3 Sene Önce...
Sedef Yankı Sarmaşık anlatımıyla
Elimdeki hamilelik testine şokla bakarken tekrar şaşkınca göz kırpıştırdım.
Titreyen ellerimle teste dokundum sonra emin olmak için kendimi cimcikledim. Canım yanınca yüzümü buruşturdum. Kahretsin, bir dakika bir dakika ben HAMİLEYİM Allah'ım valla ben hamileyim ya!Tam o an aklıma birşey geldi, ya düzgün bir anne olamazsam? Aklıma gelen o düşünceyle bütün vücudumu saran korku hissine karşı koyamamıştım.
Hızla testi peçeteyi sarıp çöpe atınca banyodan çıktım. Banyodan çıktığım an önümde duran Alaz'ı fark etmediğim için düşecek gibi oldum fakat Alaz son anda beni tuttuğu için düşmemiştim."Sedef?"
"Efendim?"
"İyi misin sen?"
"Evet evet"
"Emin misin?"
"Evet"
"Peki, hadi"
"Nereye?"
"Mutfağa " dediğinde yavaşça kafamı salladım.
Tam girerken "Alaz" dediğimde arkasını dönüp bana baktı.
"Efendim güzelim"
"Sana birşey söyleyeceğim"
"Söyle güzelim"
"Ecrin'lere gidelim mi ekipçe?"
"Olur"
"Arıyorum ben o zaman "
"Tamam"
******
Ecrin'lere gelince planım basitti. Herkesin kağıda minik bir sırlarını yazmasını isteyecek ve bende kağıda hamileyim yazacaktım.
Ecrin'leri ikna etmeyi başarınca kağıda hamileyim yazdım ve cam fanusa attım.
Herkes bir kağıt seçip okuyunca Ecrin'in çığlık sesi evde yankılandı sanırım hamileyim kartım ona çıkmıştı. Heyecanla"Birisi Hamile!" Dediğinde yalandan şaşkınlıkla
"Kim!?" Diye sordum, evde kızlar olarak sadece ben Ecrin Naz ve Aslı vardı. Aslı ve İshak zaten yeni evlendiği için Aslı'yı elemişlerdi.
Naz, "Vallahi ben değilim" Dediğinde şüpheli olmaması için bende öne atladım.
"Bende değilim" dediğimde herkesin odak noktası Ecrin'di.
Ecrin, "Hayır hayır hiç bana bakmayın bende değilim" dediğinde herkes bu sefer bana baktı.
"Allah belanızı versin bana niye bakıyorsunuz ben hamile falan değilim" diye muhteşem bir oyunculuk sergilediğimde Kuzey hiç inanmışa benzemiyordu.
Kuze, " Kedicik emin misin çünkü sesin incelmiş, kirpiklerin fazlalaşmış ve birbirine girmiş ayrıca solgun gözüküyorsun ve gerginsin" dediğinde hızlıca kafamı sağa sola salladım.
Bugün hamile olduğumu zor öğrenirsiniz siz kolay gelsin
Naz, "Eee o zaman kim hamile" dediğinde bilmiyorum şeklinde omzumu kaldırıp indirdim.
Kuzey'in her bir hareketimden sonra daha da şüphelendiğini biliyordum, acaba Alaz'ın tepkisi ne olacaktı? En çok merak ettiğim soru tam olarak buydu.
Kapı çalınca ben ve Kuzey ayağa kalkmıştık. Kuzey aslında benim kalktığımı gördüğü için kalkmıştı. Kapıyı açınca gelen kişiler şaşırtıcı değildi. Atalay, Buket, Yosun, Simay, Yavuz ve Micheal gelmişti.
Onlar içeri geçince Kuzey beni kolumdan kaptığı gibi mutfağa sokmuştu.
"Yemezler kedicik, dökül" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Lan ben hamile falan değilim" dediğimde yav he he dercesine yüzünü buruşturup elini gelişi güzel salladı. Oflayarak Kuzey'e baktım.
"Hiç mi şansım yok" diye mırıldandığımda Kuzey zafer kazanmışçasına sırıttı. Pazısına uyarı dolu bir yumruk atınca güldü.
"Ya Kuzey gülme valla kısır bırakırım seni" diye tehdit ettiğimde nihayet susmuştu.
