Baktık çıldırmak işten değil
Söndürüp attık cigaramızı
Baktık olacak gibi değil
Bir adam düşündük camların arkasında
Baktık beyaz pardesülü burunluBir adam birdenbire peydahlandı
Kaptığımız gibi şapkamızı eskiO eski kadınları bilirsiniz
Keder basınca bilhassa hatırlanan
Sokaklarda yaşanmış veya evde
Karanlığın ortalık yerinde beyazVe sevgili olan enine boyuna
Baktık olacak gibi değil
Kaptık şapkamızı dışarı çıktık
Ama gel ki kazın ayağı öyle değil
Baktık değişen bir şey yok ortalıktaİki kişi bezik oynuyordu veya tavla
Birinin zavallı olduğunu gördük
O zavallı kadınları bilirsiniz
Sevildimi pekalâ sevilebilen
Geceyken yağmurluyken hava
İyice inceltip ufak yüzlerini
Birebir gelirler yağmura karanlığaO eski kadınlar o zavallı
~Eski Kadınlar~
Cemal Süreya
Medya:
Sedef Yankı Sarmaşık
Naz Seçkin
Ecrin Yakamoz
Sabah gözümü muazzam bir acıyla açarken acıyla doğruldum. Dün fazla yara almamıştım fakat fazlasıyla yorulmuştum. Yataktan kalkıp lavaboya girdim. Lavaboya girince kendime bakma şansım olmuştu. Göz altlarımda halkalar oluşmuştu. Yanıma aldığım kapatıcıyla göz altımı kapatıp banyodan çıktım. Üstümü de değiştirip kartımı boynuma astıktan sonra yemekhaneye gittim. İçeri girince tüm bakışlar bana döndü, dünkü dövüşten ve Alaz'ın karısı olduğum için benden çekiniyorlardı.Umursamaz bir tavırla kendime tost ve vişne suyu alıp çocukların yanına gittim. Herkes havadan sudan konuşurken bende boş boş dışarıya bakıyordum, ne iştahım vardı nede gücüm. Bu halim çocukların dikkatini çekmiş olacak ki Kuzey beni yandan dürttü.
"Şşt kedicik neyin var?"
"Dünyadan kediciğe"
"Ha?"
En sonunda bir tepki verdiğim de gözlerimi dışarıdan çektim. Kuzey'e döndüğüm de siyah gözlerini kısmış dikkatle bana bakıyordu. Alaycı tavrımı takınmam sanırım en doğru seçim olacaktı.
"Ne yakınlaşıyorsun be"
Eski alaycı ve sinir bozucu tavrıma dönünce gözünü devirip önüne döndü. Bende önüme dönüp tosta yüzümü buruşturarak baktım. Oflayarak ayağa kalkınca çocukların sorularını umursamadan bahçeye çıktım. Sanırım biraz yürüyüş iyi gelirdi. Yavaşça bahçeden ormana doğru ilerlerken soğuk havayı umursamadım. Yürümeye devam edip bir ağacın gölgesinde durdum. Gölgenin altına oturup derin bir nefes aldım. Şu sıralar her zaman olduğu gibi yine herşey üst üste geliyordu. İşte bundan nefret ediyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5/Yarı Texting
Dla nastolatkówKuzey'in Kediciği:Sedef Pis bağımlı: Hakan Sakat:Yiğit Süslü: Naz Bonus kafam: Efe Can Yakamoz: Ecrin Ecrin'inki: Kuzey Buzdağı: Alaz Afrodit: Buket Bayan kırmızı dudak: Yosun Turşu surat:İshak Doktor Hanım: Simay İngiliz: Micheal Yeşil Gözlü Yak...