2. Bölüm: Kötü Düşünceler

676 16 12
                                    

Sabah uyandığımda ilk işim yanımda Alaz'ı aramak olmuştu fakat yanımda değildi aklıma gelen şeyle hızlıca Elvan'ın odasına gittim fakat tekrardan aklıma gelen şeyle rahatladım, Elvan annemlerdeydi derin bir nefes alıp öne Kuzey'i aramayı düşündüm fakat aklıma Ecrin'le tatilde oldukları aklıma gelince Kuzey'den vazgeçip Hakan'ı aramaya karar verdim.

Hakan'ı arayınca ikinci çalışta açmıştı.

"Sakar?"

"Alo Hakan naber?"

"İyiyim de birşey mi oldu?"

"Hayır ama olacak gibi hissediyorum"

"Öyle düşünme istersen Naz'ı veya Aslı'yı ara yanına gelsinler, yada ben geliyim"

"Gelebilir misin?"

"Denerim Kuzey'in kediciği fakat çok emin değilim gelebilirsem 2 saate gelirim"

"Tamam Hakan saol"

"Sen kendine dikkat et"

"Tamam" dediğimde telefonu kapatıp bu sefer Atalay'ı aradım Alaz'lar sanırım görevdeydi, fakat en azından haber verebilirdi Atalay'ı aradıktan sonra Elvan'ı alıp Hakan'ı beklemeye karar verdim. Aradım meşgul , tekrar aradım meşgul, meşgul, meşgul, meşgul en sonunda dayanamayıp Atalay'dan vazgeçip Alaz'ı aradım fakat onu da ne kadar arasamda aynı şekilde meşgule atıyordu. En sonunda vazgeçip yatak odasına gidip dolabın önüne geçtim ve kendime siyah bir eşofman, siyah bir tişört, siyah bir ceket ve yine siyah bir çanta alınca cenaze kombinim hazırdı evden çıkınca arabama binip annemlere doğru sürmeye başladım.

*******

Şuan Hakan gelmiş ve evde oturmuş konuşuyorduk Elvan' da uyuyordu benim canım kızım gece geç saatlere kadar oyun oynayıp üstüne bir de erken kalkınca haliyle çok yorgundu bu yüzden bende ona kıyamayıp uyumasına izin vermiştim çünkü normalde bugün anaokuluna gitmesi gerekiyordu.

"Eee sakar anlat bakalım senin canını sıkan ne?"

"Bilmiyorum Hakan ama çok huzursuz hissediyorum kendimi sanki kötü birşey olacakmış gibi"

"Ah hadi ama sakar lütfen böyle düşünme ve kötüyü çağırma"

"Biliyorum fakat kendime hakim olamıyorum aklıma hep kötü şeyler geliyor. Sanki bir yerde hiç ummadığımız bir zaman da, Arda tekrar hayatımıza girecek ve herşeyi mahvedecek" son cümlemden sonra Hakan sertçe yutkunup yanıma gelip bana sarılarak kafamı göğsüne yaslamıştı.

"Şşş onn adını ağzına alma güzelim ve lütfen kötü düşünmeyi bırak"

"Deneyeceğim ve deniyorum da!"

"Ama sende başka birşeyler daha var sakar içinde tutma"
dediğinde derin bir nefes alarak tekrardan konuşmaya başladım.

"Alaz'a ulaşamıyorum aynı şekilde diğerlerine de"

"Görevde olabilirler"

"Alaz bana haber verirdi fakat bu sefer hiç haber yok"
bunu dedikten sonra gözlerimden firar eden gözyaşlarını daha fazla içimde tutamamıştım.

"Tamam sakar lütfen artık ağlama benide ağlayacaksın" dediğinde hafif gülerek doğruldum tam o sırada Elvan'ın ağlama sesi geldi.

"Ay amcasının prensesi de uyandı"

"Bekle gelip alıyorum"

"Tamamdır sakar"

Hakan'ı salonda bırakıp Elvan'ın odasına girdim benim canım kızım bütün evi inletmişti ağlamasıyla fakat beni görünce hemen susup onu beşiğinden almam için iki elini açmıştı buna gülerek yanına gittim ve Elvan'ı kucağıma aldım.

Yaralasar 5/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin