~64~

1.1K 49 8
                                    

**נאיה**
התקדמתי במסדרון עד שראיתי חדר אורחים פתוח ונכנסתי אליו. לוקה נכנס אחריי ונעל את הדלת. עכשיו אני עומדת מולו ולא יודעת מה לעשות.
אני מביטה על הרצפה.
״תרימי את העיניים אליי״ הוא דורש ממני באדישות ואני מרימה את המבט ישר אל תוך עיניו הכהות. הוא מתקרב אליי ושם את ידו על פניי, תופס את הלסת שלי בעדינות ולאחר שנייה המגע שלו נהיה חזק יותר וגורם לי להתנשף במהירות. מכאיב לי מעט אבל לא יותר מדי. עוד לא.
״אז...״ הוא מביט בי ואני רואה את התאווה בעיניו. ״אני מבין שאת הזונה שלי להלילה?״ הוא שואל בטון קר ואני מוציאה חיוך כי אני יודעת מה מסתתר מתחת למסיכה הזאת. זה מצחיק אותי לרגע קטן עד שהוא מביט בי באזהרה ואני נכנסת לזה כמוהו.
״לכל הלילה?״ אני לא אעמוד בזה.
״יש לך טענות?״ הוא ממשיך להחזיק בפניי ואני מגחכת למשמע השאלה שלו.
״לא, אין לי״ אין לי טענות, רק תגרום לי לגמור כמו שמגיע לי.
״יופי״ הוא משחרר את הלסת שלי ונכנס אל תוך החדר. אני מסתובבת אליו ונשארת לעמוד במקום. בחדר יש מיטה זוגית עם מצעים אפורים שנראים חדשים, אני רואה דלת שכנראה מובילה למקלחת ויש גם יציאה החוצה למרפסת פרטית. לוקה נשען על הקיר שמולי, ליד היציאה למרפסת והוא מביט בי בשתיקה.
״מה לעשות עכשיו?״ אני שואלת אותו כדי לדעת מה הכיוון. אני אוהבת שהוא אומר לי מה לעשות. אני לא אוהבת לקחת את השליטה אליי.
״תפתיעי אותי״ הוא עונה לשאלה שלי ומבלבל אותי עוד יותר. מה זה אומר?
״להפתיע אותך?״ אני שואלת בלחש והוא מצקצק בלשונו בחיוך.
״כזאת תמימה״ הוא מגחך ומביט בי. ״תחרמני אותי. תגרמי לי לרצות לזיין אותך״
״אנ-״
״את הזונה שלי לא? אז תעשי את העבודה שלך״ הוא אומר לי בטון קר ואני מרגישה שעוד רגע אני אטפטף על הירכיים שלי. זה דפוק ממש אבל אני אוהבת את זה. את כל הדיבור הזה. למה אני רוצה את זה? אני לא יודעת איך לענות לעצמי על זה. אני פשוט שרוטה כנראה. הדיבור שלו, הגישה שלו, הטון שלו... הכל גורם לי לפרפרים בגוף. אני מרימה את השמלה הפשוטה שלי ומורידה אותה ממני באיטיות. אני נשארת עם תחתוני תחרה אדומים וחזייה תואמת. לא נוח בכלל בהריון אבל רציתי בשביל לוקה. קניתי את הסט הזה בקניות שעשיתי היום עם גאיה וסרינה.
אני זורקת את השמלה הצידה ואני מתקרבת אל לוקה באיטיות. כשאני מביטה בעיניו אני רואה תשוקה אבל לא ברמה שאני רוצה. זה לא מספיק. אני עוצרת ומפסיקה להתקדם אליו. אני משפילה את מבטי אל הרצפה.
״אני לא יודעת איך עושים את זה לוקה״ אני אומרת בכניעה ולא מביטה בו.
״אז תדעי״ הוא אומר לי בלי לתת לי לפרוש מזה.
״אבל זה לא עושה לך כלו-״
״את יודעת איך אני אוהב את זה נכון?״ הוא שואל ואני מרימה את עיניי ומהנהנת אליו. ״אז תגידי לי, איך אני אוהב את זה נאיה?״ הוא ממשיך להישאר באותה תנוחה ממקודם. שעון על הקיר מולי.
״אתה אוהב אותי כנועה״ אני עונה את מה שאני יודעת.
״ילדה טובה״ הוא משבח אותי ואני מביטה בו כדי שימשיך. ״מה עוד אני אוהב?״
״אני לא יודעת״ אני מסיטה את מבטי הצידה ומסתכלת על המיטה שבמרכז החדר.
״את יודעת. אני אשאל את זה אחרת. איך את אוהבת את זה?״ אני חוזרת להסתכל עליו. איך אני אוהבת?
״אני לא-״
״אל תתביישי ממני נאיה. אני יודע איך את אוהבת את זה. אני מכיר כל חלק בך, אפילו יותר ממך. אני פשוט רוצה שאת תגידי את זה בקול״
״אתה אוהב אותי מושפלת נכון?״ הוא מהנהן וממשיך לשתוק. הוא רוצה לשמוע עוד. ״אתה אוהב אותי צייתנית. עושה כל דבר שרק תרצה. אתה אוהב להרגיש שאתה שולט בי נכון? אתה אוהב את זה חזק. פראי. אלים״ אני אומרת הכל ומרגישה מובכת.
״כן, אמרת עכשיו את כל מה שאת אוהבת בעצם״ הוא מחייך אליי. ״את אוהבת את זה חזק, פראי, אלים.״ הוא חוזר אחרי מה שאמרתי והוא מדגיש כל מילה ומילה. מושך את זה באיטיות. אנחנו אוהבים את אותו הדבר. אני אוהבת להיות נשלטת והוא אוהב לשלוט. אני אוהבת לציית לו והוא אוהב לדרוש. אנחנו משלימים אחד את השני. כמה זה דפוק? אני באמת לא יודעת.
״אתה חושב שזה רע?״ הוא מרים גבה ולא מבין למה אני מתכוונת. ״כל מה שאמרתי עכשיו. אתה חושב שזה משהו שהוא נורמלי?״
״את רצינית? בטח שזה נורמלי, זה הרצונות שלך. כל בן אדם נולד שונה ויש עוד מליון נשים כמוך. את לא מכירה את זה פשוט. אכפת לך מה אנשים יגידו אבל תפסיקי. שימי זין על כולם״ הוא נראה כועס. אבל לא עליי. אלא על כל מי שגורם לי להרגיש שאני דפוקה. ״זה שאנשים מסתירים את זה רוב הזמן ולא מדברים על ההעדפות שלהם זה לא אומר שאין להם. יש להם״ הוא עוצר ומגחך. ״ברור שיש להם, את פשוט תמימה מדי. את חושבת שרגיל זה נורמלי אבל האמת היא שזה משעמם. ואת לא כזאת. בגלל זה התאהבתי בך נאיה. כי את לא רגילה״ הוא מבטא את המילה האחרונה בלעג.
״תודה לוקה״ אני מחייכת אליו ושמחה ששאלתי אותו על זה.
״אני עדיין מחכה נאיה״ הוא אומר לי ואני לא מגיבה. ״את הזונה שלי עכשיו לא? תתחילי להראות שאת שווה את הזמן שלי״ הוא זורק לעברי ואני בתוך תוכי מחייכת. הגיע הזמן לקצת סקס סוף סוף. אני יורדת על הרצפה ומתחילה להתקדם אליו על ארבע. כמו שהוא אוהב. החיוך שלו נגלה אליי כשאני מביטה בו מהרצפה ואני מרגישה גאווה כי אני מצליחה לגרום לו לרצות את זה. אני זוחלת אליו ועוצרת כשאני מגיעה אל רגליו, הוא עומד מעליי ואני קמה לאט מהרצפה. עוברת עם ידיי על הגוף שלו ומתמקדת בזין שלו. אני ממשיכה אל הבטן ותוך כדי עוברת לעמידה עד שאני נעמדת מולו. אני נצמדת אליו עם כל גופי ואני מביטה בעיניו שדולקות מתשוקה כרגע. אני מניחה את ידיי על המכנס שלו ואני פותחת את הרוכסן לאט. גורמת לו לחכות. אני מורידה את המכנס שלו ומוציאה את הזין שלו מהבוקסר. הוא מלטף את הראש שלי ואני נעצרת לרגע, רוצה שהוא ימשיך לגעת בי.
״תמשיכי״ הוא פוקד עליי ואני שמה את ידיי על הזין שלו. אני הולכת לאחורה לרגע ואני מתלבטת איך להמשיך מכאן. אני לא רוצה לתת לו את זה כל כך מהר.
״אתה צריך לשבת על המיטה״ אני אומרת לו והוא מביט בי באדישות.
״סליחה?״
״אני צריכה אותך כשאתה יושב לוקה״
״את חושבת שאת בעמדה לדבר אליי ככה?״ הוא פולט בסמכותיות ואני מרגישה את הכוס שלי פועם.
״אני-״
״תבקשי שוב. את לא בעמדה לדרוש״ הוא נוהם אליי ואני שותקת לשנייה.
״אתה יכול בבקשה לעבור לשבת על המיטה לוקה?״ אני מבקשת כשאני מביטה על הרצפה שמתחתינו. אני מרגישה את היד שלו שוב מלטפת את ראשי.
״ככה אני אוהב אותך זונה שלי״ הוא זז מהקיר והולך לכיוון המיטה בצעדים שמרעידים לי את הגוף.
אני חייבת שהוא ייגע בי.

האישה שפירקה אותי Where stories live. Discover now