******
Herkes tekrar çember şeklini alınca Buket derin bir nefes alıp sakin kalmaya çalıştı.
"Ne demek birimiz hamile?" Diyen sitem dolu sesiyle yerim de dikleştim fakat bu Alaz'ın dikkatini çektiğimi bildiğim için dikleştiğim omzumu gevşetip esniyormuş gibi yaptım. Bu zamana kadar Alaz'ın anlamaması imkansızdı yada gerizekalıydı.
"Kedicik hamile" Kuzey'in biranda söylediği şeylerle şaşkın dolu bakışlar beni buldu.
"Ne!" Diye bağırdım da aynen aynen abartma dercesine baktım. "Vallahi yok öyle birşey bu gerizekalı öyle sanıyor" dediğimde odada alınan derin nefes seslerini duyabiliyirdum.
Simay, "Emin misin?" Diye sorduğunda kafamı sallamakla yetindim.
"Altuğ?" Atalay'ın Alaz'a seslenmesiyle benimde bakışlarım ona döndü. Gözlerini kısmış dikkatle beni inceliyordu. Sanki gerçekten hamile olup olmadığımı anlamak ister gibi.
Ah hayır olamaz! Bu lanet adam benim hamile olduğumu anlamamalı!
"Dünyadan Alaz'a" diyerek elimi gözünün önünden birkaç kez aşağı yukarı salladığımda kendine gelmişti.
"Ha?" Diye bir tepki verdiğin de gerçekten de kendini fazla kaptırmış olmalıydı. Acaba bir anda 'Ben hamileyim' diye bağırsam ne yaparlardı.
"Diyoruz ki hamile misin" diyerek saçmaladığım da kızlardan minik bir kıkırtı yükseldi.
"Ne hamilesi Sedef?" Diye sorduğunda gerçek anlamda gülmüştüm.
"Ohoo, siz geride kalmışsınız sizi güncelleyelim, kedicik hamile" Kuzey'in biranda söyledikleri yüzünden Alaz şoka girmişti.
"Of Kuzey ya bıktım Vallahi bıktım asacağım kendimi şu ağaca" diye araya girdiğimde bir yandan da işaret parmağımla dışarıdaki ağacı gösteriyordum.
"Hadi ama Sarmaşık" diyen Ecrin'e 'Sende mi?' şeklinde baktım.
"Of şiştim, tamam lan hamileyim oldu mu? Mutlu musunuz?" dediklerim karşısında herkes şaşırırken gözlerimi sıkıca yumdum.
"Aslında kimse bilmiyordu değil mi?" Gözüm kapalı bir şekilde sorduğum soruya karşılık aldığım onay dolu mırıltılar yüzünden kafayı yemek üzereydim.
🦇
🦇
🦇
🦇
🦇
🦇
🦇
🦇
🦇
Selamm naber umarım iyisinizdir, olabildiğince uzun yapmaya çalıştım fakat bildiğiniz üzere alıntı olduğu için kısa oldu. Bu sahneler tamamen benim hayal gücümden ibarettir.
Bir sonraki bölüm geç gelebilir bu yüzden üzgünüm.
.
.
.
.
.
.
En sevdiğiniz sahne hangisiydi? Benimki şüphesiz Kuzey'in Sedef'in biranda hamile olduğunu söylediği sahnedeydi.
.
.
.
.
.
.
Yorumlara favori sahnenizi yazmayı unutmayın. Cuma günü telefonumu alırsam bölüm atacağım fakat yasağım olduğu için atamayabilirim bu yüzden kusura bakmayın lütfen.
.
.
.
.
Bir kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum bol bol yorum yapıp oylamayı unutmayalım sizi çok seviyorum görüşürüzzz🩷⭐760 kelime 🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5/Yarı Texting
Roman pour AdolescentsKuzey'in Kediciği:Sedef Pis bağımlı: Hakan Sakat:Yiğit Süslü: Naz Bonus kafam: Efe Can Yakamoz: Ecrin Ecrin'inki: Kuzey Buzdağı: Alaz Afrodit: Buket Bayan kırmızı dudak: Yosun Turşu surat:İshak Doktor Hanım: Simay İngiliz: Micheal Yeşil Gözlü Yak...