." benim 32 dişi görünce Beren susar mı?
"Birşeyler olmuş yine belli."
"Yok kızım nolucak sende hemen şey yapma."
"Yalansaa. Kızım ben senin gülerken gözünün kenarında yaranan kırışkardan anladım be.."
"Sonra anlatırım. Boşver."
Bitti bu derss. Sonuncu dersti zaten. Ollleeeyyyyyyy. Gidiyoruz bekliyor beni orrdaaaa. Neden sevindim bu kadar? Sevgilim olduğunu unutmamalıyım... Ama ona da sevgili denirse tabi. Piç s... Neyse. Moral düşürme yok.
Bekliyordu beni orda. Ben tabi kazık yemeye çok alışkın olduğum için onun orda olacağından şüpheliydim. Ama bekliyordu. Bekliyorduuuuu. Ahahahah.
Yanına geldim. Gülümsedi. Beni arıyordu gözleri.
"Hah geldin mi... Nereye gidelim?"
"Ben pek karışmam. Sen nasıl istersen nereye dersem oraya gidelim." Yuuuuuuuuuhhhh Yağmur. İstersen birde velayetini imzalatdırsaydın.
Güldü. Gülünmeyecek gibi değildi tabi bende olsam bende gülerdim. Ama o... O benden güzel gülüyordu orası kesindi...
"Benim tanıdığım çok iyi bir kahveci var. Yakında hemde. Oraya gidelim mi? Çok iyi kahveleri var. Bide kahveler benden."
"Ne diosunn e hemen gidelimm. Kahveye bayılırım ben zaten. Bide beleş kahveye ölürüm ölürüm yanii."
Güldü.
Güldüm.|🥹💞