~58~

1.3K 66 17
                                    

**לוקה**
אני משכיב אותה על האי במטבח ואני פותח את החגורה במכנסיי.
״תפתחי את הרגליים״ אני מורה לה והיא מצייתת, להוטה למגע שלי. ״את כל כך יפה חתולה״ אני מביט בה בתאווה. השיער השחור שלה פזור סביבה, העיניים הכהות שלה מביטות בי בהשתוקקות, מחכות לי. השפתיים שלה מפוסקות ונפוחות. אני אוהב אותה.
״את רוצה שאני אעשה איתך אהבה?״ אני שואל אותה בקול נמוך. היא מביטה בי בחיוך.
״לא״ היא אומרת בשקט וממשיכה לפשק את רגליה בשבילי כשהיא שכובה על האי.
״לא?״ אני שואל בהפתעה. ״אז ספרי לי מה את רוצה נאיה״ אני מעביר את היד שלי בעדינות על הירך שלה והיא נרעדת.
״אני לא רוצה שתעשה איתי אהבה לוקה״ היא מתרוממת מעט מהאי כדי להביט בי פנים אל פנים. ״אני רוצה שתזיין אותי חזק לוקה, אני רוצה את הצד האכזרי שלך״ היא אומרת ונושכת את שפתיה בפיתוי. ״אני רוצה את זה הפעם מבחירה. תעשה בי מה שאתה רוצה לוקה״ היא מביטה בי כמזמינה אותי לאתגר. היא סקסית כשהיא מדברת ככה, אני אוהב לשמוע את הצד הזה שלה.
״אני לא רוצה לפגוע בך נאיה״ אני יודע שאם אני אעשה מה שאני רוצה היא תיפגע. היא מרימה את אחת מידיה ושמה על הצוואר שלי בחושניות.
״אני רוצה. תעשה בי מה שאתה רוצה לוקה״ היא לוחשת בצרידות ואני משכיב אותה בחזרה על האי.
אני מחדיר את אחת מידיי אליה וזז מהר, מרגיש את הרטיבות שלה הולכת ונבנית. אני מוריד את המכנס שלי ממני ואת החולצה, נשאר עירום מולה. ״תמשיך״ היא מבקשת בשקט אחרי שהיד שלי מתנתקת ממנה.
״את רוצה את הזין שלי נאיה?״ אני חוזר לגעת בה עם האצבעות שלי והיא מוציאה גניחה מפיה. ״תעני לי״ אני מפסיק והיא שולחת יד כדי לגעת בעצמה.
״לא חתולה, לא הרשיתי לך לגעת״ אני תופס את שני ידיה ומחזיק אותם מעל ראשה. אני מתקרב אל האוזן שלה. ״תעני לי. את רוצה את הזין שלי?״ אני שואל אותה בלחש באוזנה והיא מנסה להנהן.
״אני לא שומע אותך״ אני ממשיך להחזיק את ידיה מעל ראשה בכוח.
״כן״ היא פולטת בשקט.
״כן מה?״
״כן אני רוצה את הזין שלך בתוכי לוקה״ היא נשמעת נזקקת. נזקקת אליי.
אני אוהב את זה.
״חתולה יפה״ אני מלטף את ראשה בעדינות ומשחרר את ידיה. אני מרים את גופה בידיי ולוקח אותה אל חדר השינה שלנו. החדר מבולגן, לא הייתי פה כמה זמן כי ישנתי בדירת שותפים ההיא עם נאיה. אני זורק אותה על המיטה ולוקח חולצה מהרצפה, קושר בה את שתי ידיה למסגרת המיטה, מעל ראשה. אני עולה מעליה, מנשק את צווארה ואת הכתף שלה. עדיין יש את הטעם של השוקולד על גופה.
״לוקה-״ היא נאנחת כשאני מוצץ נקודה מעל השד שלה. אני יורד מעט ומוצץ את השד שלה, אני נושך אותו והיא מוציאה צעקה מפיה. אני מגחך כי עוד לא התחלתי.
אני מקרב את הזין שלי לפתח שלה ומחדיר אותו בבת אחת.
