Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın...
Medya:
Hakan İnanç
Sedef Yankı Sarmaşık
*********
Şiddetli bir baş ağrısıyla uyanırken dün alkol içmeme lanetler yağdırıyordum. Sahi ben neden alkol almıştım? Zar zor yataktan doğrulmaya çalışınca buna bir çift kol engel oldu. Yavaşça yanıma bakınca Alaz'ın bir elini sıkıca belime dolamış olduğunu gördüm. Bu görüntü istemsiz gülümsememe neden olmuştu. Alaz'ın kollarından sıyrılıp ayağa kalkınca lavaboya girdim.
Yüzümü yıkayıp saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Üstümde kareli pijamalarım vardı. Elvan'ın odasının önüne gelince kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdim. Elvan beni görünce neşeyle gülümseyerek ellerini çırptı.
"Şşt, sessiz ol annecim baba uyanmasın" diyerek onu uyardığım da gülümseyerek kafasını aşağı yukarı salladı. Gülümseyerek yanına gidince Elvan'ı kucağıma alıp beşiğinden çıkardım. Elimi tutunca birlikte mutfağa doğru ilerledik. Elvan'ı tezgaha oturtup buzdolabından elma ve muz çıkardım. Muzu soyup Elvan'ın eline verince sevinçle muzu yemeye başladı. Aç değildim. Bu yüzden kendime ve Elvan'a elma soyduktan sonra Elvan'la birlikte salona geçtik. Minik kızım muza bayılıyordu. Bu yüzden evde her zaman muz bulunurdu.
Elvan'ın ağzına elma atınca kıkırdayarak koltuğa oturdu.
Bende kendi ağzıma bir elma attıktan sonra elmadan sonra ağrı kesici içmeyi kafama yazdım. Gerçekten başım feci ağrıyordu. Ağrıdan dolayı ara ara başım dönüyordu. Salonun girişinde saçları karışmış gözleri kızarmış Alaz'ı görünce gülümsedim. Alaz yavaşça yanımıza gelirken Elvan Alaz'ı gördüğü sevinçle gülüyordu.
"Günaydın"
Yeni uyandığı için kalın çıkan sesiyle ne kadar çekici göründüğünü farkında değildi.
"Aç mısın sen?" Diye sorduğum da bir iki saniye düşünüp yavaşça kafasını salladı.
"Sen?" Diye sorduğunda yüzümü buruşturup hayır anlamında kafamı iki yana salladım. Bunu yaptığımda kaşları çatılırken neden yemediğimi sorgular gibi bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5/Yarı Texting
Novela JuvenilKuzey'in Kediciği:Sedef Pis bağımlı: Hakan Sakat:Yiğit Süslü: Naz Bonus kafam: Efe Can Yakamoz: Ecrin Ecrin'inki: Kuzey Buzdağı: Alaz Afrodit: Buket Bayan kırmızı dudak: Yosun Turşu surat:İshak Doktor Hanım: Simay İngiliz: Micheal Yeşil Gözlü Yak...