**לוקה**
אני יושב על המיטה ונאיה מתקרבת אליי כשהיא ערומה. אני מביט בה בציפייה. מחכה לראות מה יהיה הצעד הבא שלה. היא נעמדת מולי ומתיישבת עליי בפישוק ככה שפניה מולי והזין שלי מתחכך בתחתוני התחרה האדומים שלה. כשהיא הורידה את השמלה שלה קודם וגיליתי את החזייה והתחתונים האדומות הזין שלי נעמד דום. רציתי לזיין אותה על המקום.
אני עדיין רוצה לזיין אותה. אני פשוט רוצה לתת לה פעם אחת להתחיל.
אני רוצה שהיא תעשה את הצעד הראשון.
אני מגורה כולי. היא מניחה את ראשה על החזה שלי ואני מריח את השמפו עם ריח הפרחים המוכר שלה. אני מסניף אותו אליי. היא שמה את ידיה על המיטה לצידי הגוף שלה והיא מזיזה את גופה סביב הזין שלי בקצב איטי שמייסר אותי. אני רוצה אותה. עכשיו.
״את הורגת אותי נאיה״ היא צוחקת בקול רועד. פאקינג מנגינה מזוינת. אני רוצה לשמוע אותה גונחת.
״לוקה״ היא פולטת את שמי ברעד בזמן שהיא ממשיכה לזוז קדימה ואחורה בישיבה עליי ועכשיו היא נוגעת בזין שלי עם יד אחת שלה.
״יפה אחת״ אני שם יד אחת על ראשה ומלטף אותה כמו חתולה. אני מעביר את ידי בשיערה באיטיות. ״את מענה אותי את יודעת?״ אני לוחש לה ומושך מעט בקצוות השיער שלה.
״ביקשת ממני לחרמן אותך לוקה״ היא אומרת בשקט. ״אני מצליחה לעשות את זה?״ כל מילה שלה נאמרת לאט.
״אני מת לזיין אותך כבר״
״אז אתה מוזמן לעשות את זה״ היא מחייכת תוך כדי שהיא ממשיכה לזוז עליי בריקוד מזוין. אני רוצה את זה עכשיו.
חזק ואלים. כמו ששנינו אוהבים. אני מרים אותה בשתי ידיי ומניח אותה על המיטה תחתיי. היא אולי בחודש האחרון להריונה אבל היא לא שוקלת כלום. אני נשכב מעליה ושם את שתי ידיי על מותניה.
״תגידי לי מה את רוצה נאיה״ אני שואל בקול ומנשק את הבטן התחתונה שלה.
״אני רוצה אותך״ היא פולטת בלחש.
״מה את רוצה נאיה?״ אני חוזר על דבריי והיא גונחת כשאני יורד לנשק את הדגדגן שלה.
״לוקה- פאק- או מיי גא-״ אני עוצר ומרים את ראשי כדי להביט בה.
״את אוהבת את זה זונה קטנה שלי?״
״כן תמשיך לוקה תמשיך-״
״מה את?״ אני שואל אותה בידיעה שזה גורם לה להירטב יותר אם זה בכלל אפשרי עכשיו.
״אני -״
״מה את נאיה?״
״שלך״ היא אומרת את מה שחיכיתי לשמוע. אני מוצץ את הדגדגן שלה ונושך אותו. היא מוציאה צווחה וגונחת.
״מה שלי?״ אני נוהם אליה והיא זזה עם גופה. מנסה להיצמד אליי. ״שאלתי אותך שאלה״
״אני שלך, אני הזונה שלך. אני כל מה שתרצה לוקה״ היא אומרת בכניעה ומתנשפת במהירות.
״את טעימה מאוד שם למטה״ אני אומר לה בחיוך ואני חוזר ללקק אותה. אני טועם את הכוס שלה ומרגיש שאני בגן העדן.
״לוק- בבקשה״
״בבקשה מה?״ אני יודע שאני מענה אותה כשאני כל רגע מפסיק.
״תמשיך- בבקשה-״ היא מעונה. על סף גמירה. היא רטובה ונוטפת לכבודי.
״אני אמשיך יפה שלי. אל תדאגי בנוגע לזה״ אני מתקרב אליה ומקרב את הזין שלי אל הפתח שלה. אני מחדיר אותו אליה בבת אחת ואני שומע רק את המיטה שחורקת מהאגרסיביות שלי כרגע.
אני מרגיש בבית כשאני בתוכה.