״פאק לוקה-״ היא צועקת כשאני מזיז אותו בפנים בפראות. אני מניח את שתי ידיי בצידי גופה ואני נע בתוכה. בלי רחמים.
היא מוציאה גניחות מהירות ואני מרגיש איך הכוס שלה שואב את הזין שלי לבפנים. אני אוהב את התחושה הזאת. מכור לזה. אני לא חושב שאני אשבע ממנה אי פעם.
״אני אוהב אותך נאיה״ אני לוחש כשאני מרגיש שהיא מגיעה לשיא שלה. ״את האהבה של הח-״
״לא לוקה לא!״ היא אומרת בתסכול כשאני ממשיך לזוז בתוכה.
״מה יפה שלי?״
״תפסיק להיות עדין איתי לעזאזל״ היא צועקת בעצבים. ״תזיין אותי כבר״ היא דורשת ממני ואני מחליט לתת לה את מה שהיא רוצה. את מה ששנינו רוצים. אני מזיין אותה, חזק.
״את רוצה להיות הזונה הקטנה שלי נכון?״ אני שואל אותה ברעד ויוצא מגופה אחרי שאני גומר בתוכה. היא מתנשפת במהירות, מנסה להרגיע את עוצמת האורגזמה שהיא חוותה הרגע. ״רדי על הברכיים שלך״ אני משחרר את ידיה והולך להתיישב על הכורסא שבצד החדר.
אני מביט בה בתאווה כשהיא יורדת מהמיטה ערומה. ״תזחלי אליי נאיה. תראי לי איזה זונה טובה את״ אני אומר לה בדומיננטיות והיא מביטה בי בחיוך. היא יורדת על ארבע וזוחלת אליי. כשהיא מגיעה אליי אני מלטף את ראשה. ״מגיע לך פרס?״ אני שואל אותה והיא מנידה בראשה.
״הרבה זמן לא הענשתי אותך נכון?״ אני אומר לה והיא מהנהנת. ״אני רוצה לשמוע אותך נאיה״
״כן״ היא לוחשת ומרימה את עיניה להביט בי.
״אני אחשוב על עונש טוב בשבילך... עכשיו אני רוצה שתמצצי לי את הזין״ אני פוקד עליה והיא לוקחת את הזין שלי בשתי ידיה ומכניסה אותו עמוק אל פיה. היא מכניסה חצי ממנו ומוציאה כדי לנשום.
״יותר עמוק נאיה, את זונה טובה נכון? הזונה שלי״ אני תופס את שיערה בידי ומושך אותו חזק כדי להחזיק את ראשה במקום.
היא מכניסה אותו שוב אל פיה והפעם עמוק יותר כמו שביקשתי. אני לוקח שליטה ומתחיל לזוז בפנים מהר, מטיח בה אותו שוב ושוב. הרוק שלה מכסה את כולו ואני מרגיש שאני עוד רגע גומר. אני לוקח את אחת מידיי ותופס בלסת שלה בכוח. ״תבלעי הכל״ אני מורה לה ושופך את הזרע שלי בתוכה. אני יוצא מפיה ואני מרים אותה אל המקלחת. אני מכניס אותה איתי יחד ואני פותח את זרם המים. ״מה אני אעשה איתך?״ אני לוחש לה ויורד על הרצפה, היא נשענת על הקיר. מביטה בי ומחכה לראות מה יהיה הצעד הבא שלי.
אני מלקק אותה ומוצץ את הרטיבות שלה אל פי. אני טועם ממנה עד שאני שומע לפי הגניחות שלה היא עומדת לגמור.
״לוק-״ אני ממשיך ללקק את הדגדגן שלה והיא מנסה לחכך אותו יותר. ״אני גומ-״ היא לוחשת בהתנשפות ואני מתנתק ממנה. ״מה לעזאזל?״ היא מביטה בי בכעס ואני קם מהרצפה הרטובה.
״הגיע הזמן לעונש שלך נאיה״ אני תופס בשיערה וגורר אותה אל חדר השינה.

האישה שפירקה אותי Where stories live. Discover now