אני הולם בה עם הזין שלי חזק עד שאני מפחד לקרוע אותה. אני שומע את הצעקה שלה כשהיא גומרת וסוחטת את הזין שלי. פאק.
אני אמות בגללה בסוף. אני ממשיך לזוז בה ומגביר את הקצב. אני מרגיש שעוד כמה רגעים אני כבר אתרוקן בתוכה. אני ממשיך להיות בה והיא גונחת בפראות. הגניחות שלה מתמזגות עם שלי.
״לוקה אני לא יכולה שוב-״ היא אומרת בקול רועד ומתנשפת מהר כשאני גומר בתוכה. אני מרוקן את הזרע שלי בה והיא צועקת כשהיא גומרת גם.
האורגזמה השנייה שלה. אני יוצא ממנה ואני נשכב לידה.
״אני אוהב אותך״ אני אומר אחרי שאנחנו נרגעים ויש שקט בחדר. מלבד הנשימות שלנו.
״אני אוהבת אותך יותר״ היא אומרת ומצמידה את ראשה אל החזה שלי. אני מרגיש את הלב שלה שפועם במהירות.
״אני לא חושב שזה אפשרי״ אני לוחש ושם את ידי על ראשה ומחבק אותה אליי.
הנשימות שלה נהיות טיפה אטיות יותר ואחרי רגע ארוך של שקט אני חושב שהיא נרדמה.
אני מרגיש את העייפות כמוה ואני מכסה את שנינו בשמיכת הפוך שעל המיטה והיא נצמדת אליי יותר.
״מה לא אפשרי?״ היא שואלת לפתע ואני מחייך.
״אני לא חושב שזה קיים, אהבה יותר חזקה ממה שאני מרגיש אלייך״ אני מנשק את ראשה והיא לא עונה. עיניה העצומות מעידות שהיא נרדמה. אני עוצם את עיניי ומניח לעצמי להירדם יחד איתה.
~~
״אאאאאה -״ אני קם בבהלה כשאני שומע צרחה בחדר.
״מה קרה?״ אני פוקח את עיניי ורואה את נאיה מזיעה כולה ויושבת על הרצפה בחדר. ״נאיה?״ אני קם מהמיטה מבולבל והיא מביטה בי במבט סובל. ״תדברי איתי״
״לוקה כואב לי- אאאאא״
״למה - יש לך צירים?״ היא מהנהנת בכאב. אני מתקרב אליה ומתיישב לידה בלחץ. לא יודע מה לעשות. הראש שלי פתאום ריק.
״אלוהיםםםם - לוקה״ היא צורחת כל כך חזק ואני שם לב שמישהו מנסה לפתוח את הדלת של החדר אבל היא נעולה.
״נאיה אנחנו חייבים לנסוע לבית החולים. תני לי להרים אותך מהרצפה״ אני נותן לה את ידי והיא לוחצת אותה חזק. אני קם באיטיות ומחזיק אותה בעדינות. מנסה להקים אותה. ״הכל בסדר יפה שלי... תנסי להחזיק מעמד״
״כואב לי לוקה- ״ היא צועקת ואני שומע דפיקות חזקות על הדלת. זין.
״מה קורה שם לעזאזל?״ אני שומע את סם בדלת.
״תזמין אמבולנס. נאיה עומדת ללדת״ אני צועק ומחזיק את נאיה איתי. אני מושיב אותה על המיטה ורץ להרים את השמלה שלה מהרצפה. אני לוקח אותה ומלביש אותה בעדינות. מנסה לא לגעת בה. אני מפחד מהמצב שלה כרגע.
״לוקה״ היא קוראת לי ואני רוכן כדי להיות מולה.
״מה יפה שלי? הכל בסדר האמבולנס בדרך״
״אאאא-אאא- אלוהים, לוקה, כואב ליי״ היא צווחת ואני רואה כתם רטוב על הסדין שמתחתיה. אני מרגיש בלחץ ייתר ממנה.
״נאיה ירדו לך המים״
YOU ARE READING
האישה שפירקה אותי
Romance**נאיה** לוקה. הגבר שלקח אותי. הוא גרם לי להתאהב בו הוא לקח את כל מה שהכרתי ושינה אותו הוא חטף אותי והשאיר אותי לבד אבל אני לא מסוגלת לתת לזה להיגמר אני אחזיר אותו אליי אני מתכוונת להילחם ואני לא אפסיק עד שאני אחזיר אותו אליי. הוא לקח לי את הלב...